Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Citaat van: Micmac op  9 januari 2011, 03:51:45
Die mazoutprijzen rijzen de pan uit, en dan is een houtkachel via de verwarming wel het overwegen waard


En als je dan weet dat het eikenhout op dit moment, als je het volledig moet kopen, 70 € de kubiekmeter kost. Duur aangelegenheid om daarmee te verwarmen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op  9 januari 2011, 17:03:08
Citaat van: Micmac op  9 januari 2011, 03:51:45
Die mazoutprijzen rijzen de pan uit, en dan is een houtkachel via de verwarming wel het overwegen waard


En als je dan weet dat het eikenhout op dit moment, als je het volledig moet kopen, 70 € de kubiekmeter kost. Duur aangelegenheid om daarmee te verwarmen.

Een goede motorzaag kopen.  :)
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Bedrijven gooien veel hout weg, en moeten hiervoor ook nog betalen, dus een goede overeenkomst met een bedrijf dat je gratis het hout komt afhalen spaart een massa geld per jaar uit.

Boverdien kan je met die Poolse houtkachels je verwarming erop aansluiten zodat je hele huis mooi bijna gratis verwarmd is.
Je kan met die hout-overschotjes ook nog voederkooi of nestkooitjes maken, dus in de zomer heb je geen hout nodig en kan je Uw eigen creativiteit de vrije loop laten en dat zelfgemaakt spul ook nog verkopen op 't internet zo heb je dubbele winst zonder geld uit te geven

Mathieu

10 januari 2011, 01:46:37 #2133 Laatste wijziging: 11 januari 2011, 02:30:27 door Mathieu
Citaat van: Koter op  9 januari 2011, 17:14:17
Citaat van: Mathieu op  9 januari 2011, 17:03:08
Citaat van: Micmac op  9 januari 2011, 03:51:45
Die mazoutprijzen rijzen de pan uit, en dan is een houtkachel via de verwarming wel het overwegen waard


En als je dan weet dat het eikenhout op dit moment, als je het volledig moet kopen, 70 € de kubiekmeter kost. Duur aangelegenheid om daarmee te verwarmen.

Een goede motorzaag kopen.  :)



Heb er op één jaar drie versleten van 45 cc. Was dan wel alle vrije dagen aan het hout zagen voor de hele familie. Zo ben ik trouwens aan mijn grote aanhangwagen gekomen. En bezat ik op eker moment bij mij achter een gestapelde hoop zitten van 45 kubieke meter, enkel en alleen eik en accasia en azalia.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Voor mij ne donkere Gouden Carolus van 75 cl en geef de mensen hier ook iets en koter ook. :Beer-Chug:

Mathieu

Op de gezondheid van mijnheer met de klak.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Patron ne'n driedubbele whiskey , en een tournee Generale.


jerryke

patron doe geef een rondje  op mijn kosten......ppppfffftttt morgen alweer spuiten  :(

Flurk

Citaat van: jerryke op 12 januari 2011, 01:16:32
patron doe geef een rondje  op mijn kosten......ppppfffftttt morgen alweer spuiten  :(
Pak er dan nog maaar eentje van mij  hoor Jerryke. :Champers:

Micmac

12 januari 2011, 19:50:51 #2139 Laatste wijziging: 12 januari 2011, 19:52:43 door Micmac
Citaat van: jerryke op 12 januari 2011, 01:16:32
patron doe geef een rondje  op mijn kosten......ppppfffftttt morgen alweer spuiten   :(





Bij de brandweer Jerryke  ??? :ZAGEN:


Koter

Schol Jan. Ik heb veel tijd nu, minstens 1 week in ansurantie.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

Ik heb een fles Elzasserwijn klaarstaan

Micmac

Citaat van: Koter op 12 januari 2011, 20:37:26
Schol Jan. Ik heb veel tijd nu, minstens 1 week in ansurantie.

Vinger onder het wiel gekomen bij het inhalen  ???

jerryke

Citaat van: Micmac op 12 januari 2011, 19:50:51
Citaat van: jerryke op 12 januari 2011, 01:16:32
patron doe geef een rondje  op mijn kosten......ppppfffftttt morgen alweer spuiten   :(





Bij de brandweer Jerryke  ??? :ZAGEN:



was het dat maar......de dokter heeft weer een serie van 6 stuks voorgeschreven voor mijn rug die nu op 3 weken tijd voor de 2de keer vast zit

Koter

Citaat van: jerryke op 12 januari 2011, 21:18:02
Citaat van: Micmac op 12 januari 2011, 19:50:51
Citaat van: jerryke op 12 januari 2011, 01:16:32
patron doe geef een rondje  op mijn kosten......ppppfffftttt morgen alweer spuiten   :(





Bij de brandweer Jerryke  ??? :ZAGEN:



was het dat maar......de dokter heeft weer een serie van 6 stuks voorgeschreven voor mijn rug die nu op 3 weken tijd voor de 2de keer vast zit

Oei, dat is niet zo best. Vlugge beterschap Jerryke.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....