October, de wijnmaand.

Gestart door Driver, 30 september 2022, 20:05:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier heeft het al serieus gegoten. Ondertussen is het overgegaan in gewone stille regen. Buitenkomen zal er voorlopig toch niet inzitten dus we gaan terug en beetje puzzelen... :4_1_72:

stevens-willy

17 oktober 2022, 14:01:04 #46 Laatste wijziging: 17 oktober 2022, 14:02:35 door stevens-willy
 :hi_smiley: Goede middag, Hier heeft de zon geschenen tot 10.30 uur, toen is het bewolk geworden en nu regent het zachtjes aan, bij een temperatuur van 18.5°.
Mijn valling is iets beter, hoesten doe ik nog een beetje, maar het heeft allemaal zijn tijd nodig.
Mariette is met de bus mee naar het Gasthof Delicia waar een vijf tal zangers komen op treden er is ook een uitgebreid middagmaal en om 18 uur ook een avond eten is voorzien.
Dit voor de prijs van €34 dees Gasthof is gelegen in Riems, achter Tongeren.

Willy

xofie

Citaat van: Flurk op 16 oktober 2022, 12:05:24Goede morgen allemaal. Fieke, hier gaat het ook iets warmer worden maar niet zoals bij jullie. In ieder geval is iedere warme dag welkom voor de gasrekening. :a_thumbsup_20:

zeg dat wel voor ons ook



















Flurk

Goede morgen allemaal. Alhoewel er voor onze streek mist aangegeven werd staat hier toch een stralend zonnetje. Een goede zaak voor de elektriciteitsrekening want ik ga seffens mijn bladblazer moeten gebruiken en dat beest vreet 2500 watt. De Carrefour gaat efkes moeten wachten want ik weet niet hoe lang we gaan zon hebben.
Hoe zit het hier met dan collega Frutters ??? Verdorie stillekes hoor. :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Goede morgen aan wie nog gaat komen kijken....

stevens-willy

Citaat van: Flurk op 19 oktober 2022, 13:43:06Goede morgen aan wie nog gaat komen kijken....

 :hi_smiley:   Goede namiddag, Flurk er wordt hier niet veel gepost, het nieuws dat ik weet is ook niet veel.

Willy

barabas

Citaat van: stevens-willy op 19 oktober 2022, 17:43:26
Citaat van: Flurk op 19 oktober 2022, 13:43:06Goede morgen aan wie nog gaat komen kijken....

 :hi_smiley:  Goede namiddag, Flurk er wordt hier niet veel gepost, het nieuws dat ik weet is ook niet veel.

Willy

En Jerryke ligt nog in de lappenmand.

Waar Micmac en Koter zitten is mij een raadsel.

Ikzelf was 16 dagen in verlof maar heb toch nog wat gepost

xofie

Citaat van: Flurk op 18 oktober 2022, 12:04:43Goede morgen allemaal. Alhoewel er voor onze streek mist aangegeven werd staat hier toch een stralend zonnetje. Een goede zaak voor de elektriciteitsrekening want ik ga seffens mijn bladblazer moeten gebruiken en dat beest vreet 2500 watt. De Carrefour gaat efkes moeten wachten want ik weet niet hoe lang we gaan zon hebben.
Hoe zit het hier met dan collega Frutters ??? Verdorie stillekes hoor. :smil414ae0fb30e96:


volgens sommige bronnen is het goed voor het gazon om de bladeren te laten liggen

jerryke

Citaat van: barabas op 19 oktober 2022, 18:06:14
Citaat van: stevens-willy op 19 oktober 2022, 17:43:26
Citaat van: Flurk op 19 oktober 2022, 13:43:06Goede morgen aan wie nog gaat komen kijken....

 :hi_smiley:  Goede namiddag, Flurk er wordt hier niet veel gepost, het nieuws dat ik weet is ook niet veel.

Willy

En Jerryke ligt nog in de lappenmand.

Waar Micmac en Koter zitten is mij een raadsel.

Ikzelf was 16 dagen in verlof maar heb toch nog wat gepost

dat zal toch nog een tijdje duren, ik heb ondertussen weer een wonde op het been erbij, terwijl die andere nog niet helemaal dicht zijn....dus de thuisverpleging mag nog een tijdje 2x per dag komen...de antibiotica is van dinsdag gestopt en volgens de kinesist ben ik nog enkele weken rustig

stevens-willy

Citaat van: jerryke op 20 oktober 2022, 12:50:47
Citaat van: barabas op 19 oktober 2022, 18:06:14
Citaat van: stevens-willy op 19 oktober 2022, 17:43:26
Citaat van: Flurk op 19 oktober 2022, 13:43:06Goede morgen aan wie nog gaat komen kijken....

 :hi_smiley:  Goede namiddag, Flurk er wordt hier niet veel gepost, het nieuws dat ik weet is ook niet veel.

Willy

En Jerryke ligt nog in de lappenmand.

Waar Micmac en Koter zitten is mij een raadsel.

Ikzelf was 16 dagen in verlof maar heb toch nog wat gepost

dat zal toch nog een tijdje duren, ik heb ondertussen weer een wonde op het been erbij, terwijl die andere nog niet helemaal dicht zijn....dus de thuisverpleging mag nog een tijdje 2x per dag komen...de antibiotica is van dinsdag gestopt en volgens de kinesist ben ik nog enkele weken rustig

Dat het vlug beter wordt Jerryke,

Willy

Flurk

Citaat van: xofie op 19 oktober 2022, 19:31:17
Citaat van: Flurk op 18 oktober 2022, 12:04:43Goede morgen allemaal. Alhoewel er voor onze streek mist aangegeven werd staat hier toch een stralend zonnetje. Een goede zaak voor de elektriciteitsrekening want ik ga seffens mijn bladblazer moeten gebruiken en dat beest vreet 2500 watt. De Carrefour gaat efkes moeten wachten want ik weet niet hoe lang we gaan zon hebben.
Hoe zit het hier met dan collega Frutters ??? Verdorie stillekes hoor. :smil414ae0fb30e96:
[/quote
Citaat van: xofie op 19 oktober 2022, 19:31:17
Citaat van: xofie op 19 oktober 2022, 19:31:17
Citaat van: Flurk op 18 oktober 2022, 12:04:43Goede morgen allemaal. Alhoewel er voor onze streek mist aangegeven werd staat hier toch een stralend zonnetje. Een goede zaak voor de elektriciteitsrekening want ik ga seffens mijn bladblazer moeten gebruiken en dat beest vreet 2500 watt. De Carrefour gaat efkes moeten wachten want ik weet niet hoe lang we gaan zon hebben.
Hoe zit het hier met dan collega Frutters ??? Verdorie stillekes hoor. :smil414ae0fb30e96:


volgens sommige bronnen is het goed voor het gazon om de bladeren te laten liggen
Citaat van: Flurk op 18 oktober 2022, 12:04:43Goede morgen allemaal. Alhoewel er voor onze streek mist aangegeven werd staat hier toch een stralend zonnetje. Een goede zaak voor de elektriciteitsrekening want ik ga seffens mijn bladblazer moeten gebruiken en dat beest vreet 2500 watt. De Carrefour gaat efkes moeten wachten want ik weet niet hoe lang we gaan zon hebben.
Hoe zit het hier met dan collega Frutters ??? Verdorie stillekes hoor. :smil414ae0fb30e96:


volgens sommige bronnen is het goed voor het gazon om de bladeren te laten liggen
sie "SOMMIGEN" mij hun tel. nr. eens geven dan mogen ze komen om na de winter die rotzooi op te ruim


volgens sommige bronnen is het goed voor het gazon om de bladeren te laten liggen
Ik heb zo een SOMMIGE als nieuwe buur. Die heeft zijn gazon nog niet gemaaid en hij heeft nu het geluk om van zijn 2 grote notelaars de noten en de bolsters van tussen het hoge gras te plukken. Als daar nu nog de blaren bovenop vallen????????
Hier heeft het de hele morgen geregend. Een geluk dat ik gisteren de massa eikels vanonder de reusachtige eik achter in de tuin geharkt heb want anders hadden er al enkele honderden wortel geschoten en krijg ze dan nog maar eens weg?
Prof heb je een vruchtbaar verlof gehad?

barabas

Jawel Flurk, verlof deed goed én goed weer, enkel 2 x halve dag regen.

Bedankt voor de interesse ;)

Micmac

Goedeavond, nog eens terug van weg geweest, als je weet dat water kookt in het luchtledige en er is nooit onderzoek naar verricht omdat het geen winsten geeft, men stookt liever met Gas en Stookolie omdat de oliebaronnen er rijk van worden, terwijl men geen fossiele brandstoffen nodig heeft om zich te verwarmen, men kan luchtledig water echter niet rondsturen maar nu heeft men ook in elke kamer een waterbak ( lees Radiator), er zijn dus geen buizen nodig, ook geen ketel, maar enkel een vacuum-pompje , een tractiebatterij en een zonnepaneel, als laatste is een domotica systeem het centerpunt.

Flurk

Goede morgen allemaal; Ne mens leert alle dagen bij. MicMac bedankt voor uw tekst hoor nu weet ik tenminste hoe het komt dat ik regelmatig zo een warm voorhoofd he. :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Flurk

Citaat van: barabas op 20 oktober 2022, 19:36:32Jawel Flurk, verlof deed goed én goed weer, enkel 2 x halve dag regen.

Bedankt voor de interesse ;)
Ne mens moet zich soms eens kunnen afschakelen van de dagelijkse dingen. Zo kom je te weten welke goede dingen er ook nog zijn. Ik ben geen reisvogel dus dat doe ik terwijl ik enkele uren in hat bos ga wandelen met de hondjes Vroeger dook ik daarvoor  mijn atelier in