Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Fonske op 10 juni 2012, 15:30:41
onsva loept oekwer zat ront a is tog ni ier zekers

Fonske koop hem dan ook zo een Ipad, dan hoeft hij niet meer op cafe te gaan http://www.youtube.com/watch_popup?v=6a8Eimr-fm0

Mathieu

En dan zal hij in zijn bed blijven liggen Fonske, en kan jij af en toe eens bij je lief in bed gaan slapen. Of is het af misschien???
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Fonske

wasda nen i pad da ken ikni zelle

Fonske

iksloap na oek bij men lief ze

jerryke

Citaat van: Fonske op 16 juni 2012, 15:45:01
wasda nen i pad da ken ikni zelle

dat trekt veel op een laptop, maar alleen het scherm dan  ;D

jerryke

ik zou er eentje trakteren maar ik heb geen centjes  :4_9_8: ...... :deegrol: :KNOTS2: :grrr: :knots: :storm: :gun: ik mag niet rasistisch zijn......ze hebben mijn portemonee gestolen, achter ons zaten buitenlandese gasten vlaai te eten en op een gegeven moment liepen ze naar buiten met de vlaai in hun handen......ja denkelijk hadden ze mijn portemonee onder hun bloes 

Koter

Ja, leve de multicul he Jerryke.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 17 juni 2012, 19:06:58
Ja, leve de multicul he Jerryke.

inderdaad, allemaal eene postzegel op dat gat en terug naar het land van herkomst

Micmac

Patron Tournéé Generale

Ons landje is zoals een magazijn in wanorde.

Mathieu

Patron geef er ons nog eentje. Jerryke neem er maar twee ter compensatie van de diefstal.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 19 juni 2012, 01:56:26
Patron geef er ons nog eentje. Jerryke neem er maar twee ter compensatie van de diefstal.

merciekes Mathieu.....zo alles is weer besteld, nu wachten tot alles aankomt paspoort is 10 dagen, bankkaart zou ik vrijdag hebben, siskaarten kan tot 3 maanden duren...rijbewijs heb ik dan wel al nieuw....maar zolang ik mijn paspoort niet heb mag ik niet de grens over  ??? , dus moet de man maar winkelen gaan  ;D

Mathieu

In mijn geval, alles wel dan goed opschrijven of er zou bij thuiskomst wel eens van alles tussen zitten wat feitelijk niet voorzien was.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Als ge een nieuwe portemonee wilt en nieuwe paspoort enzv laat hem gewoon stelen, het zal je maar overkomen.

:denken: Maar stel je even in hun plaats, zij hebben geen geld om iets te kopen, moeten aankloppen bij het OCMW die dan belastingsgeld geven aan die sukkelaars.

jerryke

pppfffftttt net in de garage geweest met de auto voor groot onderhoud  :Doh3: amai die worden met de dag duurder

Micmac

Mijn wagen ziet geen garage, wat ik zelf doe doe ik meestal beter, en zo weet ik ook wat er nog zou kunnen aankomen.