Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

xofie

goede middag allemaal

Mathieu

Patron Tournéé gerérale, voor mij een superzwarte koffie.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

ne warme sjoko met er iets in  ;D

Flurk

Iets dat anderen bij hunne choco doen zonder de choco. :dronken:

jerryke

Citaat van: Flurk op 21 januari 2013, 02:32:38
Iets dat anderen bij hunne choco doen zonder de choco. :dronken:

ja  :LOL:

xofie

ik wil enkele kilo's kwijt dus ik heb de alcohol afgezworen, doe mij maar een appelsien natuur ook reuzelekker

Micmac

Citaat van: xofie op 21 januari 2013, 15:23:17
ik wil enkele kilo's kwijt dus ik heb de alcohol afgezworen, doe mij maar een appelsien natuur ook reuzelekker

Niets meer eten na zeventien uur alleen nog water drinken en de kilo's vliegen eraf.

Mathieu

Merk ik toch niet veel van Micmac. Twee liter plat water tussen 18.00 uur en het uur van slapen gaan. Voor de rest niets : dus geen eten en ook geen andere drank.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Zonnetje weg en, je voelt het zo terug afkoelen. Dus de thermostaat een klein tikje geven
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Maar ik moet wel zeggen dat ik niet wist dat Petrol zo een invloed kan hebben op het stollen van de parafine in de mazout. Op ongeveer 4000 liter mazout : 88 liter ( ging niet meer in mijn jerrykannen) en de parafine heeft zich opgelost in die zin dat er geen drats meer in de mazout zat en deze de kleur gekregen heeft die het normaal moet hebben. Geen slierten meer te zien van de gestolde parafine.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 23 januari 2013, 18:59:59
Maar ik moet wel zeggen dat ik niet wist dat Petrol zo een invloed kan hebben op het stollen van de parafine in de mazout. Op ongeveer 4000 liter mazout : 88 liter ( ging niet meer in mijn jerrykannen) en de parafine heeft zich opgelost in die zin dat er geen drats meer in de mazout zat en deze de kleur gekregen heeft die het normaal moet hebben. Geen slierten meer te zien van de gestolde parafine.

Vroeger deden ze petrol bij de diesel om het stollen tegen te gaan.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Mijn oude mercedes 240 d destijds, als ik daar geen 2l  petrol bij deed stond in in deze weersonstandigheden gewoon stil. Die mazoutleidingen lagen aan de onderzijde tegen de wagen aan en als het méér dan 10 gr vroor en je reed harder van 70 per uur remde die van zelf af. Dan tegen 40 verder en dan ging het na enkele honderden meters weer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Wij reden destijds half / half en geen problemen, op puur petroleum ging ook maar dan hadden we veel rook.

xofie

Citaat van: Micmac op 23 januari 2013, 00:24:35
Citaat van: xofie op 21 januari 2013, 15:23:17
ik wil enkele kilo's kwijt dus ik heb de alcohol afgezworen, doe mij maar een appelsien natuur ook reuzelekker

Niets meer eten na zeventien uur alleen nog water drinken en de kilo's vliegen eraf.

jongen ik moet werken tot 18.00u a 18.30u, dan nog naar huis en dan pas eten maken, dus die 17.00u daar komt niks van in huis.
ipv na het avondeten nog iets te eten, drink ik nu een pot thee, dus op de langer duur zal dat ook wel lonen

xofie

Citaat van: Mathieu op 23 januari 2013, 18:50:07
Merk ik toch niet veel van Micmac. Twee liter plat water tussen 18.00 uur en het uur van slapen gaan. Voor de rest niets : dus geen eten en ook geen andere drank.

amaai hoe vaak moet jij dan uit je bed om te gaan plassen ???