Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  8 februari 2015, 18:50:12
Als dat de reden is van je belabbert opstaan, zou ik zeggen direct want waar je de dag voordien mee gestopt bent moet je terug opnieuw beginnen.

Een waarheid als een koe. :a_thumbsup_20: :Biertje2520klein:

Mathieu

Zo lang het blijft vriezen 's nachts voorlopig niets dan overdag wandelen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Misschien, als het weer het toelaat een wat langere wandeling te gaan maken in het Genkse.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

We staan klaar om te vertrekken voor de wandeling en het weer is goed.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En voor de volgende vier dagen is alles met de fiets. Auto binnen gebracht voor herstelling na ongeval .
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  2 maart 2015, 12:08:50
En voor de volgende vier dagen is alles met de fiets. Auto binnen gebracht voor herstelling na ongeval .

hopelijk niet te ernstig

Mathieu

Neen in de ondergrondse garage tegen een betonnen pijler gegleden, de laatste zaterdag dat er sneeuw gelegen heeft. Over wegen gerden die dag die niet gestrooid waren, waar wel gestrooid was doch waar de rommel nog op de wegen lag. Op wegen die heel schoon waren en in een parkeergarage met industriele vloer, schuif ik weg de laatste daari en tegen een betonnen pijler op. En aan de pijler niets aan. Voordeel full omniumverzekerd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske

Citaat van: Mathieu op  2 maart 2015, 23:19:29
Neen in de ondergrondse garage tegen een betonnen pijler gegleden, de laatste zaterdag dat er sneeuw gelegen heeft. Over wegen gerden die dag die niet gestrooid waren, waar wel gestrooid was doch waar de rommel nog op de wegen lag. Op wegen die heel schoon waren en in een parkeergarage met industriele vloer, schuif ik weg de laatste daari en tegen een betonnen pijler op. En aan de pijler niets aan. Voordeel full omniumverzekerd.

Full omnium ?  Dus ook een Engelse vrijstelling gekregen ..... :denken:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Niks Proske, niets betalen en alles wordt geregeld tussen de verzekering en de carrosier. En dus  voor de volgende dagen denk ik aan mijn gezondheid en doe alles met de fiets.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Hopelijk morgen mijn auto terug halen want zonder is ook niets.

Alhoewel je past je wel aan : heb de laatste drie dagen alles met de fiets gedaan en ben tot de slotsom gekomen dat ik er mij niet slechter bij voel. Dus de fiets is bij deze officieel van stal gehaald en als het enigszins gaat wordt die alle dagen gebruikt voor een aantal kl. Niet zoals die wielerterroristen, maar toch bewegen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Hoe werken die mensen feitelijk???? ( zijn mijn zaken uiteraard niet. Kreeg maandag namiddag tf van de carrossier of ik even wilde langs komen ; hij had nog een papier van de wagen nodig. Ik er naar toe, het papier was ingescand, en wanneer ik dat terug kreeg hoorde ik de uitbater zeggen : verdomme die dossier is nog niet ingediend. Dus de wagen is hersteld en de dossier is nog steeds niet bij de verzekering.  Ik bekijk hem en hij zegt  :niets van aantrekken, alles komt in orde en wordt zo geregeld. De dag nadien krijg ik van het experticebureel een papier dat ik moet invullen of ik BTW plichtig ben en terug sturen. Vroeger moest dat allemaal gebeurd zijn vooralleer je de wagen naar de herstelling mocht brengen. Voordeel is wel dat ik in bezit ben van een document van de verzekering dat mijn wagen mocht hersteld worden bij die bepaalde persoon.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Dus nog altijd voetganger of fietser maat???????????
Administratie is tegenwoordig overal een ramp. Tot bij de dierenarts toe. Ik moet bedelen om een officiële factuur te krijgen voor de sterilisatie van ons Sarake. Vermits het een geadopteerd hondje is moet ik dat document neerleggen bij Veeweyde. (Sterilisatie verplicht)

proske

Citaat van: Flurk op 11 maart 2015, 20:44:08
Dus nog altijd voetganger of fietser maat???????????
Administratie is tegenwoordig overal een ramp. Tot bij de dierenarts toe. Ik moet bedelen om een officiële factuur te krijgen voor de sterilisatie van ons Sarake. Vermits het een geadopteerd hondje is moet ik dat document neerleggen bij Veeweyde. (Sterilisatie verplicht)

Ik heb dat ook moeten binnenleveren voor ik trouwde met ons madam .  :smil414ae0fb30e96:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

ladyluck

Citaat van: proske op 11 maart 2015, 21:56:12
Citaat van: Flurk op 11 maart 2015, 20:44:08
Dus nog altijd voetganger of fietser maat???????????
Administratie is tegenwoordig overal een ramp. Tot bij de dierenarts toe. Ik moet bedelen om een officiële factuur te krijgen voor de sterilisatie van ons Sarake. Vermits het een geadopteerd hondje is moet ik dat document neerleggen bij Veeweyde. (Sterilisatie verplicht)

Ik heb dat ook moeten binnenleveren voor ik trouwde met ons madam .  :smil414ae0fb30e96:

:4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: och arme proske,
:oops:  :denken: waar komt Karen dan vandaan  :4_1_72: :4_1_72:

jerryke

Citaat van: ladyluck op 11 maart 2015, 22:11:44
Citaat van: proske op 11 maart 2015, 21:56:12
Citaat van: Flurk op 11 maart 2015, 20:44:08
Dus nog altijd voetganger of fietser maat???????????
Administratie is tegenwoordig overal een ramp. Tot bij de dierenarts toe. Ik moet bedelen om een officiële factuur te krijgen voor de sterilisatie van ons Sarake. Vermits het een geadopteerd hondje is moet ik dat document neerleggen bij Veeweyde. (Sterilisatie verplicht)

Ik heb dat ook moeten binnenleveren voor ik trouwde met ons madam .  :smil414ae0fb30e96:

:4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: och arme proske,
:oops:  :denken: waar komt Karen dan vandaan  :4_1_72: :4_1_72:

van den heilige geest of van de ooievaar, alhoewel de bakker of de melkboer die kunnen daar ook gepasseerd zijn  :angel: