Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Zo'n vakantie is altijd te rap gedaan,  :denken:  waarom blijft  de tijd niet wat stilstaan voor hen die op vakantie zijn.

Mathieu

Dat zou kunnen Micmac, maar gelijk hoe lang het duurt , men komt toch wel ook graag terug naar huis.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Patron doe ze nog eens vol, want ik krijg geen vakantie. :Biertje2520klein:

jerryke

Citaat van: Micmac op 31 mei 2012, 20:50:48
Patron doe ze nog eens vol, want ik krijg geen vakantie. :Biertje2520klein:

doe mij dan nog maar eene sangria, want vanaf morgen moet ik die weer zelf maken

Micmac

Nu was ik in Maastricht blijven hangen, een deel bloemen gekocht op de markt en een deel kleren in de winkelstraten en een deel voeding in de Jumbo, dan nog wat gaan eten om vanuit de ondergrondse parking Maastricht te verlaten .

jerryke

Citaat van: Micmac op  2 juni 2012, 00:41:58
Nu was ik in Maastricht blijven hangen, een deel bloemen gekocht op de markt en een deel kleren in de winkelstraten en een deel voeding in de Jumbo, dan nog wat gaan eten om vanuit de ondergrondse parking Maastricht te verlaten .
bloemen of planten ? en lekker gegeten ?

Micmac

Citaat van: jerryke op  2 juni 2012, 01:35:01
Citaat van: Micmac op  2 juni 2012, 00:41:58
Nu was ik in Maastricht blijven hangen, een deel bloemen gekocht op de markt en een deel kleren in de winkelstraten en een deel voeding in de Jumbo, dan nog wat gaan eten om vanuit de ondergrondse parking Maastricht te verlaten .
bloemen of planten ? en lekker gegeten ?

Bloemen en lekker gegeten , maar wegwijs geraken was het probleem doch de ondergrondse winkels , de markt en de bovengrondse passerel zijn ondertussen al bekend terrein.

Mathieu

Indien je er niet uit geraakt dan kan je misschien aan een politieman de weg vragen. Maar dan wel met het risico dat hij je vierkant uitlacht met de woorden : harstikke leuk dat er weeral een domme belg de weg niet weet...............
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

neen, dat kan je het beste aan een Maastrichtenaar vragen, die is fier dat hij je kan uitleggen waar alles ligt (dan voelt hij zich een man/vrouw van de stad) of aan de marktkramers....of aan mij  ;D

Micmac

Was al 40 jaar in de Maastrichtse binnenstad niet meer geweest en dan is de verandering groot, al zal de markt nog wel op dezelfde plaats zijn doch de Q-Parkings waren er toen niet en de verbouwingswerken zijn enorm toegenomen, maar de fout is dat ik van hieruit het stadsplan niet bekeken heb via PC, zo zou het makkelijker zijn om mij te orieënteren, een dagje ouder of geheugenslijtage zal hier niet van toepassing zijn (denk ik).

jerryke

ik ga mij een Ipad kopen, deze lijkt me ideaal......wat vinden jullie, zou ik die kopen ?

http://www.youtube.com/watch_popup?v=6a8Eimr-fm0

kabar

Breng er voor mij ook maar een mee.

Micmac

Zou die ook bestaan met Whiskey of Leffe. :LOL: :LOL:

Mathieu

Ieder alom paraat : als er maar drank bij is..... :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Fonske

onsva loept oekwer zat ront a is tog ni ier zekers