Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: jerryke op 27 december 2014, 01:27:55
in de voormiddag naar de begrafenis ( de vader van een goede vriend)

Ge kunt beter naar een feest gaan.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 27 december 2014, 01:29:17
Citaat van: jerryke op 27 december 2014, 01:27:55
in de voormiddag naar de begrafenis ( de vader van een goede vriend)

Ge kunt beter naar een feest gaan.

ja inderdaad  ;D

jerryke

morgenvroeg aan een klein koud buffetje beginnen, dan is alles lekker vers voor morgenavond  ....als ik het niet vergeet zal ik een klein fotoke trekken  ;D

Koter

Citaat van: jerryke op 30 december 2014, 22:42:06
morgenvroeg aan een klein koud buffetje beginnen, dan is alles lekker vers voor morgenavond  ....als ik het niet vergeet zal ik een klein fotoke trekken  ;D

Van een klein buffetje kun je moeilijk een grote foto maken.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

proske


Madam al sinds donderdag in bed wegens ziekte . Ik zondag overgekregen . Maandag de dokter laten komen voor ons twee . (gezien de réductie ) Sinusontsteking ......... Dacht echt dat ik de 100 zou moeten laten komen zondagnacht . Kreeg geen lucht meer . Toch gaan slapen ???? Nada . Elke maal ik bijna in slaap viel kreeg ik apneu . Dus de héle nacht niet geslapen .

Gisteren kapot uiteraard . En zeggen dat ik vroeger drie dagen twee nachten uitging . Een douchke pakte en ging werken . Bij de krant als bijverdienste .  :denken:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

Citaat van: proske op 31 december 2014, 00:42:59

Madam al sinds donderdag in bed wegens ziekte . Ik zondag overgekregen . Maandag de dokter laten komen voor ons twee . (gezien de réductie ) Sinusontsteking ......... Dacht echt dat ik de 100 zou moeten laten komen zondagnacht . Kreeg geen lucht meer . Toch gaan slapen ???? Nada . Elke maal ik bijna in slaap viel kreeg ik apneu . Dus de héle nacht niet geslapen .

Gisteren kapot uiteraard . En zeggen dat ik vroeger drie dagen twee nachten uitging . Een douchke pakte en ging werken . Bij de krant als bijverdienste .  :denken:


Twee hoofdkussens op elkaar leggen geeft je meer lucht.

Flurk

Citaat van: proske op 31 december 2014, 00:42:59

Madam al sinds donderdag in bed wegens ziekte . Ik zondag overgekregen . Maandag de dokter laten komen voor ons twee . (gezien de réductie ) Sinusontsteking ......... Dacht echt dat ik de 100 zou moeten laten komen zondagnacht . Kreeg geen lucht meer . Toch gaan slapen ???? Nada . Elke maal ik bijna in slaap viel kreeg ik apneu . Dus de héle nacht niet geslapen .

Gisteren kapot uiteraard . En zeggen dat ik vroeger drie dagen twee nachten uitging . Een douchke pakte en ging werken . Bij de krant als bijverdienste .  :denken:

Proske laat je niet doen hé man....Laat u verzorgen en uw madam ook hoor.

jerryke

Citaat van: Koter op 30 december 2014, 23:13:37
Citaat van: jerryke op 30 december 2014, 22:42:06
morgenvroeg aan een klein koud buffetje beginnen, dan is alles lekker vers voor morgenavond  ....als ik het niet vergeet zal ik een klein fotoke trekken  ;D

Van een klein buffetje kun je moeilijk een grote foto maken.  ;D


de groentjes, pasta, aardappeltjes en de sauzen staan nog in de frigo....en daar nog een stukje stokbrood bij en dat zal wel voldoende zijn voor ons 2tjes

Koter

Daar wordt er ook niet naar de lijn gekeken.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Ben ik blij dat die dagen voorbij zijn ( al een tijdje). Wij beginnen zo een beetje terug op onze plooi te geraken en gaan drie dagen per week wandelen en dat doet deugd aan de knoken. Dus zondagnamiddag zit er weeral eentje aan te komen van ongeveer 6 km, dat is genoeg voor onze oudere knoken............
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Wat er straks gaat gebeuren weet ik nog niet. We zien wel als het zover is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Die sluitingsdag van het bedrijfsvoertuigensalon nog maar eens gaan bezoeken.

Mathieu

Morgen : luisteren naar de nodige info wat betreft de scheiding van afvoeren, hemelwater en de rest. Het is meer bedoeld voor de onpare nummers in de straat gezien ze daar een beek vervangen hebben door buizen, die ze nu weer willen eruit halen en de beek in oorspronkelijke staat willen herstellen. Ben benieuwd wat het gaat worden. Uitleg wordt in iedere woning afzonderlijk gegeven, minder prettig is het feit dat die hier morgen om 08.30 uur aan de deur staat.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 25 januari 2015, 21:02:50
Morgen : luisteren naar de nodige info wat betreft de scheiding van afvoeren, hemelwater en de rest. Het is meer bedoeld voor de onpare nummers in de straat gezien ze daar een beek vervangen hebben door buizen, die ze nu weer willen eruit halen en de beek in oorspronkelijke staat willen herstellen. Ben benieuwd wat het gaat worden. Uitleg wordt in iedere woning afzonderlijk gegeven, minder prettig is het feit dat die hier morgen om 08.30 uur aan de deur staat.

Regenwater mag gewoon de beek in en afvalwater in de riolering richting waterzuivering station.

barabas

Regenwater mag niet in de beek maar moet in een waterput voor (verplichtte) regenwater recuperatie (in nieuwe huizen).

Dit regenwater moet door tenminste drie waterpunten gebruikt worden: bij mij 2 WC's en 1 tuinkraan.

Wanneer de regenwaterput vol is mag pas het overtollige water in de hemelwater riool.