Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: jerryke op 10 augustus 2011, 00:44:57
jullie laten mij al watertanden, zou ik wel wachten tot zaterdag om ze te maken  :denken:

Hetzelfde met een ontvelde braadworst gerold in een zeer dun laagje varkensvet is ook super.

jerryke

Citaat van: jerryke op 10 augustus 2011, 00:44:57
jullie laten mij al watertanden, zou ik wel wachten tot zaterdag om ze te maken  :denken:

ze staan in de oven  ;D

jerryke

Citaat van: jerryke op 12 augustus 2011, 13:51:27
Citaat van: jerryke op 10 augustus 2011, 00:44:57
jullie laten mij al watertanden, zou ik wel wachten tot zaterdag om ze te maken  :denken:

ze staan in de oven  ;D

Kabar zeg maar tegen je vrouwtje dat ze Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker zijn ;D

jerryke

Kabar ik heb daarstraks je recept aan vrienden meegegeven, nu leren ze in Duitsland ook je worstenbroodjes eten  ;D

kabar

Citaat van: jerryke op 13 augustus 2011, 00:03:17
Kabar ik heb daarstraks je recept aan vrienden meegegeven, nu leren ze in Duitsland ook je worstenbroodjes eten  ;D
Ik zal het aan mijn vrouw zeggen.

jerryke

Citaat van: kabar op 13 augustus 2011, 09:41:56
Citaat van: jerryke op 13 augustus 2011, 00:03:17
Kabar ik heb daarstraks je recept aan vrienden meegegeven, nu leren ze in Duitsland ook je worstenbroodjes eten  ;D
Ik zal het aan mijn vrouw zeggen.

als ze niet lekker waren had ik ze niet meegegeven, maar hier zijn ze al op .....dus volgende week weer een portie maken  ;D

Micmac

Ga ook eens 100% het standaardrecept volgen en ga me niet laten nat worden buiten.

Koter

Citaat van: Micmac op 13 augustus 2011, 16:11:46
Ga ook eens 100% het standaardrecept volgen en ga me niet laten nat worden buiten.

Alleen van binnen dus.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Van dat eten van de worstenbroodjes, die overheerlijk waren, heb ik dan toch dorst gekregen. Patron geef ons allemaal iets en voor mij een ijskoude sans alcohol.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 13 augustus 2011, 19:38:04
Van dat eten van de worstenbroodjes, die overheerlijk waren, heb ik dan toch dorst gekregen. Patron geef ons allemaal iets en voor mij een ijskoude sans alcohol.

Vijf worstenbroodjes en vier bruine Leffe, Geweldig.

Mathieu

Nog kandidaten voor het nuttigen van een worstenbroodje? Kabar je hebt iets in gang gestoken met daar over te beginnen........... :lachrol: :lachrol: Maar ze moesten zo lekker maar niet zijn....................
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Mijn vrouw maakt er gewoonlijk 20 en die zijn meestal na drie dagen al op.

jerryke

Citaat van: kabar op 14 augustus 2011, 12:52:15
Mijn vrouw maakt er gewoonlijk 20 en die zijn meestal na drie dagen al op.

morgen ga ik ze eens proberen met kippengehakt.....maar morgenvroeg eerst even de grens over om nog wat baderdeeg bij te halen ( daar is het geen zondag  ;D )......kleinzoon krijgt morgen bezoek van zijn vrienden, en de jonge lui weten daar wel weg mee

Koter

Citaat van: jerryke op 14 augustus 2011, 15:01:57
Citaat van: kabar op 14 augustus 2011, 12:52:15
Mijn vrouw maakt er gewoonlijk 20 en die zijn meestal na drie dagen al op.

morgen ga ik ze eens proberen met kippengehakt.....maar morgenvroeg eerst even de grens over om nog wat baderdeeg bij te halen ( daar is het geen zondag  ;D )......kleinzoon krijgt morgen bezoek van zijn vrienden, en de jonge lui weten daar wel weg mee

Pas opdienen wanneer de jongelui weer weg zijn.  :lachrol:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Heb er juist ook nog gegeten echter zonder kaas en look en het was nog lekker.