Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 11 februari 2012, 02:12:45
Diene Flurk die denkt dat ik niets anders doe dan vlaai eten, af en toe toch ook nog iets anders hoor.

Morgennamiddag breng ik weeral een aanhangwagen hout naar mijn schoonbroer, dan kan die zijn houtkachelm weer eens wat stoken. En ik ben weeral van een deel rotzooi van hout af.  :4_1_201: :4_1_201:
En als de remorque uitgeladen is een stukske vlaai???????????????????? :biggrinbounce: :biggrinbounce:

Beastje

Ikke ga naar de chineese winkel in Hasselt,om wa lekkere spullen te kopen
Beastje

Beastje

Vandaag nie naar chinees ,ikke thuis blijven beetje van alles te doen hier
Beastje

Mathieu

Morgenvroeg naar de kini. Dan mijn eega gaan halen bij onze jongste zoon. Vandaar naar kennissen om het middagmaal te gaan nuttigen. Eens dat binnen mijn eega terug naar huis brengen en tegen 18.30 uur terug bij onze jongste staan. Alle bagage van 5 personen inladen, dan deze personen in mijn wagen persen en ze naar het punt van afspraak brengen in Zonhoven. Ze gaan snowboarden ergens op de grens van Oostenrijk en Italie. Nadien ze ook daar gaan terughalen op het laatste van de week.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Om half acht mijn pistoleekes halen.

Flurk


Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

Morgen in enkele café's haringbijten. Een gewoonte in de streek waar de baas trakteert op een haring. Dan begint de vasten.

Beastje

Beastje

Mathieu

Ik weet het wel : naar het bejaardentehuis in Bilzen alwaar een tante verblijft. Maar die zou zo slecht zijn dat de dochter er vannacht al bij blijft en ons verwacht. Ze heeft me het bericht gestuurd wat er aan de hand was met als laatste : als jullie haar nog zou willen zien, kom dan zeker naar hier morgen, ik ben er ook.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Spijtig genoeg is dat niet door gegaan want we hebben heden morgen bericht gekregen dat ze overleden was.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 22 februari 2012, 17:52:51
Spijtig genoeg is dat niet door gegaan want we hebben heden morgen bericht gekregen dat ze overleden was.
Mijn innige deelneming maat.

Beastje

Beastje

Beastje

Citaat van: Mathieu op 22 februari 2012, 17:52:51
Spijtig genoeg is dat niet door gegaan want we hebben heden morgen bericht gekregen dat ze overleden was.

Mijn innige deelneming
Beastje

Koter

Citaat van: Mathieu op 22 februari 2012, 17:52:51
Spijtig genoeg is dat niet door gegaan want we hebben heden morgen bericht gekregen dat ze overleden was.

Pas gezien; Gecondoleerd Mathieu.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....