Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Een gemiddelde van drie flessen per dag, doch dit is "Demi sec" en dat is altijd een probleem om vast te krijgen.

Mathieu

Patron voor mij een straffe koffie en geef de rest ook iets op deze eerste dag van het jaar. En geziezn ik niet meer met de wagen weg ga, schut er maar een goede borrel jenever in, verjaagt mijn valling misschien...
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Fonske

ver mijn ne water want ik zen ziek

Mathieu

Je moet mensen laten drinken die kunnen drinken of doen gelijk ik en altijd " BOB " zijn, en geen alcohol drinken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Dat feesten is alweer voorbij en gelukkig geen houten kop.

kabar

Leve de gewone doordeweekse dag.

Mathieu

Patron voor mij een koffie en geef de rst ook iets. Inderdaad gelukkig weer alles op zijn normale gang .
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Mijn vrouw heeft een ketel chinese soep gemaakt. Heerlijk!

jerryke

effe tijd voor eene koffie....de vlaai is gebakken voor ons Maemi die vandaag al 2 jaar wordt, kleinzoon goed weg geholpen, die is voor 2 weken voor zijn werk naar MaleisiĆ«.....en dan seffens gaan koffie drinken bij de kleindochterop de verjaardag van haar dochtertje  :10_1_20:

stevens-willy

Citaat van: Fonske op  1 januari 2012, 17:02:36
ver mijn ne water want ik zen ziek

Vlug beterschap.

Willy

Micmac


Mathieu

Niet teveel compassie hebben met ons Fonske want hij is ondeugend geweest van het oude naar het nieuwe jaar. Hij heeft zich heel zat gedronken want de ouders van zijn lief waren kwaad op hem.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Da wist ik al, maar een kater genezen is moeilijk met water.

Mathieu

Heb hem al willen uitleggen dat hij terug moet beginnen met wat hij de avond voordien gestopt is, maar dat weet hem dus iet meer. Dus zal het wel een zware kater zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Hier was het gesloten , want de driekoningen zijn voor de deur blijven staan. :Tip-Hat: