Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Inderdaad voor antigel of koelvloeistof hoef ik nog steeds niet te zorgen. :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 27 december 2010, 14:01:30
Ik heb dat allemaal niet gedronken, maar gez...... , en dan nog eens alles door mekaar en wonder boven wonder heeft mij nooit iemand zat gezien. En wist ik nog steeds wat er gezegd of gezeverd was, en diets meer. Geen hoofdpijn de dag nadien, wel een zwaar hoofd. Vandaar dat ik nu al jaren geen alcohol meer drink, gezien ik nog steeds reserve genoeg heb.

Mij heeft ook nooit iemand dronken gezien maar ik verdwijn te paard.



En als ik platlig geven ze mij serum.


Mathieu

Micmac : als je plat ligt geven ze me ........... als je van die serum genoeg neemt dan lig je vanzelf plat niet????? :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Speciaal voor jullie allemaal dit liedje http://www.youtube.com/watch?v=IVwsDhNNLtw

willen jullie nog meer van deze en Nederlandse muziek http://muzieknl.startnederland.nl/

Mathieu

Ik hoor ze graag maar Mia niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 31 december 2010, 01:49:28
Ik hoor ze graag maar Mia niet.

Laat Mia eens op die 2 de link zoeken, ze zal daar wel haar gading in vinden  ;D

Micmac

Zo'n tablet-PC in een hoekske staan is idiaal voor een beetje op het Forum te blijven, voor de rest werkt hij fotoreeksen af waar de meesten toch niet naar kijken, een slimme uitvinding die Tablet-pc.

kabar

Mijn vrouw is me aan 't volstoppen met lekkere hapjes. Daarbij een fles Ventouxwijn. Meer moet dat niet zijn.
Daarjuist een concert met André Rieu op tv.
Ik heb er meer deugd van dan dat we uit waren geweest.

jerryke

Citaat van: kabar op  1 januari 2011, 00:39:29
Mijn vrouw is me aan 't volstoppen met lekkere hapjes. Daarbij een fles Ventouxwijn. Meer moet dat niet zijn.
Daarjuist een concert met André Rieu op tv.Ik heb er meer deugd van dan dat we uit waren geweest.

heeft hier ook opgestaan  ;D

kabar

En ik geloof dat er straks nog op een andere zender ook André Rieu is.

Koter

Citaat van: kabar op  1 januari 2011, 00:39:29
Mijn vrouw is me aan 't volstoppen met lekkere hapjes. Daarbij een fles Ventouxwijn. Meer moet dat niet zijn.
Daarjuist een concert met André Rieu op tv.
Ik heb er meer deugd van dan dat we uit waren geweest.

Hier 2 flessen Cotes du Rhone 2004 soldaat gemaakt. Geen muziek opgezet, 3 taterende vrouwen zorgen voor genoeg decibels.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

Citaat van: Koter op  1 januari 2011, 11:59:34
Citaat van: kabar op  1 januari 2011, 00:39:29
Mijn vrouw is me aan 't volstoppen met lekkere hapjes. Daarbij een fles Ventouxwijn. Meer moet dat niet zijn.
Daarjuist een concert met André Rieu op tv.
Ik heb er meer deugd van dan dat we uit waren geweest.

Hier 2 flessen Cotes du Rhone 2004 soldaat gemaakt. Geen muziek opgezet, 3 taterende vrouwen zorgen voor genoeg decibels.  ;D
Dat is een van de weinige wijnsoorten die ik niet drink. Ook geen wijn die in eiken vaten gerijpt is.

Koter

Heeft dat een speciale reden Kabar?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

Zuiver een kwestie van smaak. Lusten of niet.

Mathieu

Was vannacht ( zoals gewoonlijk) BOB en hoppte dat ze mij tegen hielden. Blazen negatief en dan een BOB sleutel. Verdorie ze houden de drie auto's voor mij tegen laten mij gewoon doorrijden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.