Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

jerryke

deh eindelijk terug electriciteit.....we hebben van deze middag tot nu geen gehad......ze hadden de kabel overgeslepen  :Doh3:

jerryke

....dit zijn onze achterkleinkinderen, schatjes hé  ;D

Koter

Citaat van: jerryke op 15 augustus 2012, 01:08:48
....dit zijn onze achterkleinkinderen, schatjes hé  ;D

Gelijk de overgrootoma zeker?   :wave:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: jerryke op 15 augustus 2012, 01:08:48
....dit zijn onze achterkleinkinderen, schatjes hé  ;D

Mooie kleinkinderen Jerryke.

jerryke

Citaat van: Micmac op 23 augustus 2012, 23:20:21
Citaat van: jerryke op 15 augustus 2012, 01:08:48
....dit zijn onze achterkleinkinderen, schatjes hé  ;D

Mooie kleinkinderen Jerryke.


onze achterkleinkinderen die lachen al als ze ons zien, dan denken die daar zijn die 2 gekken wat altijd met ons bezig zijn.....de oudste die pakt ons altijd vast om nooit meer los te laten, mijne bril heb ik daardoor al dikwijls moeten laten rechtmaken, en dan is het mam hier en pap daar  ;D

Koter

Dus echte verwen mam en pap.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Patron  :Biertje2520klein: doe ze nog eens vol, zit al aan de derde fles chateau neuf de paepe en het smaakt naar nog. :Beer-Chug:

jerryke


Micmac

Nu de hangmat maar stilletjes binnenzetten zeker, de vochtigheidsgraad is s'morgens veel te hoog.

jerryke

zullen we dan maar van de laatste mooie dagen genieten en het zomers houden.....patron doe mij nog eens eene sangria en doe de anderen ook iets wat voor hen zomers is  ;D

Micmac

Positief blijven denken en genieten is de kunst, al ga ik er een paar dagen tussenuit knijpen.
Patron  doe ze nog eens vol  :schol:

jerryke

ik ga nog eene goeie drinken voor ik slapen ga, want de miserie houdt hier maar niet op.......donderdag wordt bij de man die niersteen operatief verwijderd, als dat in orde is komt er een nieuwe heup kregen we vandaag te horen  :Doh3:.....hopelijk komt er dan niets meer om de hoek kijken en is de miserie gedaan

Micmac

Dan mag het inderdaad stoppen, bedenk altijd dat er nog veel ergere gevallen zijn, hou het positief.

jerryke

Citaat van: Micmac op  8 september 2012, 01:07:46
Dan mag het inderdaad stoppen, bedenk altijd dat er nog veel ergere gevallen zijn, hou het positief.

zeer zeker probeer ik het positief te houden, anders is het ook niet houdbaar.....en inderdaad er zijn veel ergere gevallen

Micmac

Zou de niersteen nu al gevonden zijn, van een moeilijke bevalling gesproken.