Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Dan moet je ze wel uitdrinken en en dan krijg je ze van mij nog eens.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 17 oktober 2013, 16:00:16
Dan moet je ze wel uitdrinken en en dan krijg je ze van mij nog eens.

Gaat ge Fonske zat maken Mathieu? Seffens mag hij niet meer binnen bij zijn lief.  :visslaan:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: jerryke op 16 oktober 2013, 15:32:47
Citaat van: Fonske op 16 oktober 2013, 11:01:43
ver men ne groeite pint bier want kem deurst

alstemblief Fonske
Jerryke ge gaat van ons Fonske ne zatlap maken....................... :schaterlach:

jerryke

Citaat van: Flurk op 17 oktober 2013, 18:38:16
Citaat van: jerryke op 16 oktober 2013, 15:32:47
Citaat van: Fonske op 16 oktober 2013, 11:01:43
ver men ne groeite pint bier want kem deurst

alstemblief Fonske
Jerryke ge gaat van ons Fonske ne zatlap maken....................... :schaterlach:

maar neen, dat ventje had grote dorst, die had gezouten spek gegeten volgens mij....en dan is die ondergrond goed en kan hij daartegen  :schol:

Micmac

Zit Fonske met een droge lever, ocharme da manneke. :Biertje2520klein:

Koter

Citaat van: Micmac op 17 oktober 2013, 23:08:39
Zit Fonske met een droge lever, ocharme da manneke. :Biertje2520klein:

Die zal geen geld hebben om zijn kelder met Sint-Hubert demi-sec Champagne te vullen.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 17 oktober 2013, 23:44:42
Citaat van: Micmac op 17 oktober 2013, 23:08:39
Zit Fonske met een droge lever, ocharme da manneke. :Biertje2520klein:

Die zal geen geld hebben om zijn kelder met Sint-Hubert demi-sec Champagne te vullen.  ;D

Het probleem is dat je goede Champagne alleen kunt halen ter plaatse tussen Reims en Épernay, maar er is ook één invoerder in België en die zit in Brugge en heeft maar een beperkte voorraad, nu kan ik die ook rechtstreeks bestellen doch dan mis ik het jaarlijks contakt met de eigenaars en als men je kent dat heeft altijd voordelen om naast Champagne ook rode of witte wijn aan te kopen aan spotprijs.

Flurk

18 oktober 2013, 00:24:20 #3517 Laatste wijziging: 18 oktober 2013, 00:27:30 door Flurk
Citaat van: Micmac op 18 oktober 2013, 00:06:49
Citaat van: Koter op 17 oktober 2013, 23:44:42
Citaat van: Micmac op 17 oktober 2013, 23:08:39
Zit Fonske met een droge lever, ocharme da manneke. :Biertje2520klein:

Die zal geen geld hebben om zijn kelder met Sint-Hubert demi-sec Champagne te vullen.  ;D

Het probleem is dat je goede Champagne alleen kunt halen ter plaatse tussen Reims en Épernay, maar er is ook één invoerder in België en die zit in Brugge en heeft maar een beperkte voorraad, nu kan ik die ook rechtstreeks bestellen doch dan mis ik het jaarlijks contakt met de eigenaars en als men je kent dat heeft altijd voordelen om naast Champagne ook rode of witte wijn aan te kopen aan spotprijs.
Die wijnboer zijn maand is dus weeral goed als gij gepasseerd zijt, de vent zal blij zijn.
Hoeveel bedraagt die "spotprijs"?????? :denken:

Micmac

Wij kopen alles bij dezelfde wijnboer, en kunnen ook altijd nabestellen omdat ze ons goed kennen.

http://www.champagne-herbert-beaufort.com/

Er zijn veel wijnen bij die zelfs de winkels niet halen omdat de volledige voorraad opgekocht is, doch de toprestaurants zijn hier de grootste afnemer.

De wijnprijs is vanaf vier tot zeven euro per fles, maar de meeste belgische wijnverkopers hebben ook wijn uit de champagnestreek.

Mathieu

Nog eens rijke mensen zijn toch iets eigenaardigs.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Micmac op 18 oktober 2013, 00:49:00
Wij kopen alles bij dezelfde wijnboer, en kunnen ook altijd nabestellen omdat ze ons goed kennen.

http://www.champagne-herbert-beaufort.com/

Er zijn veel wijnen bij die zelfs de winkels niet halen omdat de volledige voorraad opgekocht is, doch de toprestaurants zijn hier de grootste afnemer.

De wijnprijs is vanaf vier tot zeven euro per fles, maar de meeste belgische wijnverkopers hebben ook wijn uit de champagnestreek.

Dat zal ook gene topwijn zijn voor die prijs.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Micmac op 18 oktober 2013, 00:49:00
Wij kopen alles bij dezelfde wijnboer, en kunnen ook altijd nabestellen omdat ze ons goed kennen.

http://www.champagne-herbert-beaufort.com/

Er zijn veel wijnen bij die zelfs de winkels niet halen omdat de volledige voorraad opgekocht is, doch de toprestaurants zijn hier de grootste afnemer.

De wijnprijs is vanaf vier tot zeven euro per fles, maar de meeste belgische wijnverkopers hebben ook wijn uit de champagnestreek.
MicMac, dat is de prijs voor een fles azijn..........of krijgt ge hem bijna voor niets omdat uw bezoek voor hun publiciteit. :denken:

Mathieu

Is dat met of zonder transport tot aan de voordeur?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 19 oktober 2013, 17:17:10
Is dat met of zonder transport tot aan de voordeur?

Een transporteur uit de omgeving brengt dat mee, anders geraakt zijn vrachtwagen niet vol.

jerryke

 :Doh3: :Doh3: :Doh3: ben ik met dit weer toch verplicht om in de kantine te gaan zitten om naar de voetbal te kijken  :4_9_8: