Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: jerryke op 13 december 2011, 15:41:54
Citaat van: Micmac op 13 december 2011, 00:30:33
Tournee Generale, een hele dag aan zee, in een pergola genieten van de golven en de zon. :a_thumbsup_20:

hopelijk heb je aan zee beter weer dan hier....hier regen en wind ppppfffttt dat ben ik al moe.....doe mij maar eene cappucino en neen er hoeft geen koekje bij  ;D

Op de pier (pergola) , je ziet de golven , de zon straalt door de vensters en de zware biersoorten zijn er beperkt, maar het was goed voor de tijd van het jaar.

Koter

Geef er ons ene. Van nu 3 weken verlof.  :lachrol:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Schol JR, en geef er dan nog maar entje van mij. Jerryke, de arme sukkel krijgt er twee.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: jerryke op 12 december 2011, 19:20:39
niemand die trakteert  :'( ....net nu ik een deel onkosten heb  :Doh3: ....wasmachine heeft de geest gegeven en alsof dat nog niet genoeg was volgde de frigo ook nog.....dan zal ik zelf maar eene betalen zeker  ;D

Nu heb ik hier nog een volautomatische schrobplank liggen van de jaren 1920 , ze werd ervoor en erna  gebruikt is gegalvaniseerd en levenslange garantie, zo'n schrobplank houd je lenig en je hebt altijd proper handen.

Micmac

Patron ne zwarte koffie met veel melk en suiker. :LOL: :LOL:

jerryke

Citaat van: Micmac op 17 december 2011, 01:11:37
Citaat van: jerryke op 12 december 2011, 19:20:39
niemand die trakteert  :'( ....net nu ik een deel onkosten heb  :Doh3: ....wasmachine heeft de geest gegeven en alsof dat nog niet genoeg was volgde de frigo ook nog.....dan zal ik zelf maar eene betalen zeker  ;D

Nu heb ik hier nog een volautomatische schrobplank liggen van de jaren 1920 , ze werd ervoor en erna  gebruikt is gegalvaniseerd en levenslange garantie, zo'n schrobplank houd je lenig en je hebt altijd proper handen.


dat vind ik nu tof zeg, maar gaan mijn nagelkes daar niet van afslijpen......wanneer breng je dat superstuk langs  ;D

jerryke


jerryke

Citaat van: jerryke op 17 december 2011, 01:14:37
Citaat van: Micmac op 17 december 2011, 01:11:37
Citaat van: jerryke op 12 december 2011, 19:20:39
niemand die trakteert  :'( ....net nu ik een deel onkosten heb  :Doh3: ....wasmachine heeft de geest gegeven en alsof dat nog niet genoeg was volgde de frigo ook nog.....dan zal ik zelf maar eene betalen zeker  ;D

Nu heb ik hier nog een volautomatische schrobplank liggen van de jaren 1920 , ze werd ervoor en erna  gebruikt is gegalvaniseerd en levenslange garantie, zo'n schrobplank houd je lenig en je hebt altijd proper handen.


dat vind ik nu tof zeg, maar gaan mijn nagelkes daar niet van afslijpen......wanneer breng je dat superstuk langs  ;D

alle heb me vandaag dan toch maar in de onkosten gegooid, wasmachine gekocht en ook ne nieuwe frigo......en toen had ik nog een paar centen over en daarvan heb ik een nieuwe kabel gekocht voor aan mijn naaimachine, want die was al na 52 jaar helemaal versleten  ;D

Micmac

Was ook eens gaan zien naar de "Bernina 450E " omdat de computer dan het voornaamste werk kan doen en ik met de eer ga lopen. :biggrinumbrella1:

jerryke

Citaat van: Micmac op 18 december 2011, 01:43:45
Was ook eens gaan zien naar de "Bernina 450E " omdat de computer dan het voornaamste werk kan doen en ik met de eer ga lopen. :biggrinumbrella1:

een zeer degelijk naaimachine, en heel veel mogelijkheden  :a_thumbsup_20: .....dat van mij is/was een van de eerste singernaaimachines wat op electriciteit ging en die doet het nog steeds heel goed

Mathieu

Ik denk dat mijn madame ook nog zo iets gebruikt om te naaien ( met de machine natuurlijk.)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

18 december 2011, 22:02:46 #2471 Laatste wijziging: 18 december 2011, 22:11:43 door Micmac
Patron tournee generale ,

met zo'n bernina kan je van alle kunstwerkjes borduren, die je op pc hebt staan, echt inteligent .



Of kantwerk zoals in Brugge en zelfs nog veel ingewikkelder.

jerryke

20 december 2011, 16:58:43 #2472 Laatste wijziging: 20 december 2011, 17:00:37 door jerryke
net de Real onveilig gemaakt  ;D ....de man meende dat ze de winkel hebben moeten sluiten omdat ik zoveel bij had  ;D ;D ;D ....vandaag waren er redelijk veel Belgen (Nederlandstalige dan toch)

Mathieu

Ben daar al effen niet meer geweest. Maar als we naar daar gaan is het voor de hele dag, met eten ter plaatse inbegrepen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 20 december 2011, 19:40:19
Ben daar al effen niet meer geweest. Maar als we naar daar gaan is het voor de hele dag, met eten ter plaatse inbegrepen.

wij waren er al om half tien en zijn rond twee uur deze namiddag daar vertrokken.....wij dat waren de dochter, de kleindochter en het achterkleinkind en ikke  ;D, dus 4 generaties :10_1_20: