Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Madame F

Moa Mathieu da moedde gien 2 kier zegge, doe veur kik moa ene palm das ne kier lekker tege de dust

Mathieu

En voor mij nog een duvelke en voor mijn danspartner nog een palmke. We hebben vanmiddag een mooie demonstratie gegeven, niet?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

vwalla doe mij maar ene straffe koffie, die heb ik nu wel verdiend....de auto staat in panne door eene steenmarter die zich geamuzeerd heeft aan de kabelkes...als ik die tegen kom is het zijne beste dag niet  :deegrol:

Mathieu

Oei en nog zotte kosten erbij ook nog. Hier was dat schering en inslag verleden jaar, nu nog niet gehoord. ( dat moet ook niet)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 21 april 2009, 20:33:38
Oei en nog zotte kosten erbij ook nog. Hier was dat schering en inslag verleden jaar, nu nog niet gehoord. ( dat moet ook niet)

kon er zelfs niet meer mee rijden,alle elctronika ontregeld...wat kabelkes doorgeknabbeld.... ze zijn hem deze morgen komen optakelen en naar de garage in Elen gebracht...dus tot donderdag autoloos

barabas

Beestje eten geven dan heb je dat niet :wave:

jerryke

Citaat van: barabas op 21 april 2009, 21:15:45
Beestje eten geven dan heb je dat niet :wave:

en wat eet zo'n beestje al...kabelkes, draadjes, stukjes uit de bekleding  :denken:

Mathieu

Citaat van: jerryke op 21 april 2009, 20:56:37
Citaat van: Mathieu op 21 april 2009, 20:33:38
Oei en nog zotte kosten erbij ook nog. Hier was dat schering en inslag verleden jaar, nu nog niet gehoord. ( dat moet ook niet)

kon er zelfs niet meer mee rijden,alle elctronika ontregeld...wat kabelkes doorgeknabbeld.... ze zijn hem deze morgen komen optakelen en naar de garage in Elen gebracht...dus tot donderdag autoloos

In Elen aan de verkeerslichten bij de mazda misschien?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En als je dan toch geen wagen hebt drink dan nog maar eentje op mijn kosten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 22 april 2009, 00:52:33
Citaat van: jerryke op 21 april 2009, 20:56:37
Citaat van: Mathieu op 21 april 2009, 20:33:38
Oei en nog zotte kosten erbij ook nog. Hier was dat schering en inslag verleden jaar, nu nog niet gehoord. ( dat moet ook niet)

kon er zelfs niet meer mee rijden,alle elctronika ontregeld...wat kabelkes doorgeknabbeld.... ze zijn hem deze morgen komen optakelen en naar de garage in Elen gebracht...dus tot donderdag autoloos

In Elen aan de verkeerslichten bij de mazda misschien?

jep, eene Mazda 6 en pas 3 maanden oud

jerryke

Citaat van: Mathieu op 22 april 2009, 00:53:17
En als je dan toch geen wagen hebt drink dan nog maar eentje op mijn kosten.

mag ik met ne koffie beginnen  ;)

jerryke

Patron al degenen wat de pronostiek invult mag je een rondje op mijn kosten aanbieden  ;D

http://www.frutters.topforums.be/index.php?topic=130.0

Mathieu

Wat een geluk dat dat verleden week niet was, gans vergeten. Maar nu zijn ze tot einde ingevuld, dus niets meer vergeten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

wie deed er ene oep, doe ma don ma ene kriek

Mathieu

Goede morgen een straffe  :Koffie2520drinken: zal deugd doen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.