Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

En ook niet vergeten dat die super GPS er voor zorgt dat hij secundaire wegen vindt waar hij volle bak kan vlammen ondanks het feit dat de TV meldt dat die wegen proppensvol zitten en dus stilstaand verkeer hebben.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

........ en morgen, als madame er zin in heeft gaan we nog eens kijken op de markt in Eisden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 25 april 2014, 19:37:53
........ en morgen, als madame er zin in heeft gaan we nog eens kijken op de markt in Eisden.

morgen moet de man de laatste wedstrijd van de kompetitie fluiten en dan krijgen wij ook tijd om naar de markt te gaan in Eisden en om in Cafe Marktzicht eene te  :Beer-Chug:  ;D

Micmac

Citaat van: Mathieu op 25 april 2014, 19:14:13
En ook niet vergeten dat die super GPS er voor zorgt dat hij secundaire wegen vindt waar hij volle bak kan vlammen ondanks het feit dat de TV meldt dat die wegen proppensvol zitten en dus stilstaand verkeer hebben.

Zit soms ook al eens vast maar nooit lang, maar daar moet je een neus voor hebben.

Flurk

Citaat van: jerryke op 25 april 2014, 20:59:17
Citaat van: Mathieu op 25 april 2014, 19:37:53
........ en morgen, als madame er zin in heeft gaan we nog eens kijken op de markt in Eisden.

morgen moet de man de laatste wedstrijd van de kompetitie fluiten en dan krijgen wij ook tijd om naar de markt te gaan in Eisden en om in Cafe Marktzicht eene te  :Beer-Chug:  ;D
Thieu ik geloof dat dat dit een uitnodiging is...........Hint       Hint......... :4_1_72:

jerryke

Citaat van: Flurk op 26 april 2014, 02:10:14
Citaat van: jerryke op 25 april 2014, 20:59:17
Citaat van: Mathieu op 25 april 2014, 19:37:53
........ en morgen, als madame er zin in heeft gaan we nog eens kijken op de markt in Eisden.

morgen moet de man de laatste wedstrijd van de kompetitie fluiten en dan krijgen wij ook tijd om naar de markt te gaan in Eisden en om in Cafe Marktzicht eene te  :Beer-Chug:  ;D
Thieu ik geloof dat dat dit een uitnodiging is...........Hint       Hint......... :4_1_72:

ja waarom niet....maar als we gaan zal ik het hier wel zetten en wie dan komt is welkom  :Beer-Chug:

Koter

Citaat van: Micmac op 24 april 2014, 19:58:33
Citaat van: jerryke op 24 april 2014, 11:38:35
Citaat van: Flurk op 24 april 2014, 11:29:52
Citaat van: Koter op 24 april 2014, 10:19:48
Deze morgen om 4.30 vertrokken in Steenvoorde, even over huis en seffens een machine laden (3 meter breed) voor Annecy. Morgen daar lossen en terug laden in Grenoble en dan verwachten ze dat ik zaterdag thuis zou zijn.  :Doh3:
Ik ben zeker dat MicMac dat in de helft van de tijd kan.............. :oops: :grapje:

inderdaad Micmac zou dat een stuk sneller kunnen, die weet ook beter de weg dan Koter want die heeft een hele goeie gps....Koter gooi die kaarten eens weg en koop ook zo eene gps zoals Micmac

De tijd van 7500 km per week is bij mij ook voorbij, maar 5000 is nog haalbaar, maar het is steeds op de limiet rijden of erover en werktijden omzetten voor rust en zo is het de hele dag speculeren om toch maar een optimale rit te hebben.

:LOL: Met wat voor oldtimer van een camion rijd gij Micmac?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Citaat van: Flurk op 25 april 2014, 01:54:00
Citaat van: Micmac op 24 april 2014, 23:40:11
Citaat van: jerryke op 24 april 2014, 23:32:34
Citaat van: Micmac op 24 april 2014, 19:58:33
Citaat van: jerryke op 24 april 2014, 11:38:35
Citaat van: Flurk op 24 april 2014, 11:29:52
Citaat van: Koter op 24 april 2014, 10:19:48
Deze morgen om 4.30 vertrokken in Steenvoorde, even over huis en seffens een machine laden (3 meter breed) voor Annecy. Morgen daar lossen en terug laden in Grenoble en dan verwachten ze dat ik zaterdag thuis zou zijn.  :Doh3:
Ik ben zeker dat MicMac dat in de helft van de tijd kan.............. :oops: :grapje:

inderdaad Micmac zou dat een stuk sneller kunnen, die weet ook beter de weg dan Koter want die heeft een hele goeie gps....Koter gooi die kaarten eens weg en koop ook zo eene gps zoals Micmac

De tijd van 7500 km per week is bij mij ook voorbij, maar 5000 is nog haalbaar, maar het is steeds op de limiet rijden of erover en werktijden omzetten voor rust en zo is het de hele dag speculeren om toch maar een optimale rit te hebben.

:denken: :denken: :denken: ik dacht dat je gepensioneerd waart, dus niet .....[nieuwsgierigemode] mag ik dan vragen welk werk jij doet ?

Electro en verwarmings toestellen plus onderdelen leveren meestal over geheel België, en ja ik ben al gepensioneerd van 1999.
Maar even naar Linz op en af is voor eigen rekening, volgende week is het vier dagen voor eigen rekening en dan vliegen de kilometers.
Plus uw job bij Europol en de controle van de waterinstallatie's , de diverse evenementen en de Vip verplichtingen. Ik weet niet waar je de tijd haalt. Ik zou het zeker niet aankunnen.  :d_clap_20: :d_clap_20: :d_clap_20:

Ja, maar Micmac slaapt maar 2 uur van de 24. Die heeft dus extra lange dagen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op 26 april 2014, 20:10:59
Citaat van: Flurk op 25 april 2014, 01:54:00
Citaat van: Micmac op 24 april 2014, 23:40:11
Citaat van: jerryke op 24 april 2014, 23:32:34
Citaat van: Micmac op 24 april 2014, 19:58:33
Citaat van: jerryke op 24 april 2014, 11:38:35
Citaat van: Flurk op 24 april 2014, 11:29:52
Citaat van: Koter op 24 april 2014, 10:19:48
Deze morgen om 4.30 vertrokken in Steenvoorde, even over huis en seffens een machine laden (3 meter breed) voor Annecy. Morgen daar lossen en terug laden in Grenoble en dan verwachten ze dat ik zaterdag thuis zou zijn.  :Doh3:
Ik ben zeker dat MicMac dat in de helft van de tijd kan.............. :oops: :grapje:

inderdaad Micmac zou dat een stuk sneller kunnen, die weet ook beter de weg dan Koter want die heeft een hele goeie gps....Koter gooi die kaarten eens weg en koop ook zo eene gps zoals Micmac

De tijd van 7500 km per week is bij mij ook voorbij, maar 5000 is nog haalbaar, maar het is steeds op de limiet rijden of erover en werktijden omzetten voor rust en zo is het de hele dag speculeren om toch maar een optimale rit te hebben.

:denken: :denken: :denken: ik dacht dat je gepensioneerd waart, dus niet .....[nieuwsgierigemode] mag ik dan vragen welk werk jij doet ?

Electro en verwarmings toestellen plus onderdelen leveren meestal over geheel België, en ja ik ben al gepensioneerd van 1999.
Maar even naar Linz op en af is voor eigen rekening, volgende week is het vier dagen voor eigen rekening en dan vliegen de kilometers.
Plus uw job bij Europol en de controle van de waterinstallatie's , de diverse evenementen en de Vip verplichtingen. Ik weet niet waar je de tijd haalt. Ik zou het zeker niet aankunnen.  :d_clap_20: :d_clap_20: :d_clap_20:

Ja, maar Micmac slaapt maar 2 uur van de 24. Die heeft dus extra lange dagen.
Dat moet toch een verdomd sterke kerel zijn hoor. 50 jaar geleden kwam ik ook toe met 4 uur slaap maar momenteel moet ik wel mijn 8 uur hebben of het gaat niet zo goed meer.

Micmac

Een vriend van mij  zijn geheim is om niet twee uur aan elkaar te slapen, maar iedere vier uur een power-nap van twintig minuten te doen.
Het kost je ongeveer twee weken om in dat nieuwe ritme te komen, maar daarna zou je voor de rest van je leven genoeg hebben aan die twee uur.
Maar dat heb ik nog niet geprobeerd omdat ik nu kan slapen wanneer ik wil en na twee uur klaar wakker ben.

Koter

Citaat van: Micmac op 27 april 2014, 20:36:14
Een vriend van mij  zijn geheim is om niet twee uur aan elkaar te slapen, maar iedere vier uur een power-nap van twintig minuten te doen.
Het kost je ongeveer twee weken om in dat nieuwe ritme te komen, maar daarna zou je voor de rest van je leven genoeg hebben aan die twee uur.
Maar dat heb ik nog niet geprobeerd omdat ik nu kan slapen wanneer ik wil en na twee uur klaar wakker ben.


Micmac, nu kunt ge mij misschien veel wijs maken, maar elke nacht maar 2 uur slapen is onmogelijk. Geen menselijk gestel kan dat aan. Het absolute minimum is 4 uur volgens mijn dokter
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

morgenvoormiddag koffieklets met de geburen, ondertussen een paar machines was draaien en dan tegen een uur of twee eene gaan  :Beer-Chug:

Micmac

Citaat van: Koter op 27 april 2014, 20:54:16
Citaat van: Micmac op 27 april 2014, 20:36:14
Een vriend van mij  zijn geheim is om niet twee uur aan elkaar te slapen, maar iedere vier uur een power-nap van twintig minuten te doen.
Het kost je ongeveer twee weken om in dat nieuwe ritme te komen, maar daarna zou je voor de rest van je leven genoeg hebben aan die twee uur.
Maar dat heb ik nog niet geprobeerd omdat ik nu kan slapen wanneer ik wil en na twee uur klaar wakker ben.


Micmac, nu kunt ge mij misschien veel wijs maken, maar elke nacht maar 2 uur slapen is onmogelijk. Geen menselijk gestel kan dat aan. Het absolute minimum is 4 uur volgens mijn dokter

Hij zal wel bedoelen dat 22 uur rechtstaand werken niet gaat vanwege het beendergestel.
Maar twee uur slapen tot maximum twee en een half uur doe ik al veertig jaar, en ik ken er veel die hetzelfde voor hebben, mijn dokter zegt dat het vanzelf langer word naarmate de ouderdom en ik ben in blijde verwachting want ik zou echt een paar uur meer willen slapen dan moet ik zoveel niet lezen en heb ik minder stroomverbruik, dus niets dan voordelen met langer slapen.

barabas

Ik had vroeger genoeg met 4 - 6 uur, nu op 62 minstens 8 uur!

Ik zal een zwakkeling zijn  :4_9_8: :4_9_8: :4_9_8:

Micmac

Morgen naar de keuring met de vrachtwagen, en dan wat rondrijden met de camper.