Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beastje

Denk eens naar de zwarte markt in tessenderlo te gaan
Beastje

Mathieu

Rond 10.00 uur naar de Ardennen, bezoeken van twee campings. Nadien stoppen met de Limburgse vlaai in Verviers bij de tante, als ze thuis is ten minste.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Dat kan ik niet zeggen. Zit met een soort van ontsteking in mijn knie of beter gezegd juist onder mijn knieschijf en meer naar de binnenzijde ervan. Dus we wachten even af.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  9 november 2011, 11:35:16
Dat kan ik niet zeggen. Zit met een soort van ontsteking in mijn knie of beter gezegd juist onder mijn knieschijf en meer naar de binnenzijde ervan. Dus we wachten even af.

is het gezwollen en warm ? leg er dan ijs op .... maar mijn gedachten gaan meer uit naar slijtage ( ik had dat op het begin enkele jaren terug ook)

jerryke

naar Maastricht markt gaan voor vis te halen ( maatjes, Viktoriabaars, kabeljauw, zalm en een stuk gebakken vis  ;D ), dan even passeren in de c1000 en namiddag op bezoek bij de kleindochter en nadien naar de dochter

Mathieu

Jerryke, niets warms aan, beide knieen zijn even warm.
En ben heden avond naar de fitnes geweest, alles normaal en niets gevoeld, enkel en alleen als de verplaatsing naar de andere muur van de zaal moest gebeuren voelde het stijf aan.

En voor morgen  : wij verwachten bezoek omstreeks 10.00 uur en dan in de namiddag ook nog eens. En zoals het hier gaat : die van 's morgens die blijven dan zitten tot de andere er zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Fonske

ik mot morge ni werke ik kan tuis blijve

Mathieu

Fonske een verlengd WE van 10-11-12 en 13de. Vier dagen verlengd WE en dan weer zat in huis rond lopen zeker.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Met mijn knieen naar de dokter en het zal waarschijnlijk naar het ziekenhuis zijn om foto's te maken. We zien wel.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar


Mathieu

Morgen de gasten ontvangen en van de nodige drank voorzien want vanaf een uur of 2 in de namiddag gaat het kot weeral vol zitten tot een stuk in de nacht.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

morgen eens naar Maasmechelen Village, eens kijken of ik al koopjes kan doen voor de Sint of de Kerstman  ;D

Koter

Ik mag gaan werken  :4_9_8:
Lossen in de haven, laden bij BASF Antwerpen. Dat gaan lossen in Colmar en dan 3 volvo's laden in Konz-Konen voor Zeebrugge.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....


Beastje

Beastje