Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Een Neanderthaler in huis, dan moet ik eens onder het bed of kast kijken. :LOL: :LOL:

Mathieu

Ik zou toch eens kijken boven op de kast blijven  want of die met zulke afmetingen in de kast kan betwijfel ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En Patron geef er nog eentje voor het af te leren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Voor mij een Bruine Leffe.

Micmac


Mathieu

Er zijn ook zoveel verschillende soorten dat je gewoon niet weet waar je aan wil beginnen. Maaar dit is inderdaad een zeer gemakkelijke en gunstige, je went er direct aan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Zal toch nog eens naar Westvleteren een paar bakjes van 8-graden moeten halen.

Mathieu

Als je ze daar dan nog kan krijgen, zie dat ze er klaar water in doen en dat aan je meegeven als zijnde blonde.....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Vraag aan onze hoogedelgestrenge en geleerde professor.
Er is een stelling die claimt dat een kat die bv. van de 5de verdieping door de venster sukkelt altijd op haar poten valt. Een andere stelling zegt dat ,als je bv. een boterham met confituur uit uw pollen laat vallen die altijd met de confituur naar beneden op de grond valt.
Veronderstel nu dat ge die boterham op de rug van de kat plakt en dat ge het hele geval door de venster van diezelfde 5de verdieping lazert, welke van die 2 bovenstaande stellingen is dan juist????????????. :denken:

Mathieu

Zie maar dat Gaya dat hier niet leest.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 21 juni 2013, 12:09:44
Citaat van: Mathieu op 21 juni 2013, 01:27:27
Als je ze daar dan nog kan krijgen, zie dat ze er klaar water in doen en dat aan je meegeven als zijnde blonde.....

Alleen zijn die kistjes zo laag, je kan ze niet op elkaar zetten in de auto.


Dan is het wachten tot je met de vrachtwagen in de buurt komt en dan genoeg voorraad mee brengen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Patron schenk nog eens vol, voor mij een zwarte koffie en voor mijn hoedenvriend eentje van Westvleteren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 23 juni 2013, 11:36:25
Citaat van: Micmac op 21 juni 2013, 12:09:44
Citaat van: Mathieu op 21 juni 2013, 01:27:27
Als je ze daar dan nog kan krijgen, zie dat ze er klaar water in doen en dat aan je meegeven als zijnde blonde.....

Alleen zijn die kistjes zo laag, je kan ze niet op elkaar zetten in de auto.


Dan is het wachten tot je met de vrachtwagen in de buurt komt en dan genoeg voorraad mee brengen.

Nee, het beste is een dubbelas remork , eerst een karton als demping dan een laag bakken laden, een bruinzeelplaat erop de grote van de remork en hier een antislipmat op de grote van de bruinzeelplaat en terug een laag bakken erop, daar terug een bruinzeelplaat over en twee brede spanriemen van 2500 kg om het geheel aan te spannen, maar het ergste is altijd iemand die intern meewerkt om dergelijke hoeveelheid te regelen.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 23 juni 2013, 11:37:31
Patron schenk nog eens vol, voor mij een zwarte koffie en voor mijn hoedenvriend eentje van Westvleteren.

:Doh3: zal dan maar eentje zelf betalen ...patron voor mij ne sang, neen doe maar eene Baileys

Flurk

Voor mij een waterke met wat maagzout......................  :smil414ae0fb30e96: