Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: jerryke op 24 november 2013, 12:47:02
zo nu heb ik lang genoeg voetbal gekeken op Basvelden in Zonhoven, nu ga ik de kantine of beter gezegd de cafetaria in en daar iets lekkers drinken  ;D

Dat zou wel eens de Herestraat kunnen zijn, die Basvelden, heb lange tijd in Zonhoven gewoond, van 1955 tot 1986 en ben dan in Beringen gaan wonen en voor 1955 zat ik bijna op het circuit van Terlamen te Zolder.

jerryke

Citaat van: Micmac op 24 november 2013, 21:48:20
Citaat van: jerryke op 24 november 2013, 12:47:02
zo nu heb ik lang genoeg voetbal gekeken op Basvelden in Zonhoven, nu ga ik de kantine of beter gezegd de cafetaria in en daar iets lekkers drinken  ;D

Dat zou wel eens de Herestraat kunnen zijn, die Basvelden, heb lange tijd in Zonhoven gewoond, van 1955 tot 1986 en ben dan in Beringen gaan wonen en voor 1955 zat ik bijna op het circuit van Terlamen te Zolder.

de herestraat dan zit je in  Waterschei...Basvelden ligt op de muizenstraat in Zonhoven...voetbalpleinen weet ik goed liggen  :LOL:

Micmac

Citaat van: jerryke op 25 november 2013, 01:19:17
Citaat van: Micmac op 24 november 2013, 21:48:20
Citaat van: jerryke op 24 november 2013, 12:47:02
zo nu heb ik lang genoeg voetbal gekeken op Basvelden in Zonhoven, nu ga ik de kantine of beter gezegd de cafetaria in en daar iets lekkers drinken  ;D

Dat zou wel eens de Herestraat kunnen zijn, die Basvelden, heb lange tijd in Zonhoven gewoond, van 1955 tot 1986 en ben dan in Beringen gaan wonen en voor 1955 zat ik bijna op het circuit van Terlamen te Zolder.

de herestraat dan zit je in  Waterschei...Basvelden ligt op de muizenstraat in Zonhoven...voetbalpleinen weet ik goed liggen  :LOL:


De Muizenstraat geeft uit op de Here-straat en zo kan je de Oppelseweg op, dat is die baan met cols van vierde cattegorie, een trieste baan met veel te veel drempels.




Flurk

Citaat van: Micmac op 25 november 2013, 18:47:33
Citaat van: jerryke op 25 november 2013, 01:19:17
Citaat van: Micmac op 24 november 2013, 21:48:20
Citaat van: jerryke op 24 november 2013, 12:47:02
zo nu heb ik lang genoeg voetbal gekeken op Basvelden in Zonhoven, nu ga ik de kantine of beter gezegd de cafetaria in en daar iets lekkers drinken  ;D

Dat zou wel eens de Herestraat kunnen zijn, die Basvelden, heb lange tijd in Zonhoven gewoond, van 1955 tot 1986 en ben dan in Beringen gaan wonen en voor 1955 zat ik bijna op het circuit van Terlamen te Zolder.

de herestraat dan zit je in  Waterschei...Basvelden ligt op de muizenstraat in Zonhoven...voetbalpleinen weet ik goed liggen  :LOL:


De Muizenstraat geeft uit op de Here-straat en zo kan je de Oppelseweg op, dat is die baan met cols van vierde cattegorie, een trieste baan met veel te veel drempels.



Ik weet niet jij aan het rijden zijt MicMac , maar behalve als er redelijk recent grote werken moesten gedaan zijn aan de Opppelseweg in Zonhoven (wat me ten zeerste zou verwonderen vermits er pas nieuwe fietspaden aangelegd waren) is de Oppelseweg zo plat als een biljart zonder één enkele verkeersdrempel..........dus....groot vraagteken...??????????????????????????

Micmac

Citaat van: Flurk op 25 november 2013, 20:13:46
Citaat van: Micmac op 25 november 2013, 18:47:33
Citaat van: jerryke op 25 november 2013, 01:19:17
Citaat van: Micmac op 24 november 2013, 21:48:20
Citaat van: jerryke op 24 november 2013, 12:47:02
zo nu heb ik lang genoeg voetbal gekeken op Basvelden in Zonhoven, nu ga ik de kantine of beter gezegd de cafetaria in en daar iets lekkers drinken  ;D

Dat zou wel eens de Herestraat kunnen zijn, die Basvelden, heb lange tijd in Zonhoven gewoond, van 1955 tot 1986 en ben dan in Beringen gaan wonen en voor 1955 zat ik bijna op het circuit van Terlamen te Zolder.

de herestraat dan zit je in  Waterschei...Basvelden ligt op de muizenstraat in Zonhoven...voetbalpleinen weet ik goed liggen  :LOL:


De Muizenstraat geeft uit op de Here-straat en zo kan je de Oppelseweg op, dat is die baan met cols van vierde cattegorie, een trieste baan met veel te veel drempels.



Ik weet niet jij aan het rijden zijt MicMac , maar behalve als er redelijk recent grote werken moesten gedaan zijn aan de Opppelseweg in Zonhoven (wat me ten zeerste zou verwonderen vermits er pas nieuwe fietspaden aangelegd waren) is de Oppelseweg zo plat als een biljart zonder één enkele verkeersdrempel..........dus....groot vraagteken...??????????????????????????

Inderdaad, bij het nazien blijken de drempels te liggen in de Molen en Moleneindestraat, maar ik rij zo snel dat ik er voorbij ben zonder te weten in welke straat ik nu juist was ik denk alsmaar vooruit en in gedachte ben ik al twee straten verder.

Mathieu

Micmac rijdt daar zo snel voorbij dat hij die drempels gewoon niet voelt, want zijn wielen raken geen grond.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 25 november 2013, 23:39:53
Micmac rijdt daar zo snel voorbij dat hij die drempels gewoon niet voelt, want zijn wielen raken geen grond.

Dat is de droevigste baan van heel Zonhoven, en ik gebruik die als er ergens controle is op andere wegen, of om  via oprit 30 terug de E-314 op te rijden, of om via Bokrijk binnendoor naar Diepenbeek en zo naar Kortessem, Wellen, Crisnéé en Hannut naar Namen te rijden, dan zeg je soms hoe komt een gepensioneerde aan zijn kilometers, maar als ik de hoofdbaan overal zou nemen geraak ik er niet.

Flurk

26 november 2013, 16:50:12 #3622 Laatste wijziging: 26 november 2013, 17:05:47 door Flurk
Citaat van: Micmac op 26 november 2013, 00:20:47
Citaat van: Mathieu op 25 november 2013, 23:39:53
Micmac rijdt daar zo snel voorbij dat hij die drempels gewoon niet voelt, want zijn wielen raken geen grond.

Dat is de droevigste baan van heel Zonhoven, en ik gebruik die als er ergens controle is op andere wegen, of om  via oprit 30 terug de E-314 op te rijden, of om via Bokrijk binnendoor naar Diepenbeek en zo naar Kortessem, Wellen, Crisnéé en Hannut naar Namen te rijden, dan zeg je soms hoe komt een gepensioneerde aan zijn kilometers, maar als ik de hoofdbaan overal zou nemen geraak ik er niet.
MicMac, ik versta geen bal van uw route. Ik snap totaal niet waarom ge van ergens in centrum Zonhoven de Oppelseweg zoudt gebruiken als sluipweg om zo op de E314 te geraken , want dat heeft geen enkele zin . De straten liggen er dus  geraken doe er wel, alle wegen leiden ook naar Rome.
Persoonlijk vermoed ik dat je die weg gevonden hebt toen je ,door 2 straten verder te denken, straal verloren gereden zijt..... :autorijden: :autorijden: :4_1_72: :4_1_72:

Micmac

Ben er vandaag nog doorgereden, van Boxbergheide ditmaal naar Bokrijk en zo Moleneinde weg en oprit 30 van de E314 naar Beringen, maar als ik naar Hasselt moest dan ben ik een uur later thuis.

Flurk

Mop speciaal voor Proske.............................
Vier pastoors zitten samen een pint te drinken. Een Brusseleir, een
West-Vlaming, een Limburger en een Sinjoor. Ze klagen over het weinig
volk dat nog naar de kerk komt.

Zegt de Ket ; wij hebben iets gevonden : in Jette zeggen we de Mis af
en toe in het Brussels dialect en dan zit de kerk bomvol.

Zegt de West-Vlaming : da doen widder olle doage, mo 't alpt nie.

Zingt de Limburger : daaar kuuunen we niiiet aan deeenkne, waant daan
duurt de miiis te laaang.

Tenslotte den Antwerpeneir : spaaiteg da waai gien dialect emme.

Flurk

27 november 2013, 20:18:29 #3625 Laatste wijziging: 27 november 2013, 20:27:27 door Flurk
Natuurlijk zij alle Frutters "vrijblijvend" uitgenodigd. :kisses:
Uitnodiging
Aartselaar kersttentoonstelling 2013
KREActief  Maandagatelier en Boetseeratelier TENTOONSTELLING

Tijdens de kerstmarkt op zaterdag 14 december 2013  in het centrum van Aartselaar  in de grote benedenzaal
Wolffaertshof  Baron van Ertbornstraat 7  2630 Aartselaar
open van 14 tot 20 uur
Met  schilderkunst  en  beeldhouwkunst
De  expo is  vrij  toegankelijk



[bijlage verwijderd door de beheerder]

Mathieu

Eerst wachten wat soort weer het gaat zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 27 november 2013, 21:57:10
Eerst wachten wat soort weer het gaat zijn.

één meterke sneeuw  :LOL: :LOL: :LOL:

Mathieu

Je zegt daar sneeuw : wat zijn wij toch nog achter. Mijn vriend stopte hier met zijn Amerikaanse jeep ( waar hij toch al 16 jaar mee rijdt hier : Dodge Ram met 7500 cc onder de kap) en had een vakantieganger bij uit Texas. Die had een apparaatje ter grootte van een Nokia gsm in zijn zak zitten. Hij zet het scherm op en tikt een code in en bij hem thuis gaat de garagepoort open en dicht. Hij is in Texas de eigenaar van een koeienfarm van 1800 melkkoeien en dan nog een deel kleiner materiaal. Dit wordt gemest om de familie aan het eten te houden. Deze zitten nu gezien het winterweer in een hangaar van 800 meter lang en 150 meter breed. De zijwanden, het plafond, zich vol met meters voedsel dat automatisch naar beneden komt als ze moeten vreten. Het melken geschied door 3 personen. Zijn vader heeft tevens diverse sneeuwruimers welke rijden zonder menselijke bestuurder, de bediening wordt gedaan door robotten. Ze worden geprogrammeerd zoals wij onze gps programmeren en doen dan gewoon hun werk.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 28 november 2013, 01:14:48
Je zegt daar sneeuw : wat zijn wij toch nog achter. Mijn vriend stopte hier met zijn Amerikaanse jeep ( waar hij toch al 16 jaar mee rijdt hier : Dodge Ram met 7500 cc onder de kap) en had een vakantieganger bij uit Texas. Die had een apparaatje ter grootte van een Nokia gsm in zijn zak zitten. Hij zet het scherm op en tikt een code in en bij hem thuis gaat de garagepoort open en dicht. Hij is in Texas de eigenaar van een koeienfarm van 1800 melkkoeien en dan nog een deel kleiner materiaal. Dit wordt gemest om de familie aan het eten te houden. Deze zitten nu gezien het winterweer in een hangaar van 800 meter lang en 150 meter breed. De zijwanden, het plafond, zich vol met meters voedsel dat automatisch naar beneden komt als ze moeten vreten. Het melken geschied door 3 personen. Zijn vader heeft tevens diverse sneeuwruimers welke rijden zonder menselijke bestuurder, de bediening wordt gedaan door robotten. Ze worden geprogrammeerd zoals wij onze gps programmeren en doen dan gewoon hun werk.
Die zal MicMac ook wel ergens staan hebben zeker?????