Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Was al gaan zoeken op de internetsnelweg maar de ruimte is een vak apart.

http://boeklog.info/2008/02/01/vliegende-fiets/

Mathieu

Zouden we dan misschien toch een andere bezigheid gaan zoeken. :lachrol: :lachrol:

Praktische passing voor beha's bijvoorbeeld.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  3 augustus 2011, 15:42:05
Zouden we dan misschien toch een andere bezigheid gaan zoeken. :lachrol: :lachrol:

Praktische passing voor beha's bijvoorbeeld.

Daar wordt ge zo moe van hé.

Mathieu

Inderdaad zeker als je weet hoelang er sommige dames nodig hebben eer ze gelijk welk kledingsstuk gekocht of gekozen hebben. :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Vijftig stuks passen en dan nog het eerste kopen in plaats van alle vijftig. :LOL:

jerryke

Citaat van: Micmac op  4 augustus 2011, 00:43:16
Vijftig stuks passen en dan nog het eerste kopen in plaats van alle vijftig. :LOL:


hhhmmmm wat zou je zeggen als je vrouw alle 50 kocht......onze man zou zeggen je kan er toch geen 50 tegelijk aandoen, dus kies er maar eene  ;D

vyske

ik pas vijftig stuks en denk dan... wanneer ga ik dat nu weer aandoen, 'k heb al zoveel...
en dan wandel ik weer buiten zonder iets  ;D

Mathieu

Blijkbaar dus toch een vermoeide bezigheid als ik dat hier allemaal lees Micmac, dus op zoek naar iets anders zou ik zeggen. :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: catvys op  4 augustus 2011, 11:36:42
ik pas vijftig stuks en denk dan... wanneer ga ik dat nu weer aandoen, 'k heb al zoveel...
en dan wandel ik weer buiten zonder iets  ;D

Die dames doen dat uit tijdverdrijf en wij maar zweten en zwoegen om alles geordend en zonder kreukels weer in de rekken te leggen en hangen. :biggrinumbrella1:

Micmac

Citaat van: Mathieu op  4 augustus 2011, 12:38:45
Blijkbaar dus toch een vermoeide bezigheid als ik dat hier allemaal lees Micmac, dus op zoek naar iets anders zou ik zeggen. :lachrol: :lachrol:

Yep, we gaan iets moeten zoeken als opzichter  :denken: of controleur   :denken: met een schoon kostumeke en onze handen op onze rug. :denken:

Mathieu

Maar dan wel niet van de lijn want dan zou je klappen kunnen krijgen.

Ik zit graag buiten zonder me vuil te maken, zou zeggen posteleren voor de job van opzichter ( toezicht houden hoe de andere werken) ergens in een natuurpark.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  5 augustus 2011, 10:14:31
Maar dan wel niet van de lijn want dan zou je klappen kunnen krijgen.

Ik zit graag buiten zonder me vuil te maken, zou zeggen posteleren voor de job van opzichter ( toezicht houden hoe de andere werken) ergens in een natuurpark.

neen doe dat maar niet, want ik heb een lastige dochter die daarmee rijdt  ;D

Mathieu

En ik een vriendelijk nicht en die begint dan nog alle dagen in jou buurt ook nog : Tournebride. :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  5 augustus 2011, 14:44:18
En ik een vriendelijk nicht en die begint dan nog alle dagen in jou buurt ook nog : Tournebride. :lachrol: :lachrol:

:4_1_72: vandaag met de bus naar Maastricht geweest, als wij opstapten (de dochter en ik) was het voorste gedeelte van de bus overvol, achter stond er niemand.....de chauffer had al eens gevraagd om door te schuiven aan de jeugd, maar ze deden het niet...toen zei de dochter tegen haar collega wil ik het eens vragen, jaja zei die....helaba de jeugd daar aan de deur gelieve door te schuiven, oei zei er eene tegen zijn vrienden dat is die lastige chauffeur dan zullen we maar doorschuiven en ze deden dat dan ook promt....dus probleem opgelost en konden we allemaal in de bus  ;D

Mathieu

Je moet maar weten hoe je ze moet aanpakken. Goed mogelijk als je dat zelf gezegd had dat ze je gewoon uit gelachen hadden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.