Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Zou deze drank er een rol in gespeeld hebben misschien want ze hebben dan toch een akkoord bereikt en het commando over gedragen aan de Nato.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

De nato heeft Afganistan ook.

Mathieu

Bommen gooien en dus draait de oorlogsindustrie op volle toeren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Het Amerika van de superrijken is verslaafd aan oorlog, zonder een regelmatige dosis oorlog gaat het niet meer.
Aan die behoefte wordt op dit ogenblik voldaan met een conflict tegen Irak, een conflict dat vooral de oliebaronnen nauw aan het hart ligt.
Maar is er iemand die gelooft dat het oorlogvoeren werkelijk zal ophouden wanneer Saddam van het toneel verdwijnt en Texaco, Exxon en consoorten de olieputten van Irak mogen gaan beheren?
Bush heeft ons al een lijstje aangeboden van wie er straks aan de beurt komt, de "axis of evil"-landen: Iran, Syrië, Lybië, Somalië en -- waarom niet? -- die oude doorn in het oog van Amerika: Cuba.
Welkom in de wereld van George W. Bush, welkom in het heldhaftige nieuwe tijdperk van de permanente oorlog!
Obama kan er niet veel aan veranderen, hij moet luisteren naar het parlement, de sukkel.


Mathieu

Daar kon wel eens veel waarheid inzitten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac


Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Zonder bier kom je daar zelfs niet door.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  3 april 2011, 01:49:35
Zonder bier kom je daar zelfs niet door.

Gebouwd om in de stijl van Bruce Lee te doen.

Mathieu

Patron geef er ons nog maar eentje, café black pleace. Want om daar doorheen te komen zullen we onze stijve knoken heel lang moeten gaan insmeren en oefenen en dan nog..............................
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Patron geef er ons nog maar eentje, Leffe Radieuse is ook prima.

Mathieu

Goede morgen. Café Black voor mij en de rest ook iets.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

B. De Vlaeminck

18 april 2011, 20:32:27 #2277 Laatste wijziging: 25 april 2011, 21:49:48 door B. De Vlaeminck
Deze namiddag nam ik een halve dag vrijaf en ben ik gaan minigolfen met een groepje van zeven in het zonnige lenteweer. Ik ben nu bezig mijn verlof op te nemen dat ik nog van vorig jaar heb overgedragen (nog geen tijd gehad om dat te doen :) ). Er waren verrassend veel spelers, nu 't paasvakantie is. En dat waren allesbehalve scholieren of studenten, maar voornamelijk volwassenen. Blijkbaar waren er dus veel met dezelfde intentie :) . Ik heb gewonnen en we kregen allemaal een gratis pannenkoek van de uitbaters :) ... lekker smullen met een drankje, en nagenieten op het zonovergoten terras. :)

Micmac

Dat is genieten van het leven , doe zo verder.

Mathieu

Zo moet dat zijn met het mooie weer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.