Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Als ze centen moeten hebben vinden ze van alles uit.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Dus het is niet   :denken: " de vervuiler betaald"  :denken: maar  :denken: " de snelle betaald".


Patron doe ze nog eens vol. :schol:

Mathieu

Maar dat is zo met alles : kijk eens naar de problemen die er zijn op het containerpark in Beringen? En dat zal er niet op verbeteren, maar de inwoners draaien wel op voor de kosten.

http://www.hbvl.be/limburg/beringen/inwoners-van-heusden-zolder-dumpen-hun-vuilnis-in-beringen.aspx
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Dan heeft een dubbele laadvloer toch voordelen, ze zien dat niet liggen, nu weet ik waarom ik nooit moet betalen.


Patron doe ze nog eens vol, tournéé generale.

Mathieu

Ik betaal enkel een jeton om binnen te komen en de rest is voor mij gratis. Dus voor een aanhangwagen, gelijk wat erop ligt , 1.50€
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Hier wordt alles gewogen,dus op weegaschaal als je binnen rijd en terug als je buiten rijd,en dat verschil moet je dus betalen per kg.(diftarsysteem) en iedere inwoner heeft een kaart voor binnen te kunnen.

Tenzij je met een aanhangwagen of stationkar komt dan is er altijd een vaste minimum prijs,zelfs als je met gewone wagen komt en achterbank plat legt om meer te kunnen laden.

Mathieu

Ken plaatsen waar je telkens terug moet rijden naar de weegschaal, telkens je een bepaald product hebt afgeladen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Ik hang dat ook wel eens achter de auto, en dan kip je waar je wil, vooral s'nachts. :LOL: :LOL:


Mathieu

Beter een klein aanhangwagentje, minder geluid en je kan de bakken alle twee meenemen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

wij hebben een kaart en moeten ook over de weegbrug rijden.....maar zolang je alles sorteert is er hier veel gratis, alleen groot huisvuil en puinafval moet er dan betaald worden

Mathieu

In Dilsen is het met de IK en in Maasmechelen heeft elkeen een badge waarop ze via het gemeentehuis geld moeten storten. En hier bij is is het containerpark nog steeds met jetons ( 1.50 €) en de parkwachter bepaalt hoeveel je er moet geven. Je betaalt er steeds één want anders gaat de hefboom niet open.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Patron doe ze nog eens vol.

jerryke


Mathieu

Zwarte koffie voor mij pleace.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Tournée générale en geeft de rest ook iets. :LOL: :LOL: :LOL: