Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Het zal altijd voelbaar blijven denk ik , zeker als het ijskoude weer er mee in aanraking komt, of in de winter die ijskoude kettingen en hendels.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Heb voor vandaag een fles Italiaanse wijn opengetrokken.

kabar


Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: kabar op  5 februari 2011, 21:50:22
Heb voor vandaag een fles Italiaanse wijn opengetrokken.

Een uniek wijnland met maar liefst 2000 inheemse druivenrassen, dikwijls is de keuze moeilijk.

Mathieu

Smaak is elkeen zijn goesting. Ik vind de dessert van Douwe Egberts nog steeds de beste en anderen krijgen die niet meer binnen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  8 februari 2011, 01:15:53
Smaak is elkeen zijn goesting. Ik vind de dessert van Douwe Egberts nog steeds de beste en anderen krijgen die niet meer binnen.

hier ook  ;D

jerryke

Patron een rondje op mijn kosten......zal er iets weiniger zijn deze week, want het is weer al vandatte....spuiten en pillen samen met kinesist

Micmac

Citaat van: jerryke op  8 februari 2011, 19:16:47
Patron een rondje op mijn kosten......zal er iets weiniger zijn deze week, want het is weer al vandatte....spuiten en pillen samen met kinesist

Patron doe ze nog eens vol.

Een nieuwe methode in Duitsland voor verschoven ruggewervels is deze.

http://www.innerned.org/dornmethode.html

Mathieu

De mijne staan terug op hun plaats sedert mei verleden jaar en het gaat uitstekend ondanks dat de 9de ruggewervel totaal stuk is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: jerryke op  8 februari 2011, 19:16:47
Patron een rondje op mijn kosten......zal er iets weiniger zijn deze week, want het is weer al vandatte....spuiten en pillen samen met kinesist

Hoe is het gesteld met dat rugske  ???

Mathieu

Citaat van: jerryke op  8 februari 2011, 19:16:47
Patron een rondje op mijn kosten......zal er iets weiniger zijn deze week, want het is weer al vandatte....spuiten en pillen samen met kinesist


En hoe is het na bijna één week van dat allemaal, hopelijk wat gunstiger geevolueerd?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Micmac op 10 februari 2011, 23:54:48
Citaat van: jerryke op  8 februari 2011, 19:16:47
Patron een rondje op mijn kosten......zal er iets weiniger zijn deze week, want het is weer al vandatte....spuiten en pillen samen met kinesist

Hoe is het gesteld met dat rugske  ???

helse pijnen die uitstralen naar linkerbeen.....maandag onder de scanner en dan zullen we meer weten

Micmac

Citaat van: jerryke op 12 februari 2011, 13:32:47
Citaat van: Micmac op 10 februari 2011, 23:54:48
Citaat van: jerryke op  8 februari 2011, 19:16:47
Patron een rondje op mijn kosten......zal er iets weiniger zijn deze week, want het is weer al vandatte....spuiten en pillen samen met kinesist

Hoe is het gesteld met dat rugske  ???

helse pijnen die uitstralen naar linkerbeen.....maandag onder de scanner en dan zullen we meer weten

Dan moet er een schijf loszitten, een goede kinesist heb je hiervoor nodig, het is de kunst van een operatie uit te stellen.

jerryke

deze nacht heb ik doorgebracht op de spoeddienst, het is dus een hernia aan de onderste wervels