Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 14 juni 2012, 01:36:36
Citaat van: Micmac op 10 juni 2012, 23:48:48
De Goden (veel en toch maar één) hebben mij aanhoord en een hele dag zonnig BBQ weer gegeven.

Mogen wij dan ook weten tot wie je feitelijk gebeden hebt? Bedoel ermee dat ik graag zou willen weten wie je aanroepen hebt tot het bekomen van mooi weer?

Het is moeilijk verklaarbaar maar die dikke Boeddha bestaat niet, dit is door idioten de wereld ingestuurd.

Ik heb hier een echte boeddha, volgens de overlevering werd Boeddha rond 563 voor Christus geboren in een hindoe-familie in Nepal als zoon van de koning der Sakya's.
Boeddha was dus een prins, en werd opgevoed in een paleis.
Op 29-jarige leeftijd verliet hij zijn thuis echter om te zien hoe de wereld buiten de paleismuren eruit zag.
Samen met zijn bediende sloop hij 's nachts stiekem de stad in.
Boeddha was geschokt door de armoede en ziekte die hij hier aantrof.

Kort na de nacht in de stad verliet Boeddha het paleis om als monnik in India te gaan leven.
Boeddha vastte en deed aan zelfkastijding, waardoor hij zeer mager werd en verzwakte.
Zijn slanke postuur behield Boeddha de rest van zijn leven maar uithongering en zelfkastijding werkten uitiendelijk niet voor hem om de spirituele verlichting te bereiken.
Hij koos voor een andere aanpak: meditatie.
Hiermee bereikte hij op 35-jarige leeftijd de verlichting.
Volgens Boeddha was het voor iedereen mogelijk om deze staat te bereiken door middel van meditatie en zelfobservatie.

Hij ging zijn bevindingen doceren en werd een gerespecteerde spirituele leider.
Zijn leer groeide uit tot een religie: het Boeddhisme.

Fonske

da zen alemol vertelselkes da besto ni

kabar

Met het vrouwke gaan eten.

Micmac

Zen noch and zoeke, kweet het nie.

Mathieu

Zal morgen eens gaan bellen naar die mijn electrische heggeschaar heeft. Is al bijna drie weken daar om de messen te slijpen, doch nog steeds geen bericht gekregen. Morgen mooi weer, dus kan ik de coniferen scheren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Morgen vertrekken naar Frankrijk, zal pas vrijdag terug zijn denk ik.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 24 juni 2012, 23:29:26
Morgen vertrekken naar Frankrijk, zal pas vrijdag terug zijn denk ik.

wees voorzichtig en tot vrijdag  :9_2:

Mathieu

Morgen naar de markt, dan op bezoek bij schoonbroer als hij niet in Lux zit op de camping.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Hopelijk is het morgen goed weer zodat ik in de tuin wat kan prutsen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

Een nieuwe inktpatroon voor mijn printer halen.

Micmac

Citaat van: kabar op 29 juni 2012, 21:49:35
Een nieuwe inktpatroon voor mijn printer halen.

Ik mag twee inktpatronen gaan halen en een nieuwe laptop, toetsen kapot (versleten), en nu heb ik een toetsenbord op de usb-poort aangesloten en dat werkt ook prima.

Mathieu

Er zijn winkels waar ze fantastische kortingen geven op laptops, even kijken maar.
Wat ik morgen ga doen weet ik niet, laat op zondag steeds alles op me afkomen. De oudste die zit veel beter dan wij : op terife voor 2 weken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ik had nog maar een 30-tal blz uitgeprint en de printer vroeg al een nieuwe patroon. Ik vroeg hierover uitleg in de winkel. In een nieuwe printer zitten maar cartouchkes die voor één derde gevuld zijn. "Als ge een nieuwe auto koopt, is de naftbak toch ook niet vol hé".

Mathieu

1 juli 2012, 01:29:51 #268 Laatste wijziging: 1 juli 2012, 01:31:24 door Mathieu
Ik bestel ze steeds bij www.inkclub.com en daar kom ik het langste mee toe. Je kan ze bestellen on line en binnen de drie werkdagen zijn ze bij je. Ik heb er steeds een plastik zakje met adres op bij gekregen waar ik dan de oude cartrichten in deed en gewoon dichtplakte en naar hen terug stuurde, zonder een postzegel te moeten plakken.

Heb ze ook al eens laten vullen, de eerste keer deed ik er ongeveer 100 printen mee en de tweede keer heeft het 2 weken gewerkt en toen kwam doodleuk de melding dat zowel de zwarte als de gekleurde leeg waren. Toen heb ik gezegd nooit meer worden ze gevuld.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Zondag laten we steeds op ons afkomen, zonder plannen te maken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.