Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Hopelijk is alles nog niet op gedronken want het gaat er hier zo lustig aan toe.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Mathieu op 20 november 2013, 19:42:33
Neen hoor, als jij dat ook graag drinkt dan krijg je een extraatje van me . Deze zijn speciaal voor jou, en die mag je heel alleen uitdrinken.

OK, das wa beter!

Jerry voetje geven lijkt me niet ongevaarlijk!

Voor iedereen nen Duvel behalve voor Koter, die kan de boom in ZONDER pootje! :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:

jerryke

Citaat van: barabas op 21 november 2013, 11:02:06
Citaat van: Mathieu op 20 november 2013, 19:42:33
Neen hoor, als jij dat ook graag drinkt dan krijg je een extraatje van me . Deze zijn speciaal voor jou, en die mag je heel alleen uitdrinken.

OK, das wa beter!

Jerry voetje geven lijkt me niet ongevaarlijk!

Voor iedereen nen Duvel behalve voor Koter, die kan de boom in ZONDER pootje! :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:

oke als je een voetje geven gevaalijk vind dan niet hé zie dan maar dat je in de boom geraakt  :Tip-Hat:...en Duvel lust ik niet neh  :deegrol:

barabas

21 november 2013, 12:48:30 #3573 Laatste wijziging: 21 november 2013, 13:55:15 door barabas
Citaat van: jerryke op 21 november 2013, 12:26:00
Citaat van: barabas op 21 november 2013, 11:02:06
Citaat van: Mathieu op 20 november 2013, 19:42:33
Neen hoor, als jij dat ook graag drinkt dan krijg je een extraatje van me . Deze zijn speciaal voor jou, en die mag je heel alleen uitdrinken.

OK, das wa beter!

Jerry voetje geven lijkt me niet ongevaarlijk!

Voor iedereen nen Duvel behalve voor Koter, die kan de boom in ZONDER pootje! :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:

oke als je een voetje geven gevaalijk vind dan niet hé zie dan maar dat je in de boom geraakt  :Tip-Hat:...en Duvel lust ik niet neh  :deegrol:

Dan geenen Duvel, best ook ... kan alleen maar erger worden, NEH :biggrinumbrella1:

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Flurk

Citaat van: barabas op 21 november 2013, 12:48:30
Citaat van: jerryke op 21 november 2013, 12:26:00
Citaat van: barabas op 21 november 2013, 11:02:06
Citaat van: Mathieu op 20 november 2013, 19:42:33
Neen hoor, als jij dat ook graag drinkt dan krijg je een extraatje van me . Deze zijn speciaal voor jou, en die mag je heel alleen uitdrinken.

OK, das wa beter!

Jerry voetje geven lijkt me niet ongevaarlijk!

Voor iedereen nen Duvel behalve voor Koter, die kan de boom in ZONDER pootje! :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:

oke als je een voetje geven gevaalijk vind dan niet hé zie dan maar dat je in de boom geraakt  :Tip-Hat:...en Duvel lust ik niet neh  :deegrol:

Dan geenen Duvel, best ook ... kan alleen maar erger worden, NEH :biggrinumbrella1:
Dat duveltje is mijne gebuur en die is nog lelijker dan ik................. :4_1_72: :4_1_72:

Mathieu

En ik die dacht dat je van dat te drinken schoner zou worden. geluk dat ik het nu niet meer drink dus.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Door Duvel te drinken kan je dus mogelijk moderator worden, ahum ahum!

Flurk

Citaat van: barabas op 21 november 2013, 17:49:47
Door Duvel te drinken kan je dus mogelijk moderator worden, ahum ahum!
Ik dacht dat dat een vereiste was????????????? :denken:

jerryke

Citaat van: Flurk op 21 november 2013, 20:21:26
Citaat van: barabas op 21 november 2013, 17:49:47
Door Duvel te drinken kan je dus mogelijk moderator worden, ahum ahum!
Ik dacht dat dat een vereiste was????????????? :denken:
neen, neen geene Duvel maar wel mij regelmatig van een fles baileys voorzien  ;D ;D ;D

proske

 Geef mij maar een "Malheurke" .  :4_1_201:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

22 november 2013, 03:04:28 #3580 Laatste wijziging: 22 november 2013, 03:06:19 door Mathieu
Citaat van: barabas op 21 november 2013, 17:49:47
Door Duvel te drinken kan je dus mogelijk moderator worden, ahum ahum!

Prof, ik heb destijds de secretaris van .......... ( kan nu niet meer op de naam van de gemeente komen waar voor jaren die overstroming geweest is,maar was in de omgeving van Boom)) letterlijk en figuurlijk onder tafel in gedronken met duvel. Hij verwittigde mij dat ik moest oppassen want het was een zwaar bier. Ben gewoon blijven door drinken ( toen hij al lang uren in zijne nest lag) en dan nog terug naar huis gereden met 4 personen bij me. Dus ik heb nog meeeeeeeer dan voorraad genoeg. hihihihihihi
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Mathieu op 22 november 2013, 03:04:28
Citaat van: barabas op 21 november 2013, 17:49:47
Door Duvel te drinken kan je dus mogelijk moderator worden, ahum ahum!

Prof, ik heb destijds de secretaris van .......... ( kan nu niet meer op de naam van de gemeente komen waar voor jaren die overstroming geweest is,maar was in de omgeving van Boom)) letterlijk en figuurlijk onder tafel in gedronken met duvel. Hij verwittigde mij dat ik moest oppassen want het was een zwaar bier. Ben gewoon blijven door drinken ( toen hij al lang uren in zijne nest lag) en dan nog terug naar huis gereden met 4 personen bij me. Dus ik heb nog meeeeeeeer dan voorraad genoeg. hihihihihihi

Ruisbroek

Mathieu

Juist Prof en tegenover het gemeentehuis daar was het te doen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Goeiemorgen iedereen, de tafel eens gauw dekken  ;D voor iedereen een ontbijtje

Micmac

Toch makkelijk zo bediend worden. :biggrinumbrella1: