Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Fonske

ver mij oek zoon glas me donker bier

Micmac

19 juni 2011, 20:29:17 #2341 Laatste wijziging: 18 juli 2011, 23:20:45 door Micmac
We zullen da toogske maar eens volzetten :Biertje2520klein:


Koter

Zeg Micmac, gij wil dat ventje zat maken zeker?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

gonzo the great

Voor mij ne jupiler aa
Vooruit naar den Duvel

Koter

Citaat van: gonzo the great op 19 juni 2011, 20:38:06
Voor mij ne jupiler aa

Is dat zonder alcohol misschien?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

gonzo the great

Zoiets in den aard ,gedaan met alcohol,mag niet meer drinken omdat ik mijn longen moet laten vervangen :schol:
Vooruit naar den Duvel

Koter

Citaat van: gonzo the great op 19 juni 2011, 20:51:37
Zoiets in den aard ,gedaan met alcohol,mag niet meer drinken omdat ik mijn longen moet laten vervangen :schol:

Is dat nu echt Gonzo? Ik wist niet eens dat ze longen konden vervangen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

In Duitsland is een slagerzanger die nieuwe longen heeft en terug is beginnen zingen. Kom nu niet op de naam, maar Mia kent die wel; maar die is slapen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Zolang men geen klaplong gehad heeft waardoor een long is vastgekleefd kan men de longen transplanteren doch de wachttijden zijn lang en de vooronderzoeken ook, doch een verstokt roker komt meestal niet in aanmerking.


De beurzen gaan hard onderuit, de euro krimpt in mekaar en goud explodeert, het ziet er miserabel uit en nu zouden de beurzen nog eens 25 tot 35% kunnen verliezen waardoor de aandeelhouders in koortstoestand komen, en die situatie is slechter dan het weer.

Micmac

Voor zij die nuchter moeten blijven.


jerryke

Citaat van: Micmac op 18 juli 2011, 23:25:26
Voor zij die nuchter moeten blijven.



neen mercie, ik vind die niet lekker  ;D

Mathieu

Citaat van: Micmac op 18 juli 2011, 23:19:26
Zolang men geen klaplong gehad heeft waardoor een long is vastgekleefd kan men de longen transplanteren doch de wachttijden zijn lang en de vooronderzoeken ook, doch een verstokt roker komt meestal niet in aanmerking.


De beurzen gaan hard onderuit, de euro krimpt in mekaar en goud explodeert, het ziet er miserabel uit en nu zouden de beurzen nog eens 25 tot 35% kunnen verliezen waardoor de aandeelhouders in koortstoestand komen, en die situatie is slechter dan het weer.

Daar kunnen wij maar bitter weinig aan doen. Maar wat ik mij afvraag is wat die Amerikaanse organisatie ( de naam ontsnapt me) te maken heeft met de Euro en waar zij het recht vandaan halen om de financiele situatie van de Europese landen te bekritizeren. Ze zouden beter eerst eens voor eigen deur keren en daar de rotzooi eens goed opruimen.?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: jerryke op 19 juli 2011, 01:27:36
Citaat van: Micmac op 18 juli 2011, 23:25:26
Voor zij die nuchter moeten blijven.



neen mercie, ik vind die niet lekker  ;D


Geef die maar rustig aan mij, op voorwaarde dat ze ijskoud zijn. Dan vind ik die heel lekker en mag ik nadien nog BOB spelen ook ( natuurlijk geen hele bak ervan binnen slikken, gelijk we dat vroeger deden met die andere)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 19 juli 2011, 18:10:21
Citaat van: Micmac op 18 juli 2011, 23:19:26
Zolang men geen klaplong gehad heeft waardoor een long is vastgekleefd kan men de longen transplanteren doch de wachttijden zijn lang en de vooronderzoeken ook, doch een verstokt roker komt meestal niet in aanmerking.


De beurzen gaan hard onderuit, de euro krimpt in mekaar en goud explodeert, het ziet er miserabel uit en nu zouden de beurzen nog eens 25 tot 35% kunnen verliezen waardoor de aandeelhouders in koortstoestand komen, en die situatie is slechter dan het weer.

Daar kunnen wij maar bitter weinig aan doen. Maar wat ik mij afvraag is wat die Amerikaanse organisatie ( de naam ontsnapt me) te maken heeft met de Euro en waar zij het recht vandaan halen om de financiele situatie van de Europese landen te bekritizeren. Ze zouden beter eerst eens voor eigen deur keren en daar de rotzooi eens goed opruimen.?

Het tekort van de VS bedraagt immers $1645 miljard, dit kan niet opgehaald worden met een staatslening.
Het enige wat Amerika kan doen is hun oliereserve's aanspreken, zij hebben acht keer meer olie dan de Saoedi-arabië, doch de tegenspeler is Soudaan in Afrika die zijn ook olie aan het oppompen en hebben ook grote reserve's, de schrik dat de electrische auto de bovenhand gaat halen en er geen vraag meer gaat zijn naar olie zit er goed in want dan word olie waardeloos.

Mathieu

Dus zouden die olie moeten gaan verkopen en dan wordt dat hier misschien wat goedkoper.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.