Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Micmac op  5 augustus 2013, 22:06:05
:denken:  Nu gaat het Bier en de Wijn alweer opslaan, en moeten we beginnen met zelf te brouwen  :Biertje2520klein:  dat zal wel vrij van accijns en taksen zijn zeker  :schol: , en voor het containerpark moet je ook al betalen  :biggrinumbrella1: , dus zelf je vuilnis opstoken in zo'n ton van 200 liter met langs de zijkant vanonder een deel gaten ingeklopt met een kepernagel, en dan je groenten ook nog zelf kweken je brood zelf bakken en we staan weeral een stapke verder in de wereld. :033102bigkiss_1_prv:
Maak meniet wijs dat gij die opslag voelt hé want dat geloof ik niet.

Micmac

Citaat van: Flurk op  6 augustus 2013, 18:53:03
Citaat van: Micmac op  5 augustus 2013, 22:06:05
:denken:  Nu gaat het Bier en de Wijn alweer opslaan, en moeten we beginnen met zelf te brouwen  :Biertje2520klein:  dat zal wel vrij van accijns en taksen zijn zeker  :schol: , en voor het containerpark moet je ook al betalen  :biggrinumbrella1: , dus zelf je vuilnis opstoken in zo'n ton van 200 liter met langs de zijkant vanonder een deel gaten ingeklopt met een kepernagel, en dan je groenten ook nog zelf kweken je brood zelf bakken en we staan weeral een stapke verder in de wereld. :033102bigkiss_1_prv:
Maak meniet wijs dat gij die opslag voelt hé want dat geloof ik niet.

Ik voel dat niet maar de regering is de consumtie aan het doodschieten, het einde van de economie.

Mathieu

Faillissement over de ganse lijn als ik dat zo lees
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Binnekort alleen nog wateren brood.

Mathieu

8 augustus 2013, 01:29:02 #3334 Laatste wijziging: 8 augustus 2013, 01:31:48 door Mathieu
Als er dat nog van af kan dan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En dan komt die van Unizo nog wat zagen dat ze de zelfstandigen aan het pesten zijn wanneer ze de ongeldige borden weg halen. Verdomme wij moeten allemaal belastingen betalen en dat doen de zelfstandigen niet want ze geven verkeerde info door en dan zouden ze ook nog willekeurig als het hun past te pas en te onpas overal van die onnozele borden mogen zetten zeker.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Die borden zijn een noodoplossing, in Herk de stad hebben ze de enige echte goede straatnaamborden en heel perfect geplaatst, nu hameren wij al lang om industrienummers met twee plaatjes op 90 graden te plaatsen, maar voor de provincie en de gemeenten geld maar een ding en dat is hoeveel brengt het op zonder dat het ons iets kost, maar logisch nadenken en de juiste borden plaatsen kan er niet vanaf, ze hebben er geen oren naar.

jerryke

9 augustus 2013, 16:14:30 #3337 Laatste wijziging: 16 januari 2018, 00:40:39 door Driver
zet de   op de toog, neemt er maar allemaal .... Liam is vandaag geboren 

Flurk

Proficiat Jerryke, prachtig babytje... :bravo: :bravo: :okidoki:

Micmac

Proficiat Jerryke, prachtig baby en voor de zoveelste keer Oma.

jerryke

merciekes voor de wensen, moeder en zoon stellen het goed, de papa ook....de oma's en opa's ook en de overgrootouders ook  ;D  ...patron doe nog eens een rondje, potdorie ik heb nadorst  :oops:

Micmac

Daar is werk aan geweest  :bravo: :bravo:

jerryke

Liam fris gewassen en al thuis

Koter

Citaat van: Micmac op 11 augustus 2013, 14:00:43
Daar is werk aan geweest  :bravo: :bravo:

Afblijven Winnetou Micmac, die zijn voor mij.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Citaat van: jerryke op 11 augustus 2013, 14:01:10
Liam fris gewassen en al thuis

En trekt hij op zijn overgrootmoeder?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....