Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Koter op 21 maart 2009, 13:22:36
Citaat van: Mathieu op 19 maart 2009, 15:21:18
Voor mij een duvel.

Hier Mathieu, voor u en geef mij maar een Leffe.



:4_1_72: ....doe mij maar eene Bailey's  ;)

Mathieu

Toch nergens meer naar toe : dus gezondheid Jerryke. En patron doe ze seffens nog maar eens vol, op één been is het toch zo moeilijk staan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 21 maart 2009, 15:34:32
Toch nergens meer naar toe : dus gezondheid Jerryke. En patron doe ze seffens nog maar eens vol, op één been is het toch zo moeilijk staan.

oef dat is inderdaad lastig rondhuppelen op een been...doe nog maar eene Baley"s  :Beer-Chug: Mathieu

vyske

een koffieke, goodmorning  :wave:

janmettepet

Iemand lotjes kopen van de gepensioneerdenbond. 2,5 euro per lot. Eerste prijs een draagbare patattenschelder.
Patron voor mij een West Vleteren.

jerryke

Citaat van: janmettepet op 24 maart 2009, 19:22:05
Iemand lotjes kopen van de gepensioneerdenbond. 2,5 euro per lot. Eerste prijs een draagbare patattenschelder.
Patron voor mij een West Vleteren.

als ik er 3 voor de prijs van 2 krijg...en eene Bailey's

janmettepet

Citaat van: jerryke op 24 maart 2009, 20:46:00
Citaat van: janmettepet op 24 maart 2009, 19:22:05
Iemand lotjes kopen van de gepensioneerdenbond. 2,5 euro per lot. Eerste prijs een draagbare patattenschelder.
Patron voor mij een West Vleteren.

als ik er 3 voor de prijs van 2 krijg...en eene Bailey's
Dat kan ook maar dan zijn het er wel van verleden jaar, en dan kan er die Baileys ook wel af. :LOL:

jerryke

Citaat van: janmettepet op 24 maart 2009, 20:52:17
Citaat van: jerryke op 24 maart 2009, 20:46:00
Citaat van: janmettepet op 24 maart 2009, 19:22:05
Iemand lotjes kopen van de gepensioneerdenbond. 2,5 euro per lot. Eerste prijs een draagbare patattenschelder.
Patron voor mij een West Vleteren.

als ik er 3 voor de prijs van 2 krijg...en eene Bailey's
Dat kan ook maar dan zijn het er wel van verleden jaar, en dan kan er die Baileys ook wel af. :LOL:

neen, want anders kan ik niet meer winnen...en die Bailey's kan er zo ook wel vanaf :10_1_20:

Flurk

Citaat van: janmettepet op 24 maart 2009, 19:22:05
Iemand lotjes kopen van de gepensioneerdenbond. 2,5 euro per lot. Eerste prijs een draagbare patattenschelder.
Patron voor mij een West Vleteren.
Als ge me kunt bewijzen dat de lotjes gedrukt zijn op ecologisch verantwoord papier, dus niet van illegaal gekapte bomen, moogt ge er me eentje verkopen. ;D

jerryke

Citaat van: Flurk op 24 maart 2009, 22:02:40
Citaat van: janmettepet op 24 maart 2009, 19:22:05
Iemand lotjes kopen van de gepensioneerdenbond. 2,5 euro per lot. Eerste prijs een draagbare patattenschelder.
Patron voor mij een West Vleteren.
Als ge me kunt bewijzen dat de lotjes gedrukt zijn op ecologisch verantwoord papier, dus niet van illegaal gekapte bomen, moogt ge er me eentje verkopen. ;D

oei wat zijt gij krenterig .....die van de gepensioneerdenbond zijn ecologisch en illegaal....dus kan daar een beetje meer vanaf...en ook ne Bailey's nog

janmettepet

Citaat van: Flurk op 24 maart 2009, 22:02:40
Citaat van: janmettepet op 24 maart 2009, 19:22:05
Iemand lotjes kopen van de gepensioneerdenbond. 2,5 euro per lot. Eerste prijs een draagbare patattenschelder.
Patron voor mij een West Vleteren.
Als ge me kunt bewijzen dat de lotjes gedrukt zijn op ecologisch verantwoord papier, dus niet van illegaal gekapte bomen, moogt ge er me eentje verkopen. ;D
Ze zijn gedrukt op herbruikt WC papier, alleen het geurtje hebben ze er niet af gekregen. :broek_afsteken:

vyske

een theeke en we kunnen er weer invliegen :Koffie2520drinken:

janmettepet

Citaat van: catvys op 26 maart 2009, 11:07:26
een theeke en we kunnen er weer invliegen :Koffie2520drinken:
Wilt ge een lipton met muizekorrels, een MU thee van onbekende afkomst of een allegaartje van groene thee.
Eerlijk gezegd geef mij maar zelfgedroogde vlierbloesem- linde- of brandnetelthee.

Flurk

Geef maar nen tournee general van mij, ik hen nog een vals briefke va €200 over. :Biertje2520klein:

Madame F

hie zen kik justekes op tijd veu ee kriekske