Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Koter op 28 maart 2012, 14:50:18
Citaat van: jerryke op 28 maart 2012, 14:18:15
lol eerst geen Belgacom tv en nu ligt Telenet uit

Gij woont daar in een spookhuis zeker? Daarom dat we spook hier niet meer zien.   :biggrinbounce:


neen grote werken hier in het dorp......en met dat spook heb ik niets te maken, die zal op spokentocht zijn

Micmac

Citaat van: jerryke op 28 maart 2012, 19:57:01
Citaat van: Koter op 28 maart 2012, 14:50:18
Citaat van: jerryke op 28 maart 2012, 14:18:15
lol eerst geen Belgacom tv en nu ligt Telenet uit

Gij woont daar in een spookhuis zeker? Daarom dat we spook hier niet meer zien.   :biggrinbounce:


neen grote werken hier in het dorp......en met dat spook heb ik niets te maken, die zal op spokentocht zijn

En het molenweideplein ligt er goed bij voor aan de achterkant van de winkels te komen, je moet niet in de drukke winkelstraat zijn.

jerryke

Citaat van: Micmac op 28 maart 2012, 22:54:47
Citaat van: jerryke op 28 maart 2012, 19:57:01
Citaat van: Koter op 28 maart 2012, 14:50:18
Citaat van: jerryke op 28 maart 2012, 14:18:15
lol eerst geen Belgacom tv en nu ligt Telenet uit

Gij woont daar in een spookhuis zeker? Daarom dat we spook hier niet meer zien.   :biggrinbounce:


neen grote werken hier in het dorp......en met dat spook heb ik niets te maken, die zal op spokentocht zijn

En het molenweideplein ligt er goed bij voor aan de achterkant van de winkels te komen, je moet niet in de drukke winkelstraat zijn.

http://www.lanaken.be/Leven/Brug_Briegden/Omleiding_Zuid_Noord .....die omleiding komt dus vanaf volgende week hier voor mijn deur door....nog een geluk dat het fietspad aan onze kant komt te liggen, anders denderden de kamions onder onze slaapkamervenster door ....en als die werken dan gedaan zijn wordt onze straat afgesloten voor dezelfde werken wat nu op de Kiezelweg gebeuren (maar dan is het winter)

barabas

Citaat van: Koter op 24 maart 2012, 16:25:35
Is er iets met de prof? Lang geleden dat ik hem hier nog heb gezien.  ???

Niks mee aan de hand Koter, alleen weinig tijd.

Bedankt voor de interesse! :4_1_201:

Micmac

Citaat van: jerryke op 28 maart 2012, 01:03:30
Citaat van: Micmac op 27 maart 2012, 21:38:03
Bij Clickx is dat ook zo, ben jaren abonee geweest vanaf het begin en dan ga ik nog twee van hun magazinne's kopen bij de krantenboer, nu nam ik opnieuw een abonement voor een jaar en betaal zoals gewoonlijk het hele jaar ineens en het beloofde cadeau krijg ik niet omdat ik niet per maand betaal.
Dus een goede klant wordt gestraft omdat hij het hele jaarbedrag ineens betaald.


amai ....normaal moet je een dubbel cadeau krijgen als je per jaar betaalt

Als je een abonement neemt per domecilering krijg je bij Clickx een harde schijf van een terabite, doch als je per jaar betaald krijg je niets, doch ik neem nu drie magazine's van hun zijnde Clickx , FWD en PC-magazine al vanaf de eerste dag dat het uitkwam en nu ga ik alles stopzetten omdat ik volgens hun een slechte abonee ben, een klant minder of meer maakt bij hen geen verschil.

Mathieu

Patron geef er ons eentje. Ik ga mijn cotract bij Mobistar opzeggen en overstappen naar telenet met alles. Dan heb ik nog één provider in huis.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 30 maart 2012, 01:51:24
Patron geef er ons eentje. Ik ga mijn cotract bij Mobistar opzeggen en overstappen naar telenet met alles. Dan heb ik nog één provider in huis.

niet tevreden over Mobistar ?

Micmac

Citaat van: Mathieu op 30 maart 2012, 01:51:24
Patron geef er ons eentje. Ik ga mijn cotract bij Mobistar opzeggen en overstappen naar telenet met alles. Dan heb ik nog één provider in huis.

Als je een Gmail Mailadres aanmaakt kan je zoveel van provider hoppen als je wil en je behoud altijd hetzelfde Emailadres.

Mathieu

Gmail werk ik ook al meer dan een jaar mee Micmac. Maar wat bedoel je met " hoppen " ?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  1 april 2012, 14:46:19
Gmail werk ik ook al meer dan een jaar mee Micmac. Maar wat bedoel je met " hoppen " ?

ik denk dat hij wil zeggen dat je dan altijd hetzelfde mailadres kunt blijven gebruiken, en niet het mailadres wat je van de provider krijgt als je van provider verandert

Micmac

Just jerryke, je kan dat ook doen bij Electriciteit, Gas of Mazout al dat groepsaankopen hier beter uitvallen.

Mathieu

Patron geef er ons eentje, black cafe for me pleace
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

allee ze hebben hier op de hoek alweer de kabel overgetrokken, dus weer geen telefoon, internet en Belgacom TV , kunnen die mannen niet beter opletten, gisteren hebben ze de gasleiding kapot gekregen en dat was een bedoening  ;D

jerryke

Citaat van: jerryke op  3 april 2012, 17:00:47
allee ze hebben hier op de hoek alweer de kabel overgetrokken, dus weer geen telefoon, internet en Belgacom TV , kunnen die mannen niet beter opletten, gisteren hebben ze de gasleiding kapot gekregen en dat was een bedoening  ;D
oei ze moeten met de werken toch ergens serieues iets aangevangen hebben, zelfs de geldterminals werken niet meer....je kan in de winkels niet betalen met je pas en op de bank geen geld afhalen

Mathieu

Dat kan zijn dat de werkmannen er de fout van zijn. Maar voor hetzelfde geld liggen de kabels niet op de gewenste diepte, of op de diepte welke het plan aangeeft. En wie is dan de fout dat ze over getrokken worden?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.