Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

proske


Ik word ( wij natuurlijk) opgehaald door de dochter . Alleen weet ik nog niet met welke auto . Den ene is te laag , dan andere te hoog . Misschien de sleutel van mijne auto aan een schoonzoon geven . Is nog de normaalste van de vier .   Of misschien eens aan de Micmac vragen ? :denken:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Flurk

Citaat van: proske op 25 december 2013, 18:34:10

Ik word ( wij natuurlijk) opgehaald door de dochter . Alleen weet ik nog niet met welke auto . Den ene is te laag , dan andere te hoog . Misschien de sleutel van mijne auto aan een schoonzoon geven . Is nog de normaalste van de vier .   Of misschien eens aan de Micmac vragen ? :denken:
Als ge daar uw gerief niet vindt zult ge moeten wachten tot het autosalon hoor. :4_1_72:

speed

Morgen einde jaar,gezellig thuis eten met vrouwke en proberen wakker te blijven tot 2014 en dan beetje buiten lawaai gaan maken.

Flurk

Citaat van: speed op 30 december 2013, 19:00:35
Morgen einde jaar,gezellig thuis eten met vrouwke en proberen wakker te blijven tot 2014 en dan beetje buiten lawaai gaan maken.
Beetje snoepen, beetje drinken, wakker blijven om de paniekaanval van  het hondje te kalmeren, mij ergeren als ze al om half 12 beginnen en nog niet leeggeknald zijn om één uur.  :grrr: Opstaan om 6 uur en mijn anti-inbraak alarm laten afgaan gedurende minstens 15minuten. (ieder zijnen toer) :okidoki: :schaterlach:

Koter

Maandag nog eens naar Frankrijk, de omgeving van Rennes.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Flurk op 30 december 2013, 20:00:19
Citaat van: speed op 30 december 2013, 19:00:35
Morgen einde jaar,gezellig thuis eten met vrouwke en proberen wakker te blijven tot 2014 en dan beetje buiten lawaai gaan maken.
Beetje snoepen, beetje drinken, wakker blijven om de paniekaanval van  het hondje te kalmeren, mij ergeren als ze al om half 12 beginnen en nog niet leeggeknald zijn om één uur.  :grrr: Opstaan om 6 uur en mijn anti-inbraak alarm laten afgaan gedurende minstens 15minuten. (ieder zijnen toer) :okidoki: :schaterlach:

Hier hebben ze lelijk huisgehouden met dat vuurwerk, om 19 uur waren de eerste testknallers en om twee uur de laatste, maar het waren hele batterijen vuurwerk, dat streng zijn heeft niets uitgehaald en er is veel meer vuurwerk verschoten dan andere jaren.

Mathieu

Hier moet ik zeggen dat het een hele boel minder was dan andere jaren. Gewoonlijk begonnen ze hier reeds omstreeks 20.00 uur. Nu zijn ze begonnen omstreeks 23.45 uur en was alles terug stil omstreeks 00.30 uur.

Alleen wist ik niet dat katten er ook last van hadden. Destijds bij ons thuis op de boerderij trokken die zich niets aan van knallen. Maar die patat van ons was zo zot als een deur en we hebben haar onder een deken moeten stoppen om iets te kalmeren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Hetzelfde van de vorige dagen veronderstel ik. Binnen blijven als je niet buiten moet en proberen zo snel mogelijk te genezen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Weeral de laatste werkdag van de week.  :10_1_20:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

morgen de was en de strijk voor de kleinzoon doen die zaterdag naar Maleisië vertrekt voor 4 weken

Koter

Met betonnen waterputten rijden.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

op bezoek bij mijn broer in Gruitrode

barabas