Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Goeienavond allemaal, ge moet niet gaan lopen omdat ik binnen kom hoor, ik heb jullie toch gezien. Als ge er mij een paar trakteert ga ik niets tegen jullie vrouwen vertellen over die schoonheden waar ge hier al heel de namiddag mee aanden toog hangt. :LOL: :LOL:

Koter

Citaat van: Flurk op 13 maart 2009, 20:40:40
Goeienavond allemaal, ge moet niet gaan lopen omdat ik binnen kom hoor, ik heb jullie toch gezien. Als ge er mij een paar trakteert ga ik niets tegen jullie vrouwen vertellen over die schoonheden waar ge hier al heel de namiddag mee aanden toog hangt. :LOL: :LOL:

Alleen de Mathieu hoor, wij doen zoiets ni.  :biggrinbounce:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

En als jij heel braaf bent en een toernee geeft dan mag jij ook bij onze missen komen zitten.


En wat dat vertellen aangaat moet ik je teleurstellen, die van ons heeft mij gebrcht en toen was de Miss ook al aanwezig. Mia die vertrouwt mij 500%
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Flurk op 13 maart 2009, 20:40:40
Goeienavond allemaal, ge moet niet gaan lopen omdat ik binnen kom hoor, ik heb jullie toch gezien. Als ge er mij een paar trakteert ga ik niets tegen jullie vrouwen vertellen over die schoonheden waar ge hier al heel de namiddag mee aanden toog hangt. :LOL: :LOL:

:denken: ....wat zou mevrouw flurk ervan zeggen dat je alles wil gaan vertellen tegen de vrouwen van je drinkebroers

Koter

Citaat van: jerryke op 14 maart 2009, 14:30:06
Citaat van: Flurk op 13 maart 2009, 20:40:40
Goeienavond allemaal, ge moet niet gaan lopen omdat ik binnen kom hoor, ik heb jullie toch gezien. Als ge er mij een paar trakteert ga ik niets tegen jullie vrouwen vertellen over die schoonheden waar ge hier al heel de namiddag mee aanden toog hangt. :LOL: :LOL:

:denken: ....wat zou mevrouw flurk ervan zeggen dat je alles wil gaan vertellen tegen de vrouwen van je drinkebroers

Mevrouw Flurk zit altijd zelf tussen die drinkebroers.  :biggrinumbrella1:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Madame F

 :36_1_3: awel se wor is die pint die ikke moest kome opdrinke  :c_bang_20:. zal ik die vent wol eens kome liere drinke

Mathieu

Ik ben er zeker van de Flurk je uitgenodigd heeft, maar die durft niets te zeggen nu want Madame Flurk zit ook bij ons aan de toog.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

wie ist da Madame Flurk ? hem ich concurentie  :oei: doe ter maor eentje op op mijn koste dan

vyske

ne koffie vlug, om wat scherper te staan tijdens de evaluatie  ::)

Mathieu

 :Koffie2520drinken: :Koffie2520drinken:

Een goeie straffe dan op kosten van de een of andere madame.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

doe voor mij dan eene warme choco, ook op kosten van die madam

Mathieu

Patron geef mij een slaapmutsje en geef de rest ook iets.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Voor mij dan maar een cognac. Schol Mathieu
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

17 maart 2009, 01:15:39 #253 Laatste wijziging: 15 januari 2018, 23:38:33 door Driver
Citaat van: Mathieu op 17 maart 2009, 01:10:23Patron geef mij een slaapmutsje en geef de rest ook iets.

Citaat van: Koter op 17 maart 2009, 01:10:23
Voor mij dan maar een cognac. Schol Mathieu

helaba waarom geeft ge Mathieu nu ook geen  ....doe mij maar een Bailey's, schol Mathieu  :laugh:

Koter

Omdat ge het zo schoon vraagt krijgt de Mathieu ook een slaapmutske.

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....