Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Morgenvroeg gaan zien of er aan de warenhuizen geen dozen beschikbaar zijn, heb weer een kennis die gaat verhuizen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Beastje

Ikke morgen kalm aandoen,denk dat ik een kou op men spieren heb,heb zaterdag s'avonds op personeel feest paar keer buiten gaan roken (was veel wind)een kou op de spieren in men rug heb gekregen.Sinds zondag veel pijn in de rug tussen de schouderbladen.doet pijn als ik adem haal.Dus morgen rust dagje
Beastje

Flurk

Citaat van: Beastje op 25 januari 2012, 03:48:48
Ikke morgen kalm aandoen,denk dat ik een kou op men spieren heb,heb zaterdag s'avonds op personeel feest paar keer buiten gaan roken (was veel wind)een kou op de spieren in men rug heb gekregen.Sinds zondag veel pijn in de rug tussen de schouderbladen.doet pijn als ik adem haal.Dus morgen rust dagje
En nekeer lekker laten masseren. :)

Beastje

25 januari 2012, 15:26:03 #138 Laatste wijziging: 25 januari 2012, 17:38:23 door Beastje
Citaat van: Flurk op 25 januari 2012, 12:01:29
Citaat van: Beastje op 25 januari 2012, 03:48:48
Ikke morgen kalm aandoen,denk dat ik een kou op men spieren heb,heb zaterdag s'avonds op personeel feest paar keer buiten gaan roken (was veel wind)een kou op de spieren in men rug heb gekregen.Sinds zondag veel pijn in de rug tussen de schouderbladen.doet pijn als ik adem haal.Dus morgen rust dagje
En nekeer lekker laten masseren. :)

Zal straks eens aan ventje vragen ,mee wa sierzalf lekker massage yep
Beastje

Beastje

Citaat van: Beastje op 25 januari 2012, 15:26:03
Citaat van: Flurk op 25 januari 2012, 12:01:29
Citaat van: Beastje op 25 januari 2012, 03:48:48
Ikke morgen kalm aandoen,denk dat ik een kou op men spieren heb,heb zaterdag s'avonds op personeel feest paar keer buiten gaan roken (was veel wind)een kou op de spieren in men rug heb gekregen.Sinds zondag veel pijn in de rug tussen de schouderbladen.doet pijn als ik adem haal.Dus morgen rust dagje
En nekeer lekker laten masseren. :)

Zal straks eens aan ventje vragen  wa lekker massage yep
Beastje

stevens-willy

Wat ik ieder donderdag doe, een koffie en twee wijntjes drinken in mijn stamcafé.

Willy

Mathieu

Voormiddag moet ik nog iets weg brengen. Dan mijn bestelde koffie gaan halen. In de namiddag moeten we op bezoek bij onze nonkel en tnate. Daar zijn we al niet meer geweest van 23.12.2011, wegens ziekte.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Mijn madame heeft me papieren onder de neus gestoken die voor 31.01.2012op de bank moeten zijn, dus veel tijd heb ik niet meer. En dan heeft ze me een doos van die lange naalden met kop gegeven welke ik moet af gaan geven bij de plaatselijke kleermaker. Schijnt dat ze die aan die man beloofd heeft verleden week. En gelijk een goede huisvader doe ik dat morgenvoormiddag allemaal.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

's Morgens pistoleekes halen en voor de fest van de dag binnenblijven.

Koter

Morgen een Cat naar Aix-en-Provence voeren.  :a_thumbsup_20:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

janmettepet

Morgen kijken voor een nieuwe PC of laptop voor het vrouwtje, de Medion heeft na bijna 4 jaar zijn geest gegeven.

Mathieu

Morgen staat er enkel het bezoek bij de kini op het programma. Dus we laten het gewoon op ons afkomen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op  8 februari 2012, 00:50:29
Morgen staat er enkel het bezoek bij de kini op het programma. Dus we laten het gewoon op ons afkomen.
Ge zijt vergeten te vermelden dat ge vlaai ging eten. :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

kabar

Wandelen, een bad nemen en een fles uitkiezen om 's avonds uit te drinken.

Mathieu

Diene Flurk die denkt dat ik niets anders doe dan vlaai eten, af en toe toch ook nog iets anders hoor.

Morgennamiddag breng ik weeral een aanhangwagen hout naar mijn schoonbroer, dan kan die zijn houtkachelm weer eens wat stoken. En ik ben weeral van een deel rotzooi van hout af.  :4_1_201: :4_1_201:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.