Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

Mathieu en 21 gasten bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: Micmac op 17 september 2013, 00:33:48
Dat heet AK-47 en is zowat het slechtste wapen dat er is, was gemakkelijk in onderhoud en dateert van de jaren '40, maar een frigobox in de auto is hier de oplossing, je drinkt waar je zelf zin in hebt.

Het dankt zijn populariteit onder militaire organisaties over de hele wereld aan de betrouwbaarheid, het gemakkelijke onderhoud en de relatief lage productiekosten.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Mathieu op 17 september 2013, 13:58:04
Geef mij den diene dan toch maar, veel makkelijker te hanteren en ideaal in een straatgevecht.




Zo twee Uzi's met een schouderriem is een van de beste verdedigingsystemen ter wereld.

jerryke

jakkes, wat is dat uitstalraam met die vuurwapens hier......dat mag hier niet verkocht worden hé, gelieve mee terug naar huis te nemen....ne mens zou nog bang worden om hier binnen te komen.......ppppfffttt doe mij maar ne cappucino op kosten van die Lucky Lucks met hun pistolen  ;D

Mathieu

Mooi ding en wordt door de vrouwen toch gebruikt of niet soms???
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 20 september 2013, 01:49:20
Mooi ding en wordt door de vrouwen toch gebruikt of niet soms???

Dat is een haardroger voor pistool-freaks. :LOL: :LOL:

Mathieu

Zou Jerryke ook zo iets in huis hebben ; om haar haren te drogen????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 20 september 2013, 14:20:22
Zou Jerryke ook zo iets in huis hebben ; om haar haren te drogen????

Dat zal wel niet, want dan staan ze rechtomhoog van de schrik.

Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

20 september 2013, 21:05:06 #3443 Laatste wijziging: 16 januari 2018, 00:43:27 door Driver
Citaat van: Micmac op 20 september 2013, 18:19:49
Citaat van: Mathieu op 20 september 2013, 14:20:22
Zou Jerryke ook zo iets in huis hebben ; om haar haren te drogen????

Dat zal wel niet, want dan staan ze rechtomhoog van de schrik.

die van mij is veel liever  ;D ... 

Mathieu

Als die dan nog geluidjes erbij maakt is het een hele lieve.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 20 september 2013, 23:07:37
Als die dan nog geluidjes erbij maakt is het een hele lieve.

En ge weet direct wat de mensen zoal in huis hebben  :LOL: .

Mathieu

Nu eens ven iets heel anders : Ons Fieke gaat binnen enkele dagen het land verlaten. Dat gebeurd ook niet alle dagen. Heeft er iemand al eens aan gedacht een afscheidsdrink voor haar te organisren? Ik persoonlijk heb er wel aan gedacht, maar zou niet weten hoe te organiseren. Er is hier blijkbaar maar één persoon die ondervinding genoeg heeft om zo iets te doen gezien hij dat al met de regelmaat vban een klok bij hem thuis regelt. Onze Micmac woont op een groot domein, heeft grote party-tenten en is op de hoogte wat er allemaal nodig is voor zo iets. En is zeker op de hoogte wat soort drank er allemaal niet aanwezig te zijn. Dus............. ( het is maar een gedachte van mij...)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 21 september 2013, 22:40:14
Nu eens ven iets heel anders : Ons Fieke gaat binnen enkele dagen het land verlaten. Dat gebeurd ook niet alle dagen. Heeft er iemand al eens aan gedacht een afscheidsdrink voor haar te organisren? Ik persoonlijk heb er wel aan gedacht, maar zou niet weten hoe te organiseren. Er is hier blijkbaar maar één persoon die ondervinding genoeg heeft om zo iets te doen gezien hij dat al met de regelmaat vban een klok bij hem thuis regelt. Onze Micmac woont op een groot domein, heeft grote party-tenten en is op de hoogte wat er allemaal nodig is voor zo iets. En is zeker op de hoogte wat soort drank er allemaal niet aanwezig te zijn. Dus............. ( het is maar een gedachte van mij...)
dat vind ik een heel goed gedacht  :a_thumbsup_20:

Koter

Citaat van: Mathieu op 21 september 2013, 22:40:14
Nu eens ven iets heel anders : Ons Fieke gaat binnen enkele dagen het land verlaten. Dat gebeurd ook niet alle dagen. Heeft er iemand al eens aan gedacht een afscheidsdrink voor haar te organisren? Ik persoonlijk heb er wel aan gedacht, maar zou niet weten hoe te organiseren. Er is hier blijkbaar maar één persoon die ondervinding genoeg heeft om zo iets te doen gezien hij dat al met de regelmaat vban een klok bij hem thuis regelt. Onze Micmac woont op een groot domein, heeft grote party-tenten en is op de hoogte wat er allemaal nodig is voor zo iets. En is zeker op de hoogte wat soort drank er allemaal niet aanwezig te zijn. Dus............. ( het is maar een gedachte van mij...)

Wel Mathieu, dat is nu eens een goed gedacht. Ik was daar nooit op gekomen. Kunnen we eens lekker feesten als de beesten.  :4_1_72:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Mathieu op 21 september 2013, 22:40:14
Nu eens ven iets heel anders : Ons Fieke gaat binnen enkele dagen het land verlaten. Dat gebeurd ook niet alle dagen. Heeft er iemand al eens aan gedacht een afscheidsdrink voor haar te organisren? Ik persoonlijk heb er wel aan gedacht, maar zou niet weten hoe te organiseren. Er is hier blijkbaar maar één persoon die ondervinding genoeg heeft om zo iets te doen gezien hij dat al met de regelmaat vban een klok bij hem thuis regelt. Onze Micmac woont op een groot domein, heeft grote party-tenten en is op de hoogte wat er allemaal nodig is voor zo iets. En is zeker op de hoogte wat soort drank er allemaal niet aanwezig te zijn. Dus............. ( het is maar een gedachte van mij...)
Heel efkes tijd gehad en dit hier gelezen.  Dat vind ik nu een prachtig idee sé. :d_clap_20: :d_clap_20: