Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  4 oktober 2010, 18:24:12
Goed voor jou zou ik zeggen en de wijn erbij was natuurlijk ook super.

Patron ne zwarte koffie, die kleine kinderen in BXL gaan terug opnieuw beginnen met koffieke's drinken, die kiekens. :Koffie2520drinken:
Die platte taal van de Maaskant is een moeilijk dialect.

Mathieu

Zo lastig is dat nu ook weer niet hoor.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Patron ne goeie whiskey, want ik moet terug naar school omdat ik da geschrift nie ken.

Makelijk is toch anders

Ende ouch doer der Gravinnen bede Van loen, sijnre lieuer vrouwen, Dies hoem bat mit trouwen
Doer mynne want des luste haer; Ende her hessel der Custenaer Dies heme vliteliken bat.

Mathieu

Wedden als je er nog enkele binnen hebt dat je die taal wel kent en nog bijna kan spreken ook.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Kabar een goede reis en kom behouden terug.....en nu een rondje op mijn kosten  ;D

Flurk

Citaat van: jerryke op  6 oktober 2010, 18:13:30
Kabar een goede reis en kom behouden terug.....en nu een rondje op mijn kosten  ;D
Santé Jerryke. :Biertje2520klein:

Micmac

BON VOYAGE Kabar, de reislust zal ongeveer haar hoogtepunt bereikt hebben, zijn de koffers goed gepakt, heb ik geen rommel tussen de handbagage, heb ik genoeg bij, is mijn paspoort nog geldig voor twee maanden, is de rest van de papieren in orde, is mijn vliegtuig niet overboekt, het zijn allemaal van die strestoename's maar het is nu eenmaal zo.

Mathieu

Paspoort in Turkije niet nodig. Belgische IK volstaat en een visum dat je kan kopen bij het binnenkomen van de hall op het vliegveld ginder.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Patron ne donkere leffe

Mathieu

En voor mij een zwarte koffie, moet nog rijden vanmiddag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Patron, ne driedubbele whiskey, ga direct maffen .

Mathieu

Voor mij koffie black en geef Micmac nog eens hetzelfde, slaapt hij de hele nacht gelijk een roos.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 11 oktober 2010, 01:08:44
Voor mij koffie black en geef Micmac nog eens hetzelfde, slaapt hij de hele nacht gelijk een roos.

Patron ne zwarte koffie en de rekening van gisteren want ik was door de achterdeur ontsnapt, den thieu wilde me zat zien wat niet gelukt was Hi, Hi . :Koffie2520drinken:

Mathieu

Geef die van gisteren dan maar Patron, maar als hij nu nog eens weg loopt krijgt hij er geen meer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Patron een ijskoud plat water voor mij en geef de rest ook iets ( als ze willen natuurlijk)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.