Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 25 december 2011, 17:18:58
Inderdaad Jerryke, heb het vandaag nog eens geprobeert. krijg als antwoord : geen geluk vandaag, probeer morgen nog eens. Er zullen er steeds zijn die veel meer geluk hebben.

Het gaat erom het aantal juiste oplossingen die binnen komen te raden en dat gaat het beste met het getal wat je op dat moment in je hoofd hebt.

Mathieu

Heb dan zeker al tien keer geprobeert en telkens krijg ik dezelfde melding : spijtig geen fles gewonnen vandaag. Dus zeg nu niet dat het is omdat je juiste getal het dichtst benaderd is. Vriendjespolitiek, niet meer en niet minder.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 26 december 2011, 12:39:54
Heb dan zeker al tien keer geprobeert en telkens krijg ik dezelfde melding : spijtig geen fles gewonnen vandaag. Dus zeg nu niet dat het is omdat je juiste getal het dichtst benaderd is. Vriendjespolitiek, niet meer en niet minder.

Ik ben geen dagbladvriendje en win twee flessen, even wat consentratie en daar zijn de flessen. :Biertje2520klein: :Biertje2520klein:

kabar

Ik ben twee middagen achtereen een pint gaan pakken. Resultaat: 2 kilos bijgekomen. Heb mezelf terug op dieet gezet.

Micmac

Citaat van: kabar op 28 december 2011, 21:48:10
Ik ben twee middagen achtereen een pint gaan pakken. Resultaat: 2 kilos bijgekomen. Heb mezelf terug op dieet gezet.

Buikspieroefeningen en de kilo's zijn verdwenen.

http://www.bstrong.net/node/1917

jerryke

Citaat van: kabar op 28 december 2011, 21:48:10
Ik ben twee middagen achtereen een pint gaan pakken. Resultaat: 2 kilos bijgekomen. Heb mezelf terug op dieet gezet.

Kabar ge kent het gezegde toch he "waar de brouwer is hoeft de bakker niet te zijn " 1 pint bier zijn 2 boterhammen ;)  het kan maar deugd gedaan hebben

kabar

Ik heb gisteren maar één maaltijd genomen en vanmorgen was er toch al één kilo af.

jerryke

Citaat van: kabar op 29 december 2011, 10:17:57
Ik heb gisteren maar één maaltijd genomen en vanmorgen was er toch al één kilo af.

:d_clap_20: :d_clap_20: :d_clap_20:

kabar

Maar deze avond moet ik (met de schoonbroer van Micmac) naar een drink van iemand uit de geburen die met pensioen gaat.

Koter

Citaat van: kabar op 29 december 2011, 19:20:44
Maar deze avond moet ik (met de schoonbroer van Micmac) naar een drink van iemand uit de geburen die met pensioen gaat.

Water is goed voor de lijn.   ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: kabar op 29 december 2011, 19:20:44
Maar deze avond moet ik (met de schoonbroer van Micmac) naar een drink van iemand uit de geburen die met pensioen gaat.

Drink maar met mate.

janmettepet

Allee, 't café is terug open, ik heb hier een paar keer voor de deur gestaan. Er waren verbouwingen bezig zeiden ze. De firma W. Horse was er aan bezig.

kabar

Ik heb de raad van Micmac opgevolgd en mijn gewicht is hetzelfde gebleven.

jerryke

Citaat van: janmettepet op 30 december 2011, 05:45:02
Allee, 't café is terug open, ik heb hier een paar keer voor de deur gestaan. Er waren verbouwingen bezig zeiden ze. De firma W. Horse was er aan bezig.
hebt ge niet aan de verkeerde deur gestaan, dat is hierlangs waar de verbouwingen zijn....maar ik moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat de aannemer van hierlangs een palet met stenen bijna tegen onze voordeur had gezet

Micmac

Citaat van: jerryke op 30 december 2011, 12:10:21
Citaat van: janmettepet op 30 december 2011, 05:45:02
Allee, 't café is terug open, ik heb hier een paar keer voor de deur gestaan. Er waren verbouwingen bezig zeiden ze. De firma W. Horse was er aan bezig.
hebt ge niet aan de verkeerde deur gestaan, dat is hierlangs waar de verbouwingen zijn....maar ik moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat de aannemer van hierlangs een palet met stenen bijna tegen onze voordeur had gezet

Ben er nog eens overgesprongen en achter de laatste steen blijven hangen. :LOL: :LOL: