Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Eens gaan zien bij de Belgische skipiste' s .

Koter

Citaat van: Micmac op 31 januari 2015, 22:31:52
Eens gaan zien bij de Belgische skipiste' s .

Gaan zien of gaan skieen?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op 31 januari 2015, 22:34:51
Citaat van: Micmac op 31 januari 2015, 22:31:52
Eens gaan zien bij de Belgische skipiste' s .

Gaan zien of gaan skieen?
Naar de after-ski.................... :4_1_72:

Micmac

Citaat van: Koter op 31 januari 2015, 22:34:51
Citaat van: Micmac op 31 januari 2015, 22:31:52
Eens gaan zien bij de Belgische skipiste' s .

Gaan zien of gaan skieen?

Een langlauf piste van negen kilometer in Martelange en wat drank meebrengen.

Mathieu

Dat is nu eens het enige waar je me nooit naar toe zal krijgen. Ze vloeken als ze naar het werk moeten door de sneeuw maar dan wel de sneeuw gaan opzoeken. Voor de drank zou ik wel gaan maar dan langs een andere weg.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 31 januari 2015, 23:58:39
Dat is nu eens het enige waar je me nooit naar toe zal krijgen. Ze vloeken als ze naar het werk moeten door de sneeuw maar dan wel de sneeuw gaan opzoeken. Voor de drank zou ik wel gaan maar dan langs een andere weg.

Koffie?  :koffie:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

1 februari 2015, 00:26:26 #816 Laatste wijziging: 1 februari 2015, 00:32:39 door Micmac
Citaat van: Mathieu op 31 januari 2015, 23:58:39
Dat is nu eens het enige waar je me nooit naar toe zal krijgen. Ze vloeken als ze naar het werk moeten door de sneeuw maar dan wel de sneeuw gaan opzoeken. Voor de drank zou ik wel gaan maar dan langs een andere weg.

In Martelange zit een drankgroothandel met zeer scherpe Luxemburgse prijzen.

Super Market D.P.S. Sàrl




0
2, r. des Tilleuls; L-8832; Rombach-Martelange

Mathieu

1 februari 2015, 18:02:41 #817 Laatste wijziging: 1 februari 2015, 18:04:51 door Mathieu
Je moet er juist op uitkomen natuurlijk. Maar er zijn dan ook , zeker de voorbije zomer, alle dagen ergens in een grootwarenhuis super kortingen. Zo hebben wij verleden jaar op zeker ogenblik 30 pakken Nestlé-water mee gebracht voor 30 €. ( 9.0 liter voor 1€) Zo hebben we op zeker moment ook een karton extra Smeets mee naar huis gebracht voor de prijs van 42 €( voor 6 flessen van 1 liter en dezelfde als ze hier verkopen)



Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

1 februari 2015, 18:07:18 #818 Laatste wijziging: 1 februari 2015, 18:10:11 door Mathieu
En als je voorstander bent van Ricard ( ik zeker niet dus), die betaal je daar gemiddeld door het hele jaar 6 € goedkoper dan hier in ons land voor één fles. Lievelingsdrank van mijn tante 87 lentes jong, maar mijn madame lust die ook.

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op  1 februari 2015, 18:07:18
En als je voorstander bent van Ricard ( ik zeker niet dus), die betaal je daar gemiddeld door het hele jaar 6 € goedkoper dan hier in ons land voor één fles. Lievelingsdrank van mijn tante 87 lentes jong, maar mijn madame lust die ook.


De tante of de Ricard???? :4_1_72:

Mathieu

Dat eerste zal ik niets over durven zeggen, ze moest toevallig eens meelezen vandaag ( maar het is dus wel de zus van haar moeder, dus van mijn schoonmoeder) en op dat laatste slaat het zeker.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

2 februari 2015, 23:05:42 #821 Laatste wijziging: 2 februari 2015, 23:07:56 door Mathieu
Voor morgen is het op twee plaatsen met de knieen onder tafel. Even na middag is het lasagne gaan eten bij een Italiaanse welke dat allemaal zelf maakt.  En 's avonds is het binnen springen bij mijn oudste broer die jarig is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  2 februari 2015, 23:05:42
Voor morgen is het op twee plaatsen met de knieen onder tafel. Even na middag is het lasagne gaan eten bij een Italiaanse welke dat allemaal zelf maakt.  En 's avonds is het binnen springen bij mijn oudste broer die jarig is.

En je vraagt toch alleen maar één watertje, want de kilo' sssssssssss :LOL: :LOL:

Mathieu

Alles goed verlopen, niet teveel gesnoept, en toch water gedronken.

En ik heb weeral een dag geluk, voor morgen staat er helemaal niets op het programma.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

4 februari 2015, 09:56:11 #824 Laatste wijziging: 4 februari 2015, 09:57:47 door jerryke
vandaag staat er niets op het programma ....juist gaan tanken want morgen is er weer een serieuze opslag, maar morgen moet de man op controle en nadien dan pikken we de markt van Genk mee  ;D