Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  1 januari 2011, 14:25:41
Was vannacht ( zoals gewoonlijk) BOB en hoppte dat ze mij tegen hielden. Blazen negatief en dan een BOB sleutel. Verdorie ze houden de drie auto's voor mij tegen laten mij gewoon doorrijden.

ik ken dat....een hele tijd geleden waren wij ook op een feestje en bij het naar huis gaan zei Michel K jou wel bekend tegen ons dat er controle was en dat ik maar moest rijden....ook iedereen voor ons moest stoppen en wij mochten ook door en omdat het toen op het begin van de Bobsleutels was en wij die ook wilden reden wij natuurlijk een straatje om om weer die plaats waar ze stonden te placeren....en ja weer iedereen stoppen en wij doorrijden  :Doh3:

Mathieu

Patron geef er ons nog eentje, voor mij café black.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Nog altijd dezelfde zatlappen aan den toog hier. Moogde hier nog roken want de mathieu heeft een sigaar aangestoken?

Mathieu

Heb je dan toch even pech klak, want ik rook al bijna 36 jaar niet meer, maar dan ook geen enkele meer. En voekl er mij tot op heden goed bij en zeker geen zin meer om opnieuw te beginnen. Maar dorstige laven is nog steeds een werk van bermhartigheid, al is het dan met café Black.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ik ben op 1 januari 1990 ook gestopt met roken.

janmettepet

Citaat van: Mathieu op  1 januari 2011, 14:25:41
Was vannacht ( zoals gewoonlijk) BOB en hoppte dat ze mij tegen hielden. Blazen negatief en dan een BOB sleutel. Verdorie ze houden de drie auto's voor mij tegen laten mij gewoon doorrijden.
Ze hebben waarschijnlijk gezien dat je goed teut waart en dachten, laat die maar rijden want anders heben we weer een hoop papierwerk. :4_1_72:

Mathieu

Klak nu moet je jezelf niet gaan gebruiken om vergelijkingen te maken hé. Het is nu eenmaal een publiek geheim dat de politiekers in ons land steeds een voorkeurbehandeling krijgen. En daar zal je méér dan waarschijnlijk van mee kunnen babbelen. :lachrol: :lachrol:

Maar alléé : Patron geef er nog maar eentje , voor mij water met bubbels.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Heb zojuist mazout besteld. Ik heb 500 liters minder gestookt dan tijdens dezelfde periode vorig jaar.
Ik heb wel dit jaar een nieuwe vloer (laminaat) in de living gelegd. Zou dat er iets mee te maken hebben?

kabar

Amaai zeg, 29 BEF/liter!!!!!!

Micmac

Citaat van: kabar op  5 januari 2011, 11:57:16
Amaai zeg, 29 BEF/liter!!!!!!

Da's nu niet bepaald goedkoop al is hij goedkoper geworden.

Mazout + dan 2000L € 0,7036
Mazout - dan 2000L € 0,7286

Mathieu

Zeker niet, als je weet dat ik er nog ongeveer 2000 liter heb inzitten en dat ik daarvoor 0.49 € betaald heb en dat is ongeveer 6 maanden geleden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Die mazoutprijzen rijzen de pan uit, en dan is een houtkachel via de verwarming wel het overwegen waard

Koter

Binnenkort zal het verboden worden om met hout of steenkool te stoken wegens het vervuilend effect.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

Het is aan de schouw zeer goed te zien wanneer men met hout stookt.

kabar

We zullen nog eens naar onze stamcafé gaan. Doet steeds deugd de vrienden te zien.