Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

vyske

Citaat van: Mathieu op 13 mei 2009, 11:41:26
Oei oei zo een straffe in de vroege namiddag. Toch geen problemen Catje? Je weet toch dat je die met drank niet kan oplossen ( de moraalprediker is weer bezig). Maar laat het je goed smaken. Patron geef er ons allemaal eentje en voor mij een straffe koffie

ben er niet mee akkoord; met drank kan ik veel gepieker oplossen en me ontspannen dus zo'n slecht medicijn is het niet!

Mathieu

Kan wel zijn op het moment zelve en de dag nadien met een bromhoofd opstaan dan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Ben in de week naar een vriend gaan biljarten en eersts na 10 pinten kon ik winnen. Ge wordt er kalm van en krijgt een vaste hand.   :Biertje2520klein:

jerryke

Citaat van: janmettepet op 17 mei 2009, 01:54:44
Ben in de week naar een vriend gaan biljarten en eersts na 10 pinten kon ik winnen. Ge wordt er kalm van en krijgt een vaste hand.   :Biertje2520klein:

en die vaste hand bibbert de dag nadien   ;D

Koter

Citaat van: jerryke op 17 mei 2009, 10:20:58
Citaat van: janmettepet op 17 mei 2009, 01:54:44
Ben in de week naar een vriend gaan biljarten en eersts na 10 pinten kon ik winnen. Ge wordt er kalm van en krijgt een vaste hand.   :Biertje2520klein:

en die vaste hand bibbert de dag nadien   ;D

Niet alleen die vaste hand denk ik.  :D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 17 mei 2009, 11:30:05
Citaat van: jerryke op 17 mei 2009, 10:20:58
Citaat van: janmettepet op 17 mei 2009, 01:54:44
Ben in de week naar een vriend gaan biljarten en eersts na 10 pinten kon ik winnen. Ge wordt er kalm van en krijgt een vaste hand.   :Biertje2520klein:

en die vaste hand bibbert de dag nadien   ;D

Niet alleen die vaste hand denk ik.  :D

oei nog meer gebibber...toch niet de albertziekte

Madame F

wo lees kik hie allemoal, de jan bibbert hielemoal nie die schokt allien moa ee beeke

Mathieu

Bibberen of niet, schokken of niet, op en neer gaan of niet;, geef er ons allemaal maar eentje.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

Citaat van: Mathieu op 24 mei 2009, 02:34:40
Bibberen of niet, schokken of niet, op en neer gaan of niet;, geef er ons allemaal maar eentje.

hola deze knappe gast trakteert, doe veur mij dan moa ee kriekske  :Beer-Chug:

Mathieu

En voor de rest nog niemand geweest, deze kroeg moet op een failissement afstevenen. Patron geef er ons nog maar eentje : voor mij een ijsthee.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  5 juni 2009, 18:46:53
En voor de rest nog niemand geweest, deze kroeg moet op een failissement afstevenen. Patron geef er ons nog maar eentje : voor mij een ijsthee.

doe mij dan nog maar eene sangria, heb er de smaak van te pakken gekregen aan de kust  :oops:

Mathieu

Is ook heel lekker , maar dan ijskoud en met fruit erin.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  6 juni 2009, 16:49:47
Is ook heel lekker , maar dan ijskoud en met fruit erin.

jep

Mathieu

Waar blijven die stemmers dan toch, nog niemand dorst gekregen van al die propaganda en dat aanschuiven voor dat hokje. Ik ben vroeg genoeg gegaan en heb niet moeten aanschuiven. Maar dan ook weer niet te vroeg want dan zou ik het risico lopen dat ik moest gaan zitten en daar heb ik het niet op.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Gaan zitten heb ik nooit moeten doen of zou het ook niet gedaan hebben want dan kon ik ineens niet meer schrijven en lezen denk ik.

Men is toch nog niet verplicht in Belgié om te kunnen lezen en schrijven. :10_1_20: