Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Zal mijn lange onderbroek terug moeten opvissen .

Flurk

Citaat van: Mathieu op 27 april 2013, 01:17:57
Gezien het weerzo koud is geworden hebben we de verwarming ook maar terug op gezet. Patron hou het warm hier want anders moeten we thuis blijven.
Die van ons heeft nog niet afgestaan....  :smil414ae0fb30e96: ( de verwarmingketel bedoel ik hoor)

jerryke

Citaat van: Flurk op 27 april 2013, 20:31:47
Citaat van: Mathieu op 27 april 2013, 01:17:57
Gezien het weerzo koud is geworden hebben we de verwarming ook maar terug op gezet. Patron hou het warm hier want anders moeten we thuis blijven.
Die van ons heeft nog niet afgestaan....  :smil414ae0fb30e96: ( de verwarmingketel bedoel ik hoor)

hier is het vuur ook nog niet uit geweest, onze living ligt op het noorden dus weinig zon....als het buiten 30 graden is dan is het aangenaam hier in de living, dan hoef ik geen jasje aan  ;D

Micmac

Citaat van: Mathieu op 27 april 2013, 01:17:57
Gezien het weerzo koud is geworden hebben we de verwarming ook maar terug op gezet. Patron hou het warm hier want anders moeten we thuis blijven.

Hier staat dat op volautomaat, winter en zomer zit er geen verschil in binnentemperatuur.

Flurk

Citaat van: Micmac op 27 april 2013, 23:27:35
Citaat van: Mathieu op 27 april 2013, 01:17:57
Gezien het weerzo koud is geworden hebben we de verwarming ook maar terug op gezet. Patron hou het warm hier want anders moeten we thuis blijven.

Hier staat dat op volautomaat, winter en zomer zit er geen verschil in binnentemperatuur.
Dat is dan nen hele hele fameuze airco dat gij hebt hoor. Die zal ook wel een klein fortuin kosten aan verbruik vermoed ik want als ik zie welke installatie mijn buur heeft om in de zomer de temperatuur 12° naar beneden te halen en welke rekening dat hij daarvoor krijgt;;;;;;ammai mijnen bruinen. Gelukkig dat die dat als zelfstandige voor een groot deel kan in brengen bij de fiscus.

Micmac

Er is tegenwoordig vier dubbel thermopan beglazing met zonnewering ingebouwd, zo krijg je op jaarbasis een nul rendement en is de prijs van koeling of verwarming te verwaarlozen.

Flurk

28 april 2013, 12:47:58 #3216 Laatste wijziging: 28 april 2013, 12:53:03 door Flurk
Citaat van: Micmac op 28 april 2013, 11:36:29
Er is tegenwoordig vier dubbel thermopan beglazing met zonnewering ingebouwd, zo krijg je op jaarbasis een nul rendement en is de prijs van koeling of verwarming te verwaarlozen.
Daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord. Dubbele thermische en akoustische wel,maar vierdubbel ken ik niet. Waar hebt ge dat gehaald MicMac???
Dat zal ook een snee in uw bankrekening zijn om dat te installeren want door de dikte moeten ook alle ramen vervangen worden vermoed ik.. Dan zit ge nog met uw buitenmuren ook zeker??

Micmac

Citaat van: Flurk op 28 april 2013, 12:47:58
Citaat van: Micmac op 28 april 2013, 11:36:29
Er is tegenwoordig vier dubbel thermopan beglazing met zonnewering ingebouwd, zo krijg je op jaarbasis een nul rendement en is de prijs van koeling of verwarming te verwaarlozen.
Dat is ook een snee in uw bankrekening om dat te installeren. Dan zit ge nog met uw buitenmuren ook zeker??

Water in het luchtledige kookt, en geeft per radiator een temperatuur van 84° Celcius, maar dit is gratis energie en brengt niets op voor de staat.

Er zijn verschillende website's over.

http://www.energiesparen.be/muurisolatie

Flurk

Citaat van: Micmac op 28 april 2013, 12:54:27
Citaat van: Flurk op 28 april 2013, 12:47:58
Citaat van: Micmac op 28 april 2013, 11:36:29
Er is tegenwoordig vier dubbel thermopan beglazing met zonnewering ingebouwd, zo krijg je op jaarbasis een nul rendement en is de prijs van koeling of verwarming te verwaarlozen.
Dat is ook een snee in uw bankrekening om dat te installeren. Dan zit ge nog met uw buitenmuren ook zeker??

Water in het luchtledige kookt, en geeft per radiator een temperatuur van 84° Celcius, maar dit is gratis energie en brengt niets op voor de staat.

Er zijn verschillende website's over.

http://www.energiesparen.be/muurisolatie
Prima, en muurisolatie heb ik al, maar daarmee weet ik nog altijd niet waar aan dat vierdubbel thermopan glas te geraken is. Ik ben al een tijdje op zoek naar een leverancier om mijn gewoon dubbel glas te vervangen maar ik zou dat graag doen om te voldoen aan de volgende wetgeving hierover want die verstrengt toch alle twee jaar.

Mathieu

Xofie mag ik je nu al en prettig verlof toewensen. Doe het nu al want anders vergeet ik het toch, zal wel aan de ouderdom liggen zeker.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Vierdubbel kan ik ook nergrens vinden; driedubbek daar smijten je kompleet je hoofd mee in met de reklame.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Flurk op 28 april 2013, 12:47:58
Citaat van: Micmac op 28 april 2013, 11:36:29
Er is tegenwoordig vier dubbel thermopan beglazing met zonnewering ingebouwd, zo krijg je op jaarbasis een nul rendement en is de prijs van koeling of verwarming te verwaarlozen.
Daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord. Dubbele thermische en akoustische wel,maar vierdubbel ken ik niet. Waar hebt ge dat gehaald MicMac???
Dat zal ook een snee in uw bankrekening zijn om dat te installeren want door de dikte moeten ook alle ramen vervangen worden vermoed ik.. Dan zit ge nog met uw buitenmuren ook zeker??

driedubbel heeft de kleindochter moeten plaatsen om aan de normen te voldoen van 40, daar komt niets van de warmte van buiten naar binnen en andersom ook niet

Flurk

Citaat van: Mathieu op 28 april 2013, 14:39:02
Vierdubbel kan ik ook nergrens vinden; driedubbek daar smijten je kompleet je hoofd mee in met de reklame.
Inderdaad, driedubbel is overal te verkrijgen maar vierdubbel vind ik ook nergens. :smil414ae0fb30e96:

Fonske

ver mij ne stavve duvel want ik hem deurst

Flurk

Citaat van: Fonske op 10 mei 2013, 16:13:38
ver mij ne stavve duvel want ik hem deurst
Dat moogt gij zeker nog niet drinken van uw moe en van uw lief zekers niet. :KNOTS2: