Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

proske

Citaat van: jerryke op 11 maart 2015, 22:36:37
Citaat van: ladyluck op 11 maart 2015, 22:11:44
Citaat van: proske op 11 maart 2015, 21:56:12
Citaat van: Flurk op 11 maart 2015, 20:44:08
Dus nog altijd voetganger of fietser maat???????????
Administratie is tegenwoordig overal een ramp. Tot bij de dierenarts toe. Ik moet bedelen om een officiële factuur te krijgen voor de sterilisatie van ons Sarake. Vermits het een geadopteerd hondje is moet ik dat document neerleggen bij Veeweyde. (Sterilisatie verplicht)

Ik heb dat ook moeten binnenleveren voor ik trouwde met ons madam .  :smil414ae0fb30e96:

:4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: och arme proske,
:oops:  :denken: waar komt Karen dan vandaan  :4_1_72: :4_1_72:

van den heilige geest of van de ooievaar, alhoewel de bakker of de melkboer die kunnen daar ook gepasseerd zijn  :angel:



Allemaal verkeerd , ons Kirsten EN ons Karen komen van mijn eerste madam . :oops:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Maar jij zat er dan toch ook voor iets tussen zeker : je zegt daar dat ze van je eerste madame, maar die heeft dat niet alleen klaar gekregen. :denken: :denken:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: proske op 11 maart 2015, 23:03:09
Citaat van: jerryke op 11 maart 2015, 22:36:37
Citaat van: ladyluck op 11 maart 2015, 22:11:44
Citaat van: proske op 11 maart 2015, 21:56:12
Citaat van: Flurk op 11 maart 2015, 20:44:08
Dus nog altijd voetganger of fietser maat???????????
Administratie is tegenwoordig overal een ramp. Tot bij de dierenarts toe. Ik moet bedelen om een officiële factuur te krijgen voor de sterilisatie van ons Sarake. Vermits het een geadopteerd hondje is moet ik dat document neerleggen bij Veeweyde. (Sterilisatie verplicht)

Ik heb dat ook moeten binnenleveren voor ik trouwde met ons madam .  :smil414ae0fb30e96:

:4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: och arme proske,
:oops:  :denken: waar komt Karen dan vandaan  :4_1_72: :4_1_72:

van den heilige geest of van de ooievaar, alhoewel de bakker of de melkboer die kunnen daar ook gepasseerd zijn  :angel:



Allemaal verkeerd , ons Kirsten EN ons Karen komen van mijn eerste madam . :oops:

En ik die altijd gedacht heeft dat ze uit de " kolen " kwamen in de tuin?????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: proske op 11 maart 2015, 21:56:12
Citaat van: Flurk op 11 maart 2015, 20:44:08
Dus nog altijd voetganger of fietser maat???????????
Administratie is tegenwoordig overal een ramp. Tot bij de dierenarts toe. Ik moet bedelen om een officiële factuur te krijgen voor de sterilisatie van ons Sarake. Vermits het een geadopteerd hondje is moet ik dat document neerleggen bij Veeweyde. (Sterilisatie verplicht)

Ik heb dat ook moeten binnenleveren voor ik trouwde met ons madam .  :smil414ae0fb30e96:
;D ;D ;D ;D ;D

proske

Citaat van: Mathieu op 12 maart 2015, 01:26:04
Maar jij zat er dan toch ook voor iets tussen zeker : je zegt daar dat ze van je eerste madame, maar die heeft dat niet alleen klaar gekregen. :denken: :denken:

Hoe ? dat ik dat heb klaargespeeld ........weet ik niet meer . Ben er nooit ne straffe in geweest . :b7DSPR5L:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

En als we dat niet willen geloven, dan maak je ons nog wat anders wijs zeker.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Morgen laten we alles weer op ons afkomen, er staat weeral eens niets op het programma.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Voor morgen is het de wekelijkse markt en dan hier en daar koffie drinken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

morgenvoormiddag op bezoek bij mijn schoonzus en namiddag met de man mee naar de voetbal

Mathieu

Vandaag op bezoek naar Lambermont en dan staat de hele week vol geboekt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

seffens met de man naar de voetbal en deze middag met vrienden gaan eten op KRC Genk...namiddag krijg ik visite

proske


Vanmiddag wekelijks bezoek en voedselbedeling naar tante in Deurne .  Verwacht mij al aan de gewone commentaar . Soep zal weer te dun zijn en vlees niet mals genoeg , groenten niet lang genoeg gekookt en te weinig saus ........ :smil414ae0fb30e96:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Flurk

Citaat van: proske op 15 maart 2015, 11:40:26

Vanmiddag wekelijks bezoek en voedselbedeling naar tante in Deurne .  Verwacht mij al aan de gewone commentaar . Soep zal weer te dun zijn en vlees niet mals genoeg , groenten niet lang genoeg gekookt en te weinig saus ........ :smil414ae0fb30e96:
Erg dat men voor sommige mensen nooit goed kan doen.

ladyluck

Citaat van: proske op 15 maart 2015, 11:40:26

Vanmiddag wekelijks bezoek en voedselbedeling naar tante in Deurne .  Verwacht mij al aan de gewone commentaar . Soep zal weer te dun zijn en vlees niet mals genoeg , groenten niet lang genoeg gekookt en te weinig saus ........ :smil414ae0fb30e96:

ja proske dat is het lot van brave mensen, die kunnen nooit iets goed doen  :10_1_20: troost u daarin ben je niet alleen  :biggrinumbrella1:

kabar

Citaat van: Flurk op 15 maart 2015, 11:52:23
Citaat van: proske op 15 maart 2015, 11:40:26

Vanmiddag wekelijks bezoek en voedselbedeling naar tante in Deurne .  Verwacht mij al aan de gewone commentaar . Soep zal weer te dun zijn en vlees niet mals genoeg , groenten niet lang genoeg gekookt en te weinig saus ........ :smil414ae0fb30e96:
Erg dat men voor sommige mensen nooit goed kan doen.
Zoals voor mijn schoonmoeder!