Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

jerryke

gisteren hebben wij een speksteenkachel gezien met een ingebouwde oven, dus lekker op steen bakken....de volgende kachel wordt er zo eentje http://www.speksteenkachel.be/

Mathieu

Mooie modellen bij en zeker zo schoon als het model van de palletkachel. En natuurlijk meer rendement.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

 :Doh3: :Doh3: .....geen internet, geen telefoon en ook geene TV.....nu heb ik wel veel tijd om op cafe te zitten  ;D .......drink er maar eene op mijn kosten  :Beer-Chug:

Micmac

Alles ontploft Jerryke, of alles door de venster gezwierd.

Ne mens zou dat af en toe eens moeten kunnen, heel het huis de container in en alles opnieuw zetten.

Mathieu

Jerryke, welke provider? Ik heb hier ook met de regelmaat van een klok problemen. Heb al twee nieuwe modes gehad en mijn mails komen nog steeds niet in éénmaal binnen. Mobistar dus, maar zit er nog vast aan tot dec 2012.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

neen wij hebben Belgacom, nooit problemen mee gehad......maar ze zijn hier met wegwerkzaamheden bezig, ligt het daaraan weet ik niet....maandag komt Belgacom kijken wat er scheelt, zij kunnen zien dat het aan de buitenlijn ligt maar hoe of wat weet ik verder niet.....nog een geluk dat ik zo een internetstick heb  ;D ;D ;D
@ Micmac....hoe weet gij dat ik de meubels uit de living gezwierd heb  ;D , volgende week of de weer daarop leveren ze de nieuwe....ondertussen is alles geverf, nieuwe gordijnen en alles goed opgepoetst (zelfs de lusters zijn weggezwierd)  ;D ;D ;D

Micmac

Dat doet deugd om alles eens te vervangen, juist de onderste gordijnen heb ik boven gehangen en onder alleen nieuwe met een zware voering zodat het lijkt dat er geen licht brand s'avonds en alles automatisch dicht of open.

Mathieu

Tot maandag wachten dan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Er is hier iemand die liever aan de toog hangt dan te kwissen, hè Mathieu?   ;D  :Biertje2520klein:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Patron geef er eentje, voor mij café black. Oei loop ik achter Koter, zal eens snel gaan zien.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

merciekes aan Belgacom, maar het was hun fout dat ik zonder iets zat.....met de werkzaamheden had Belgacom een nieuwe kast geplaatst net langs de andere kast en natuurlijk ons vergeten terug aan te sluiten  :Doh3:

Mathieu

En wat ga je er tegenover gesteld krijgen : enkele maanden gratis internet of wat?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Nog een extra rekening sturen om de Baas van Belgacom een forse premie te geven.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 15 maart 2012, 00:01:41
En wat ga je er tegenover gesteld krijgen : enkele maanden gratis internet of wat?

2 weken gratis  ;D (internet, TV, en telefoon)

Mathieu

Oef dan hebben ze toch iets gegeven.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.