Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Zal zijne zwarte koffie toch niet over zijne modem gekiepert hebben zeker. :LOL: :LOL:

Micmac


Mathieu

Patron geef ons nog een slaapmutsje. En neen Micmac dat van die zwarte koffie is niet juist want die tas was dus helemaal leeg.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Kapt. Iglo

Ik moet mij dringend eens komen voorstellen op het forum en waar kan ik dit beter doen dan aan den toog?
Geen idee wat ik precies over mezelf moet zeggen dus vraag maar op! 

Madam Toog, geef iedereen iets van mij!

jerryke

Citaat van: Kapt. Iglo op 25 januari 2012, 23:21:25


Madam Toog, geef iedereen iets van mij!

potdorie wist ik niet dat de patron een dame was ....maar doe mij maar ne dubbele Bailey's .... :Beer-Chug: proost kapitein  ;D

Kapt. Iglo

Citaat van: jerryke op 26 januari 2012, 00:57:22

potdorie wist ik niet dat de patron een dame was ....maar doe mij maar ne dubbele Bailey's .... :Beer-Chug: proost kapitein  ;D

Mijn excuses, Patron, ik had mijn bril niet op.
Patron, geef Jerryke een dubbele Bailey's en neem zelf ook maar iets!
:Beer-Chug:

jerryke

Citaat van: Kapt. Iglo op 26 januari 2012, 01:00:41
Citaat van: jerryke op 26 januari 2012, 00:57:22

potdorie wist ik niet dat de patron een dame was ....maar doe mij maar ne dubbele Bailey's .... :Beer-Chug: proost kapitein  ;D

Mijn excuses, Patron, ik had mijn bril niet op.
Patron, geef Jerryke een dubbele Bailey's en neem zelf ook maar iets!
:Beer-Chug:

vwalla dat is nu eens ne kerel naar mijn hart  ;D :Beer-Chug:

Mathieu

Hay Capt : patron geef onze Cap en al de rest ook eentje van mij. Want ik ben er vast van overtuigd dat onze Cpat die Italiaan niet gaat nadoen en steeds op zijn schip zal blijven tot de laatste persoon.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

29 januari 2012, 23:23:06 #2558 Laatste wijziging: 29 januari 2012, 23:25:28 door Micmac
 :denken: :denken: Meer dan één meter sneeuw in België !!!

Ondanks alle lastige bij verschijnselen zou dat wel eens goed voor de inwoners zijn.
Het eerste wat er dan gebeurd is dat er een solidariteit en samenwerking ontstaat, dat is onze ervaring uit het verleden.
Vanuit onze woning was het niet mogelijk meer in een ander dorp te komen en je was aangewezen op andere mensen en samen trok je er met een slee op uit, want de auto kon je wel vergeten.
Als de voorraad in de winkel minder wordt doordat er geen aanvulling komt gaan mensen onderling overleggen en creatief oplossingen zoeken, en juist dat maakte dat er een eensgezindheid ontstond.
Ons bedrijf lag plat en terwijl er normaal meerdere bestelwagens van ons dagelijks bij de weg waren stonden ze nu stil, en toen onze eerste bestelwagen, bestuurd door een oud militair , het riskeerde om toch naar een afgelegen plaats te gaan werd hij daar als een held ontvangen!
Soms droom je als ondernemer nog wel eens van die momenten dat mensen een beetje dankbaarheid en respect tonen voor kleine ondernemers die altijd weer moeten vechten voor hun bestaan.
Is het niet tegen het klimaat dan wel tegen een overheid.


Tournee Generale Patron. :Tip-Hat:

Mathieu

30 januari 2012, 01:47:48 #2559 Laatste wijziging: 1 februari 2012, 23:34:34 door Mathieu
Destijds toen ik naar de lagere school bing waren en bij ons in de buurt enkele boeren die een tractor hadden. Wij waren daar toen nog niet bij, maar toch werden die boven gehaald om ons veilig en wel tot op school teb brengen. Later was het dan de varkenskkopman, die speciaal voor de schoolkinderen zijn kamion had ontsmet op ons zonder vlekken op de kledij of zonder natte kledij af te leveren aan school. 's Avonds stonden ze er terug om ons op te halen. Dat was nog samenhorigheid, heden ten dage moet je dat niet meer verwachten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

morgen naar C1000 ( Brusselse Poort) gaan.....1 1/2 l fles cola voor 0,99 eurocent, dat is een koopje (tot 11 feb loopt die reklame)

Mathieu

Heel mooie reclame noem ik dat, maar dat drinken wij zelden en dan zeker geen grote hoeveelheden. Dus wij houden het op de blikjes en dan is het er één voor ons beiden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Wij gaan af en toe naar de C1000 in Baarle Nassau

Mathieu

En als er dan toch niemand eentje geeft zal ik het maar doen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Straks op de markt dan.