October, de wijnmaand.

Gestart door Driver, 30 september 2022, 20:05:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: xofie op  9 oktober 2022, 14:54:44goede middag, voor de eerste keer na de warme zomer gaan we terug spaghettisaus maken, tot op vandaag was het net een sauna in de keuken, ik heb dan ook een lange tijd niet gekookt

Dat heb je in het zuidelijke Spanje, veel te warm.

Flurk

Goede middag allemaal Dikke wandeling gedaan met de hondjes.

Flurk

Goede morgen allemaal. Mijn oudst kleindochter en petekind is vandaag vertrokken naar Italië om een nieuw reisproject op te starten. We gaan ze dus enkele maanden niet meer zien. Als het slaagt gaan we ze vermoedelijk niet vaak meer zien. Ik mag dus absoluut niet zeggen wat ik hoop. :smil414ae0fb30e96: ..

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, gaat vandaag een zonnige dag worden.
Onze dag begint goed, Gas en electriek factuur is binnen gekomen, €791 per maand dat kan tellen, anders betaalde we €227 per maand.
Nu moet ik niet meer eten.
Een ander onderwerp, mijn zoon stop met zijn vijver en doet zijn vissen gratis weg, gewoon afhalen het zijn twee Kooien en een 15 tal gewoon.
Iemand geïnteresseerd laat het weten.
Nog een prettige dag.

Willy

Flurk

Willy en alle leden ook. Ik speel geen bankier voor de energiebedrijven. Ik betaal zoals in de winkel alles wat ík gekocht heb dus ik heb Maandelijkse Facturatie. Op de laatste dag van de maand stuur ik de meterstanden naar Fuvius en mijn leverancier stuurt de rekening naar mij en krijgt via domicilering direct zijn centen van de bank.
Leuke dag allemaal.

Koter

Auto weer voor een jaar goed gekeurd.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier is het maar en zuur weertje. Grijs en kil alhoewel het niet echt koud genoemd kan worden. Vandaag staat er bij mij weinig op de planning dus ik zal maar wat improviseren. Leuke dag allemaal.

stevens-willy

:hi_smiley:  Goede morgen, Het ziet er maar grijs uit en ook fris 12,5° en ik zit met een verkoudheid, het is gisteren begonnen dus ik ben er nog van af.
Enkele dagen mij binnen houden, er zal niets anders opzitten.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier regent het al de hele morgen en met maar 14 graden is het niet zo uitnodigend om buiten te komen De bakker brengt het wel niet meer aan huis zoals vroeger dus ik zal er wel door moeten. Nog totaal geen idee wat ik vandaag ga doen; ik zou wel eens in de oude kast boven gaan kijken of er geen puzzel meer ligt.
Leuke dag verder hé.

Koter

Citaat van: Flurk op 14 oktober 2022, 12:49:37Goede morgen allemaal. Hier regent het al de hele morgen en met maar 14 graden is het niet zo uitnodigend om buiten te komen De bakker brengt het wel niet meer aan huis zoals vroeger dus ik zal er wel door moeten. Nog totaal geen idee wat ik vandaag ga doen; ik zou wel eens in de oude kast boven gaan kijken of er geen puzzel meer ligt.
Leuke dag verder hé.

Je kunt ook op internet puzzelen

https://www.jigsawplanet.com/?lang=nl

Je gaat met de muis over de puzzel die je wil maken en rechtsboven kun je op dat pijltje drukken en de puzzel instellen naar eigen goesting. Wel een max. van 300 stukjes.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

14 oktober 2022, 15:57:17 #40 Laatste wijziging: 14 oktober 2022, 16:02:14 door xofie
:hi_smiley: :hi_smiley:

tot 24 oktober hebben we 26  graden en meer

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, Een bewolkte hemel en 14°.
Mijn verkoudheid is nog niet beter, koorts heb ik niet maar een serieuze valling.
Zal maar binnen blijven.

Willy

Flurk

Citaat van: Koter op 14 oktober 2022, 12:56:29
Citaat van: Flurk op 14 oktober 2022, 12:49:37Goede morgen allemaal. Hier regent het al de hele morgen en met maar 14 graden is het niet zo uitnodigend om buiten te komen De bakker brengt het wel niet meer aan huis zoals vroeger dus ik zal er wel door moeten. Nog totaal geen idee wat ik vandaag ga doen; ik zou wel eens in de oude kast boven gaan kijken of er geen puzzel meer ligt.
Leuke dag verder hé.

Je kunt ook op internet puzzelen

https://www.jigsawplanet.com/?lang=nl

Je gaat met de muis over de puzzel die je wil maken en rechtsboven kun je op dat pijltje drukken en de puzzel instellen naar eigen goesting. Wel een max. van 300 stukjes.
Bedankt voor de goede tip Koter. :4_1_201:

xofie

Hallo we krijgen de volgende 10 dagen een mini-zomer met temperaturen tussen de 27 en 33°

Flurk

Goede morgen allemaal. Fieke, hier gaat het ook iets warmer worden maar niet zoals bij jullie. In ieder geval is iedere warme dag welkom voor de gasrekening. :a_thumbsup_20: