Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

En wat er morgen op het programma staat hangt van madame af. Als ze naar de markt in Eisden wil dan is al een groot gedeelte van de dag bezet. Dus we wachten even af.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Fonske

ik gon morge nor de sinema me men lief nor de kampioene kijke

jerryke

Citaat van: Fonske op 14 december 2013, 20:00:45
ik gon morge nor de sinema me men lief nor de kampioene kijke

en ik met mijn lief naar de voetbal, daar spelen de kampioenen ook  :LOL:

Mathieu

Citaat van: Fonske op 14 december 2013, 20:00:45
ik gon morge nor de sinema me men lief nor de kampioene kijke

Fonske en onder de pauze trakteer je je lief toch wel op een ferm glas bier of niet soms????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 14 december 2013, 23:08:30
Citaat van: Fonske op 14 december 2013, 20:00:45
ik gon morge nor de sinema me men lief nor de kampioene kijke

Fonske en onder de pauze trakteer je je lief toch wel op een ferm glas bier of niet soms????

allee Mathieu met dat koude weer toch geen pint bier, dat moet zekers eene cava zijn  ;D

Mathieu

Hangt van de goodwill van mijn madame af. Wil ze naar de markt in Eisden of niet. Indien ja dat weet ik wat er verder gaat gebeuren en indien niet dan moet ik dat nog afwachten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En als ik Fonske tegenkom op de markt ( als we gaan) dan krijgt hij een fles cava, als hij ze dan ook uitdrinkt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Dochter verjaart, dus .....
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

...... met chauffeur terug naar huis......
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 21 december 2013, 02:21:50
...... met chauffeur terug naar huis......

Dat zal waarschijnlijk nodig zijn. Er zijn hier snode plannen gesmeed samen met vrienden van haar.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Morgen naar Lambermont, tante brengen waar ze wil zijn, dan middag eten en samen met haar terug naar huis. ze blijft dan hier tot volgende week vrijdag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

morgen poetsdag, en dan is alles proper voor de Kerst

Flurk

Citaat van: xofie op 22 december 2013, 19:45:34
morgen poetsdag, en dan is alles proper voor de Kerst
Dus weet Danny weeral wat gedaan.................... :smil414ae0fb30e96:

Mathieu

Morgen hebben ze me ingehuurd om te gaan verhuizen bij de kleindochter. Wat de jeugd op de dag van vandaag heeft weet ik ook niet meer. 22 jaar en dan zal de een of de ander wel een verkeerde scheet gelaten hebben en plots voelen ze niets meer voor mekaar en gaan ze maar terug naar hun respectievelijke ouders. Kind of niet. Maar ik ga er mij niet mee moeien, alles opladen wat van haar is, samen met de vader en dan alles stallen in de garage van de vader en dan zit alles er op. Wij worden stilaan te oud om nog de gedachten gang van die jeugd te kunnen volgen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 25 december 2013, 14:27:50
Morgen hebben ze me ingehuurd om te gaan verhuizen bij de kleindochter. Wat de jeugd op de dag van vandaag heeft weet ik ook niet meer. 22 jaar en dan zal de een of de ander wel een verkeerde scheet gelaten hebben en plots voelen ze niets meer voor mekaar en gaan ze maar terug naar hun respectievelijke ouders. Kind of niet. Maar ik ga er mij niet mee moeien, alles opladen wat van haar is, samen met de vader en dan alles stallen in de garage van de vader en dan zit alles er op. Wij worden stilaan te oud om nog de gedachten gang van die jeugd te kunnen volgen.
Niet plezant om het jaar mee te eindigen maar dat is inderdaad de nieuwe tijd maat...........