Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: jerryke op 18 juli 2013, 14:22:25
Citaat van: Mathieu op 18 juli 2013, 01:04:30
Doe er nog een portie smoutebollen bij, smaakt heerlijk.

op de kermis geweest Mathieu .....lekker zo een smoutebol  ;D
Ik heb gehoord dat hij niet op het moleke mogen zitten heeft. :4_1_72:

jerryke

Citaat van: Flurk op 18 juli 2013, 20:42:19
Citaat van: jerryke op 18 juli 2013, 14:22:25
Citaat van: Mathieu op 18 juli 2013, 01:04:30
Doe er nog een portie smoutebollen bij, smaakt heerlijk.

op de kermis geweest Mathieu .....lekker zo een smoutebol  ;D
Ik heb gehoord dat hij niet op het moleke mogen zitten heeft. :4_1_72:

misschien wel op iets anders  :LOL:

Flurk

24 juli 2013, 19:27:27 #3317 Laatste wijziging: 24 juli 2013, 23:31:25 door Flurk

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Jaja dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet. Maar ik kan wel zeggen dat het heerlijk was.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En zou er dan niemand meer aan de toog zijn komen hangen, allemaal in verlof misschien.

Patron voor mij een grote sjat zwarte koffie en neem zelf ook iets want zo alleen zitten is toch ook niet alles.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  4 augustus 2013, 00:06:02
En zou er dan niemand meer aan de toog zijn komen hangen, allemaal in verlof misschien.

Patron voor mij een grote sjat zwarte koffie en neem zelf ook iets want zo alleen zitten is toch ook niet alles.

*gaat langs Mathieu zitten* ....drinken we er nog eentje  ;D ...voor mij ne sangria met veel fruit erin  :10_1_20:

Mathieu

En nog weinig beweging hier, zouden ze nog aan mediteren zijn over het voetbal of over de vergeten in te vullen prono misschien. Laten we het vergeten bij nog een consumptie en volgende week beter.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  4 augustus 2013, 14:35:13
En nog weinig beweging hier, zouden ze nog aan mediteren zijn over het voetbal of over de vergeten in te vullen prono misschien. Laten we het vergeten bij nog een consumptie en volgende week beter.

ik denk dat ze allemaal aan een zwembad liggen of ergens een terrasje aan het meepakken zijn....maar we laten het niet aan ons hart komen, patron doe de glazen nog eens vol...voor mij weer hetzelfde

Mathieu

Inderdaad als je dat doet blijven we nog wat.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op  5 augustus 2013, 19:49:25
Inderdaad als je dat doet blijven we nog wat.
Geef mij ook nog maar ne pollepel van dat :Biertje2520klein:l.................

jerryke

Citaat van: Flurk op  5 augustus 2013, 19:53:29
Citaat van: Mathieu op  5 augustus 2013, 19:49:25
Inderdaad als je dat doet blijven we nog wat.
Geef mij ook nog maar ne pollepel van dat :Biertje2520klein: l.................

helaba niet alles nemen hé, laat nog iets over voor mij  :Champers:

Micmac

 :denken:  Nu gaat het Bier en de Wijn alweer opslaan, en moeten we beginnen met zelf te brouwen  :Biertje2520klein:  dat zal wel vrij van accijns en taksen zijn zeker  :schol: , en voor het containerpark moet je ook al betalen  :biggrinumbrella1: , dus zelf je vuilnis opstoken in zo'n ton van 200 liter met langs de zijkant vanonder een deel gaten ingeklopt met een kepernagel, en dan je groenten ook nog zelf kweken je brood zelf bakken en we staan weeral een stapke verder in de wereld. :033102bigkiss_1_prv:

jerryke

Citaat van: Micmac op  5 augustus 2013, 22:06:05
:denken:  Nu gaat het Bier en de Wijn alweer opslaan, en moeten we beginnen met zelf te brouwen  :Biertje2520klein:  dat zal wel vrij van accijns en taksen zijn zeker  :schol: , en voor het containerpark moet je ook al betalen  :biggrinumbrella1: , dus zelf je vuilnis opstoken in zo'n ton van 200 liter met langs de zijkant vanonder een deel gaten ingeklopt met een kepernagel, en dan je groenten ook nog zelf kweken je brood zelf bakken en we staan weeral een stapke verder in de wereld. :033102bigkiss_1_prv:

containerpark is hier nog gratis zolang alles gesorteerd is...brood bak ik al 30 jaar zelf en groentjes kan ik bij de buurvrouw uit de tuin halen....opstoken doen we hier niet