Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 25 januari 2015, 21:02:50
Morgen : luisteren naar de nodige info wat betreft de scheiding van afvoeren, hemelwater en de rest. Het is meer bedoeld voor de onpare nummers in de straat gezien ze daar een beek vervangen hebben door buizen, die ze nu weer willen eruit halen en de beek in oorspronkelijke staat willen herstellen. Ben benieuwd wat het gaat worden. Uitleg wordt in iedere woning afzonderlijk gegeven, minder prettig is het feit dat die hier morgen om 08.30 uur aan de deur staat.
Mathieu wij hebben dat hier 2 jaar geleden moeten doen....als je een waterput hebt moet je die eerst vullen en het teveel mag dan een aparte riolering in, heb je geen waterput mag het regenwater die aparte afvoer in en dan op de straat waar de buizen liggen gaat die een aparte buis in...voor het afvalwater leg je een buis naast die andere afvoer en daar gaat je afvalwater dan door tot op de straat alwaar ook een afvoer voorzien is voor afvalwater....voor aan de straatkant worden die 2 buizen dan aangekoppeld op het op 2 buizen van het rioleringsnet.....hier in Lanaken was het zo dat er een deel van de gemaakte onkosten door de gemeente en infrax werden terugbetaald...oja als je met de werken start overal foto's van maken en zeker van de aansluitingen want ze komen nadien kontroleren en aan de hand van de foto's kunnen zij dan al veel zien

Flurk

Bij ons is dat enkele jaren geleden ook al gebeurd op last van Europa en met alle kosten van dien. Ondertussen kakken ze in verschillende Oostbloklanden nog op de straat en dat is ook Europa.

Mathieu

Het een troost :eerst moet het volledige stuk hier tegenover nog onteigend worden. Dan wanneer ze aan de verkaveling beginnen en de riolering wordt aangesloten op de naast ons liggende straat moeten wij de eerste 20 jaar nog niets doen. Indien de riolering wordt aangesloten op onze straat zou het sneller kunnen gaan, maar zeker nog niet voor de eerste jaren. Maar dat uitstel moet ik mee lachen, één pennenstreek en alles is gewijzigd zeg ik steeds.

Persoon in kwestie heeft een globaal plan gemaakt op mijn aanwijzing en dan wordt dit gestuurd naar Infrax die er dan een plan bijvoegen waar alles gescheiden is en zo krijgen we zicht op wat er hier dient verandert te worden. Afwachten dus.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Heel die installatie heeft me 8 jaar geleden meer dan 3.000€ gekost te weten de pomp, filter & waterput van 3000l.

Flurk

Citaat van: barabas op 27 januari 2015, 21:07:15
Heel die installatie heeft me 8 jaar geleden meer dan 3.000€ gekost te weten de pomp, filter & waterput van 3000l.
Bij ons 200 € minder. :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Flurk op 27 januari 2015, 21:24:15
Citaat van: barabas op 27 januari 2015, 21:07:15
Heel die installatie heeft me 8 jaar geleden meer dan 3.000€ gekost te weten de pomp, filter & waterput van 3000l.
Bij ons 200 € minder. :smil414ae0fb30e96:
de kosten van het materiaal hebben wij volledig terug betaald gekregen, wij hebben juist het werk moeten doen  ;D

Micmac

Dus iemand die een droogte periode inlast in zijn grondplan en een tank heeft van 12000 literke's kan van 0 tot 5000 € betalen voor dezelfde uitrusting.

proske



   Ga morgen alles in gereedheid brengen , om overmorgen even te gaan uitrusten in het UZA
voor één of meerdere dagen . :bye_smiley:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

Citaat van: proske op 27 januari 2015, 23:35:33


   Ga morgen alles in gereedheid brengen , om overmorgen even te gaan uitrusten in het UZA
voor één of meerdere dagen . :bye_smiley:

Dat is ook uitrusten, doch het kan ook proefkonijn spelen zijn.

Mathieu

Citaat van: proske op 27 januari 2015, 23:35:33


   Ga morgen alles in gereedheid brengen , om overmorgen even te gaan uitrusten in het UZA
voor één of meerdere dagen . :bye_smiley:

Wij duimen voor je Proske,  kijk maar
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: proske op 27 januari 2015, 23:35:33


   Ga morgen alles in gereedheid brengen , om overmorgen even te gaan uitrusten in het UZA
voor één of meerdere dagen . :bye_smiley:

ik zal ook duimen  :a_thumbsup_20:  ;D

barabas

Citaat van: jerryke op 27 januari 2015, 22:42:34
Citaat van: Flurk op 27 januari 2015, 21:24:15
Citaat van: barabas op 27 januari 2015, 21:07:15
Heel die installatie heeft me 8 jaar geleden meer dan 3.000€ gekost te weten de pomp, filter & waterput van 3000l.
Bij ons 200 € minder. :smil414ae0fb30e96:
de kosten van het materiaal hebben wij volledig terug betaald gekregen, wij hebben juist het werk moeten doen  ;D

Wij niet, we moesten zelfs een borg van 2.500€ betalen aan de gemeente Brecht vooraleer we een bouwvergunning kregen. Die 2.500€ kregen we pas terug na controle door de bouwpolitie om te kijken of die installatie er effectief stond. Met andere woorden was die borg meer dan 2 jaar in handen van de gemeente!!! Oplichterij met andere woorden.

Koter

Citaat van: barabas op 28 januari 2015, 13:55:50
Citaat van: jerryke op 27 januari 2015, 22:42:34
Citaat van: Flurk op 27 januari 2015, 21:24:15
Citaat van: barabas op 27 januari 2015, 21:07:15
Heel die installatie heeft me 8 jaar geleden meer dan 3.000€ gekost te weten de pomp, filter & waterput van 3000l.
Bij ons 200 € minder. :smil414ae0fb30e96:
de kosten van het materiaal hebben wij volledig terug betaald gekregen, wij hebben juist het werk moeten doen  ;D

Wij niet, we moesten zelfs een borg van 2.500€ betalen aan de gemeente Brecht vooraleer we een bouwvergunning kregen. Die 2.500€ kregen we pas terug na controle door de bouwpolitie om te kijken of die installatie er effectief stond. Met andere woorden was die borg meer dan 2 jaar in handen van de gemeente!!! Oplichterij met andere woorden.

Wanneer de gemeente die borg van een paar honderd man 2 jaar kan weg zetten, reken uit hun winst met uw geld.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 29 januari 2015, 20:36:07
Citaat van: barabas op 28 januari 2015, 13:55:50
Citaat van: jerryke op 27 januari 2015, 22:42:34
Citaat van: Flurk op 27 januari 2015, 21:24:15
Citaat van: barabas op 27 januari 2015, 21:07:15
Heel die installatie heeft me 8 jaar geleden meer dan 3.000€ gekost te weten de pomp, filter & waterput van 3000l.
Bij ons 200 € minder. :smil414ae0fb30e96:
de kosten van het materiaal hebben wij volledig terug betaald gekregen, wij hebben juist het werk moeten doen  ;D

Wij niet, we moesten zelfs een borg van 2.500€ betalen aan de gemeente Brecht vooraleer we een bouwvergunning kregen. Die 2.500€ kregen we pas terug na controle door de bouwpolitie om te kijken of die installatie er effectief stond. Met andere woorden was die borg meer dan 2 jaar in handen van de gemeente!!! Oplichterij met andere woorden.

Wanneer de gemeente die borg van een paar honderd man 2 jaar kan weg zetten, reken uit hun winst met uw geld.

Jammer genoeg maakt een gemeente meer schuld dan ze binnenkrijgen.

Mathieu

En hoeveel schulden zijn er dan nog bij welke ondoordacht en niet nodig waren????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.