Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Scholl Micmac, en Patron doe ze nog eens vol.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac



De perfecte GPS is een juweel geworden, het loodst je door een kluwen van wegen die jezelf voor onmogelijk houd, hoe zou ik anders hier aan den toog geraken, Patron Tournéé Generale.

Mathieu

Wreed gemakkelijk inderdaad, zeker met al die werken en die files op de autowegen. Sommigen sezcundaire wegen die altijd dicht geslipt zijn en dat madammeke dan maar zoeken naar alternatieven, en ze vindt ze verdorie ook nog.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.


Mathieu

En wie gaat er mee akkoord dat het vanaf morgenavond gaat regenen? Ik heb er zo mijn twijfels over, maar hoop dat ik ongelijk heb.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  3 juni 2011, 21:58:21
En wie gaat er mee akkoord dat het vanaf morgenavond gaat regenen? Ik heb er zo mijn twijfels over, maar hoop dat ik ongelijk heb.

Zondag en Dinsdag regen , morgen naar Roosteren om te fietsen dan mag het niet regenen.

Mathieu

Dan zit je heel dicht bij mij in de buurt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Had de maasvallij route genomen, maar 45 kilometer over thorn.

Mathieu

Ook aan het Witte Kapelleke geweest dan?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Via de fietsgids van knooppunter op GPS gereden met start in Roosteren = nr 13 naar 3 , 1 , 39 , 40 , 42 , 33 , 21 , 22 , 25 , 24 en terug naar 13 , totaal 43 km.
Een mooie route met eerste halte een werkende windmolen en vrije ingang, nu waren er zeer veel terrasjes langs deze route met ook nog een goed restaurant, volgens mij is het een fietsroute om gewicht bij te komen in plaats van af te vallen.

Mathieu

Het is wel zo iets dat men heden ten dage verlangt hé, op tijd en stond een halte voor een drankje en een plaats om de inwendige mens te versterken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

In Zierikzee heb je maar een stopplaats over het hele parcour.

Madame F

wor ist alleman, zen kik oek were ne kiere hie. zulle we mor allemoal e pinteke drinke, wie krijgt er nog iene oep kik gef eene

Mathieu

Hier qse, mijn schat is terug aangekomen. Waar heb je gezeten, toch niet op verlof in het buitenland zeker. Maar voor we verder babbelen : Patron geef er ons allemaal eentje.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

6 juni 2011, 00:16:08 #2324 Laatste wijziging: 6 juni 2011, 00:18:57 door Micmac
Citaat van: Mathieu op  5 juni 2011, 21:12:09
Het is wel zo iets dat men heden ten dage verlangt hé, op tijd en stond een halte voor een drankje en een plaats om de inwendige mens te versterken.

Voor de fietsroute's in nederland, deze kan je gewoon afhalen van het net zoals in België.

http://www.fietsroutenetwerk.net/

http://gpstracks.nl/

http://www.gps.nl/fietskaart_telegraaf.html