Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Het autosalon van L-A heeft ook Babe's en iedereen is daar, zodoende geen volk meer aan de toog. :LOL: :LOL:



Micmac


jerryke

gaat aan den toog zitten met een groot glas champagne wat getrakteerd is door Micmac...... nog
vele jaren Micmac

Mathieu

Ik kom bij je zitten, want als Micmac iets geeft zijn er ook lekkere hapjes bij.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1098482/dakloze-zwaargewond-bij-kelderbrand-in-deurne-2.aspx
Allez, mijn zoon heeft ook eens een evacuatie meegemaakt. In dat appartement woont zijn lief en hij was daar juist op bezoek.

Mathieu

Nog al een geluk dat het zo is afgelopen, had veel erger kunnen zijn. Dus Patron geef er ons nog eentje op de toch gelukkige afloop.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 10 december 2011, 23:18:48
Nog al een geluk dat het zo is afgelopen, had veel erger kunnen zijn. Dus Patron geef er ons nog eentje op de toch gelukkige afloop.

inderdaad....maar ik drink toch mee  ;D

Micmac

Ik kom er ook eentje drinken, droge keel hé. :biggrinumbrella1:

Mathieu

Hoe meer zielen hoe meer vreugd zegt men toch altijd, dus aan allen schol.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Heb weeral zo'n droge keel , zal morgen maar naar de zee gaan , daar is water genoeg.

jerryke

niemand die trakteert  :'( ....net nu ik een deel onkosten heb  :Doh3: ....wasmachine heeft de geest gegeven en alsof dat nog niet genoeg was volgde de frigo ook nog.....dan zal ik zelf maar eene betalen zeker  ;D

Micmac

Tournee Generale, een hele dag aan zee, in een pergola genieten van de golven en de zon. :a_thumbsup_20:

jerryke

Citaat van: Micmac op 13 december 2011, 00:30:33
Tournee Generale, een hele dag aan zee, in een pergola genieten van de golven en de zon. :a_thumbsup_20:

hopelijk heb je aan zee beter weer dan hier....hier regen en wind ppppfffttt dat ben ik al moe.....doe mij maar eene cappucino en neen er hoeft geen koekje bij  ;D

stevens-willy

Citaat van: Micmac op 13 december 2011, 00:30:33
Tournee Generale, een hele dag aan zee, in een pergola genieten van de golven en de zon. :a_thumbsup_20:

:denken: :Beer-Chug: :smil414ae0fb30e96: :4_1_72: