Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Tournee Génerale

Soms moet je al eens omrijden om de Belgische politie te ontwijken, die staan te pas en onpas overal waar ik ze niet moet hebben, nu begrijpen ze echter niet dat ze een oponthoud  zijn voor de bevolking .

Flurk

Citaat van: janmettepet op  5 januari 2013, 23:13:14
Ben vandaag naar een meubelzaak in Aarschot geweest. Bestel ik daar een duveltje, man man man, ik viel bijna van mijne stoel. 3,9 euro :pan_kloppen:, daar koopte op een ander bijna een eetkamer voor. Alleee, bij Van Cranenbroek dan hé.
Zitte gij echt overal duvel te drinken????? man man man; :Biertje2520klein: :4_1_72:

Micmac

Citaat van: jerryke op  6 januari 2013, 21:39:34
wat is dat toch allemaal, vandaag is op 48 jarie leeftijd Bart VandenBossche overleden aan een hartaderbreuk.....gisteren zijn we naar de voetbal gaan kijken en daar stuikte de scheidsrechter ineen, aan hartaderbreuk en die was ook nog maar 62 jaar.....ge zoudt schrik beginnen te krijgen

Stond er ook verstomd van, maar een hartaderbreuk is meestal fattaal.

jerryke

Citaat van: Micmac op  7 januari 2013, 00:28:37
Citaat van: jerryke op  6 januari 2013, 21:39:34
wat is dat toch allemaal, vandaag is op 48 jarie leeftijd Bart VandenBossche overleden aan een hartaderbreuk.....gisteren zijn we naar de voetbal gaan kijken en daar stuikte de scheidsrechter ineen, aan hartaderbreuk en die was ook nog maar 62 jaar.....ge zoudt schrik beginnen te krijgen

Stond er ook verstomd van, maar een hartaderbreuk is meestal fattaal.
jep .... mijn oudste broer is daar ook aan overleden 3 jaar geleden en nog mis ik die....en soms heb ik nog dat ik vrijdags om 9 u naar de telefoon kijk want dan belde hij altijd

Micmac

Het leven is als een gevoelige langspeelfilm, men haalt er acteurs uit die men er beter had ingelaten, doch zijn of haar rol in de film was uitgespeeld, en deze acteur moet weer naar de volgende langspeelfilm.

Reincarnatie zou een logische verklaring zijn, of gaan we met zijn allen naar het paradijs, de een wat vroeger dan de ander.

Mathieu

Of je nu geloofd of niet, maar als die van hierboven ( of gelijk waar hij zit) de draad doorknipt dan ben je weg.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: jerryke op  6 januari 2013, 21:39:34
wat is dat toch allemaal, vandaag is op 48 jarie leeftijd Bart VandenBossche overleden aan een hartaderbreuk.....gisteren zijn we naar de voetbal gaan kijken en daar stuikte de scheidsrechter ineen, aan hartaderbreuk en die was ook nog maar 62 jaar.....ge zoudt schrik beginnen te krijgen

In Maasmechelen is zaterdagmiddag Roger Aalbers (62) overleden.
De man was scheidsrechter tijdens een vriendschappelijke wedstrijd op het veld van Rio Boys Uikhoven en stuikte tijdens de match in elkaar.

jerryke

Citaat van: Micmac op  7 januari 2013, 21:51:36
Citaat van: jerryke op  6 januari 2013, 21:39:34
wat is dat toch allemaal, vandaag is op 48 jarie leeftijd Bart VandenBossche overleden aan een hartaderbreuk.....gisteren zijn we naar de voetbal gaan kijken en daar stuikte de scheidsrechter ineen, aan hartaderbreuk en die was ook nog maar 62 jaar.....ge zoudt schrik beginnen te krijgen

In Maasmechelen is zaterdagmiddag Roger Aalbers (62) overleden.
De man was scheidsrechter tijdens een vriendschappelijke wedstrijd op het veld van Rio Boys Uikhoven en stuikte tijdens de match in elkaar.

jep daar waren wij aan het kijken

Micmac

Het leven kan hard zijn.

jerryke

Citaat van: Micmac op  7 januari 2013, 23:46:25
Het leven kan hard zijn.

ja inderdaad, maar op zo een momenten ga je toch nadenken

jerryke

deze week is in "Iedereen beroemd' net na het nieuws op 1 een reportage over Heers...zouden we Willy daar ook in zien ?

Flurk

Voetbal is blijkbaar een ongezonde sport, zowel op het veld als errond en zelfs buiten het veld.

Micmac

Citaat van: jerryke op  8 januari 2013, 14:36:17
Citaat van: Micmac op  7 januari 2013, 23:46:25
Het leven kan hard zijn.

ja inderdaad, maar op zo een momenten ga je toch nadenken

Het leven is niet gemaakt om na te denken, wij moeten met z'n allen vooruit willen of niet, maar nadenken over de zin of onzin ervan lost niks op, je kan er alleen maar hoofdpijn van krijgen.

barabas


Flurk

Citaat van: Micmac op  8 januari 2013, 22:17:12
Citaat van: jerryke op  8 januari 2013, 14:36:17
Citaat van: Micmac op  7 januari 2013, 23:46:25
Het leven kan hard zijn.

ja inderdaad, maar op zo een momenten ga je toch nadenken

Het leven is niet gemaakt om na te denken, wij moeten met z'n allen vooruit willen of niet, maar nadenken over de zin of onzin ervan lost niks op, je kan er alleen maar hoofdpijn van krijgen.
Nu weet ik tenminste waarom ik groen van de hoofdpijn ben.. :denken: ......ik ben te slim, ik denk teveel. :4_1_72: