Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Micmac op 22 maart 2012, 21:57:31
Citaat van: jerryke op 22 maart 2012, 01:18:40
Ik heb me vandaag een paar nieuwe slofjes gekocht .... mooi hé

Kon er dat nog af , Jerryke. :biggrinumbrella1:

ja sjiek he  ;D

jerryke

Citaat van: Koter op 22 maart 2012, 22:04:30
Citaat van: jerryke op 22 maart 2012, 01:18:40
Ik heb me vandaag een paar nieuwe slofjes gekocht .... mooi hé

Bah, precies 2 ratten.  ;D

:deegrol: :pan_kloppen:

Koter

Is er iets met de prof? Lang geleden dat ik hem hier nog heb gezien.  ???
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 24 maart 2012, 16:25:35
Is er iets met de prof? Lang geleden dat ik hem hier nog heb gezien.  ???

Niks opgevangen. :biggrinumbrella1:

jerryke

morgenvroeg Belgacom weer eens aan hunne staart trekken, 2 weken terug 4 dagen zonder internet, tv en telefoon, verleden week 2 dagen zonder internet en tv....en vandaag jawel weeral zonder internet en tv, ben eens benieuwd hoelang het nu gaat duren  :deegrol: ....nog een geluk dat ik zo een stick heb voor op de laptop als ik buitenshuis ben

Micmac

Citaat van: jerryke op 26 maart 2012, 23:28:19
morgenvroeg Belgacom weer eens aan hunne staart trekken, 2 weken terug 4 dagen zonder internet, tv en telefoon, verleden week 2 dagen zonder internet en tv....en vandaag jawel weeral zonder internet en tv, ben eens benieuwd hoelang het nu gaat duren  :deegrol: ....nog een geluk dat ik zo een stick heb voor op de laptop als ik buitenshuis ben


Overal dezelfde problemen en overal werken.

jerryke

Citaat van: Micmac op 27 maart 2012, 00:04:40
Citaat van: jerryke op 26 maart 2012, 23:28:19
morgenvroeg Belgacom weer eens aan hunne staart trekken, 2 weken terug 4 dagen zonder internet, tv en telefoon, verleden week 2 dagen zonder internet en tv....en vandaag jawel weeral zonder internet en tv, ben eens benieuwd hoelang het nu gaat duren  :deegrol: ....nog een geluk dat ik zo een stick heb voor op de laptop als ik buitenshuis ben


Overal dezelfde problemen en overal werken.

dat neem ik nog aan, maar ze hadden tenminste kunnen verwittigen...en zeker hoelang dat zou duren, dus ik weet niet of we morgen weer internet hebben en tv

Mathieu

Moet er steeds meer van denken dat gelijk bij welke procider je bent, eens dat je aangesloten bent, laten ze je gewoon in de steek.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

ik moet wel zeggen dat ze zich vandaag al uitgebreid geexcuseerd hebben, er is op het traject ergens een kabel overgetrokken en nu moeten ze uitzoeken waar juist

jerryke

Citaat van: jerryke op 27 maart 2012, 15:41:13
ik moet wel zeggen dat ze zich vandaag al uitgebreid geexcuseerd hebben, er is op het traject ergens een kabel overgetrokken en nu moeten ze uitzoeken waar juist

allee we zijn weer vertrokken en hebben weer internet en tv  ;D

Micmac

Bij Clickx is dat ook zo, ben jaren abonee geweest vanaf het begin en dan ga ik nog twee van hun magazinne's kopen bij de krantenboer, nu nam ik opnieuw een abonement voor een jaar en betaal zoals gewoonlijk het hele jaar ineens en het beloofde cadeau krijg ik niet omdat ik niet per maand betaal.
Dus een goede klant wordt gestraft omdat hij het hele jaarbedrag ineens betaald.

jerryke

Citaat van: Micmac op 27 maart 2012, 21:38:03
Bij Clickx is dat ook zo, ben jaren abonee geweest vanaf het begin en dan ga ik nog twee van hun magazinne's kopen bij de krantenboer, nu nam ik opnieuw een abonement voor een jaar en betaal zoals gewoonlijk het hele jaar ineens en het beloofde cadeau krijg ik niet omdat ik niet per maand betaal.
Dus een goede klant wordt gestraft omdat hij het hele jaarbedrag ineens betaald.


amai ....normaal moet je een dubbel cadeau krijgen als je per jaar betaalt

jerryke

lol eerst geen Belgacom tv en nu ligt Telenet uit

Koter

Citaat van: jerryke op 28 maart 2012, 14:18:15
lol eerst geen Belgacom tv en nu ligt Telenet uit

Gij woont daar in een spookhuis zeker? Daarom dat we spook hier niet meer zien.   :biggrinbounce:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

janmettepet

Voor mij een trappistje en geef de lege zaak hier ook iets.
Moogt ge hier nog roken of zijde bijna failliet?